ЌАЗАЌСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫЊ БІЛІМ МИНСИТРЛІГІ
«Информатика
Физика, математика, информатика кафедрасы
Таќырыбы::
«ЌАШЫЌТАН ОЌЫТУ»
Мазм±ны:
Кіріспе……………………………………...…………………….……..3
Ќашыќтан оќытуды не деп т‰сінеміз?.................................………4
Ќашыќтан оќыту ........................……………………………………6
Ќашыќтан оќыту ........................……………………………………7
Ќашыќтан оќыту .............................………………………………...8
Ќашыќтан оќыту артыќшылыѓы .................………………………10
Ќашыќтан оќыту формасын ±йымдастыру проблемаларыныњ
негіздері …………………..……………………………………11
Ќорытынды .……………………………………………………………11
Єдебиеттері ...........……………………………………………………..12
Кіріспе:
Стратегиялыќ проблемалар жµніндегі мамандар ќашыќтан оќыту
Зерттелетін проблеманыњ мєнісі мынада:
ќашыќтан оќытудыњ нормативтік-ќ±ќыќтыќ негіздері ќабылданбаѓан жєне
ќашыќтан оќыту терминін кез-келген білім беру
б±л ±ѓымныњ педагогикалыќ мазм±ны ешкімді толѓандырмайды,
Осы себептен ќашыќтан оќытуѓа дєл анќытама
Соњѓы кездері педагогикалыќ єдебиеттерде ќашыќтан оќтудыњ
Ќашыќтан оќытуды не деп т‰сінеміз?
Т‰рлі статияларды салыстыра отырып, ќашыќтан оќыту
Ќашыќтан оќыту формасыныњ соњѓы ‰ш компоненті
Сырттай оќу мен ќашыќтан оќуды шатастырмау
Таким образом, с одной стороны, дистанционное
Ѓылыми ж±мыс авторлары ќашыќтан оќуѓа тєн
Ќашыќтан оќыту маќсаттары.
Ѓылыми ж±мыс авторлары ќащаќтан оќытудыњ мынандай
кадарларды кєсіби дайындау жєне ќайта даярлау;
белгілі мамандыќ бойынша педагогикалыќ кадрлардыњ квалификациясын
кебйір жеке оќу пєндерінен оќушыларды экстерн-емтихан
белгілі профил бойынша оќушыны жоѓары оќуѓа
мектеп немесе мектептен тыс курс баѓдарламысыныњ
мектепте кейбір жеке пєндер бойынша оќушы
т‰рлі себептермен мектепке м‰лдем немесе белгілі
ќызыѓушылыѓы бойынша ќосымша білім алу.
Ќашыќтан оќыту т‰рлері.
Орындалѓан талданымдар негізінде ќащыќтан оќытудыњ кењ
инетрактивтік теледидар;
компьютерлік телекоммуникациялыќ желі (аймаќтыќ, ѓаламдыќ), ќолданыстаѓы
Интернет желісі мен компакт-диск бірлігі технологиясы.
Интерактивті теледидар арќылы ж‰ргізілетін оќытудыњ артыќшылыѓы,
Ќашыќтан оќытуды ±йымдастырудыњ келесі тєсілі компьютерлік
‡шінші тєсілде базалыќ электрондыќ оќулыќ ретінде
инетрактивтік;
мультмедиялыќ;
аќпараттыњ ‰лкен кµлемін ќамтиды жєне осыныњ
Ќашыќтан оќыту моделдері.
Авторлар µз ењбектерінде, ќашыќтан оќытудыњ ќазіргі
Бірінші модель – экстарнат т‰рінде оќыту.
Екінші модель – бір университет базасында
‡шінші модель – бірнеше оќу орындарыныњ
Тµртінші модель – Студеттер мен оќышулар
Бесінші модель – тєуелсіз оќыту ж‰йесімен
Мультимедиялыќ баѓдарлама негізіндегі ќалыпты тыс, интерактивті
Ќашыќтан оќыту артыќшылыќтары.
Зерттеушілердіњ айтуынша, ќашыќтан оќытудыњ дусыз артыќшылыќтары
білім беру ќызметініњ арзандыѓына ќарамай, кешкі
оќу мерзімін ќысќарту;
Ќазаќстан мен шет ел ЖОО-нда ќатар
Студенттіњ ЖОО-ныњ географиялыќ орнына тєуелсіздігі.
Оќу курстарыныњ сапсы мен ќ±рылымы ќашыќтан
Ќашыќтан оќыту формасыныњ негізгі проблемалары.
Ќашыќтан оќытудыњ єсерлі болуы оќушылармен бірге
Ќорытынды:
Ќашыќтан оќыту формасы туралы айтќанда, ќ±рамына;
Жоѓарыда келтірілген фактілер мен мысалдар, Ќазаќстанда
Єдебиеттер тізімі:
Околесов О. П. Системный подход к
Полат Е. С. Петров А.Е. Дистанционное
Пидкасистый П.И. Тыщенко О.Б. Компьютерные технологии
Сайттар: www.e-gov.kz www.albest.ru ,