Scythian Land туристік фирмасы

Скачать



МАЗМҰНЫ
Кіріспе.....................................................................................................................3
2 “ Scythian Land ” туристік фирманың қызметіне
2.1 “ Scythian Land ” туристік фирманың шаруашылық
2.2 «Scythian Land» туристік фирмасының жалпы басқару құрылымы..............8
2.2.1 «Scythian Land» туристік фирмасының сапа
2.3 Қазақстан Республикасындағы туристік нарыққа жалпы сипаттама және
2.3.1 «Scythian Land» туристік фирмасының бағалық саясаты..........................18
2.3.2 «Scythian Land» туристік фирмасының маркетингтік саясаты.................20
2.3.3 «Scythian Land» туристік фирмасының менеджменті және персоналы...23
3 «Scythian Land» туристік фирмасының қаржылық жағдайы
3.1 «Scythian Land» туристік фирмасының қаржылық саясаты.........................25
3.2 Шығындарды басқарудың стратегиялық бағыты............................................27
Қорытынды................................................................................................................30
Қолданылған әдебиет тізімі.....................................................................................32
КІРІСПЕ
Берілген есеп «Scythian Land» туристік фирманың өткені туралы,
Тәжірибенің ең негізгі мақсаттары болып мыналар табылады:
- Студенттің фирманың жалпы басқару туралы және басқарудың
- Фирманың қаржылық қызметіне экономикалық талдау жасап және
- Экономикалық басқаруды тәжірибеде қолдануды анықтау; (коммерциялық есеп,
- Осы сияқты тәжірбиені өткені туралы есепті жазу
- Экономикалық мемлекеттік басқару әдісін анықтау;
- Фирманың құқықтық жағдайын және оның ұйымдастырушылық құрылымын,
- Кейбір жоспарлық және талдау әдістеріне негізделген есептерді
- Келісім шарт, келіссөзді жүргізгенде қатысу, фирма жиналысын
Берілген мақсатымды ұстана отырып, мен айтарлықтай тәжірибе
2 “ Scythian Land ” туристік фирманың қызметіне
2.1 “ Scythian Land ” туристік фирманың шаруашылық
Біздің дәуір – жедел прогрестік дәуір. Қоғамымызда табиғи
Туризм практика жөнінде өздік сала аралық шаруашылық индустриясына
Туристік бизнес қазіргі уақытта күрделеніп барады, себебі мұнда
Еуропа мемлекеттерімен қоса, Қазақстан Республикасында да туристік қызмет
Мемлекеттің туристік саясаты – бұл туристік индустрияны және
Мемлекеттің туристік саясаты халық шаруашылық кешенін сақтап қалу
Мемлекеттің туристік саясатын жүзеге асыру механизмі мыналарды қамтиды:
- туризмді дамыту концепциясын дайындау;
- аймақ деңгейінде де, аймақтың жекелеген субъектісі деңгейінде
- көздеген мақсатқа жету үшін нақты шараларды қарастыру;
- туристік қызметті мемлекеттік реттеу.
Туризмді дамыту бағдарламасының негізгі міндеттері:
- бәсекені дамыту, туристік ұйымдар жұмысында мамандандыру және
- туризм дамуының қазіргі заманғы нормативті-құқықтық базасын және
- елдегі әлеуметтік туризмнің дамуын қамтамасыз ету;
- туристік қызмет сипатын ескере отырып, туризм саласындағы
- туризмдегі кәсіпкерліктің, осы саладағы отандық және орта
- дәстүрлі туризм орталықтарының қайта өрлеуіне, жаңа туристік
- туризмнің тұрақты дамуын мәдени және табиғи ресурстарды
- отандық туристік нарыққа туристік қызмет көрсетудің прогрессивті
- бюджеттен тыс көздерден қаражат тарту арқылы туризмнің
- туристік индустрияны ақпараттық қамсыздандыру, белсенді жарнама қызметі;
- туристік кадрлар дайындаудың, қайта даярлаудың, біліктілігін көтерудің
- салалық туристік ғылымды дамыту, туризм саласында базалық
Бағдарлама мақсаттары мен міндеттерін ескере отырып, оны жүзеге
нормативті-құқықтық сала;
туристік қызметті ұйымдастыру және туризм дамуын басқару;
туризмнің материалды базасының дамуына көмектесу;
ішкі және сыртқы нарықта отандық туристік өнімнің жылжуын
Зерттеуге түсетін объект «Scythian Land» туристік фирмасы. Бұл
«Scythian Land» туристік фирмасы 2006 жылы көктемде құрылып,
Өз құрылған уақыт ішінде «Scythian Land» туристік фирмасы
Сондай-ақ, бұл фирма барлық әлемдік стандарттарға сәйкес келеді.
«Scythian Land» туристік фирмасының налог бюджетінде қарызы жоқ.
Бұл туристік фирма туризмнің әр түрлі түрімен айналысады.
- емдеу түрі;
- демалу түрі, яғни рекреациялық туризм;
- тарихи-танымдық экскурсиялар;
- экотуризм.
Клиенттердің сатып алатын туристік қызмет түрлері көбінесе емделу,
Туристік қызметтің әрбір түрінің бөлшек бағамдық сату бағасы
Осы фирманың негізгі мақсаты – тұтынушыларға сапалы және
Фирма жұмысшылары маркетинг, юриспруденция және Қазақстандық менеджмент білімімен
2.2 «Scythian Land» туристік фирмасының жалпы басқару құрылымы
«Scythian Land» туристік фирмасының басқару органдарының қызметі, сондай-ақ
1-cурет - «Scythian Land» туристік фирмасының басқару құрылымы:
Фирманың бас директордың ерекше құзыретіне:
фирманың жарғылық капиталы мөлшерін, орналасқан жері мен фирмалық
фирманың жылдық қаржылық есептемесін бекіту және оның таза
фирманың ішкі қызметін реттейтін ішкі ережелерді, оларды
фирманың коммерциялық емес ұйымдарға қатысуы туралы шешім шығару;
фирманы қайта ұйымдастыру немесе тарату туралы шешім шығару;
филиалдар мен өкілдіктерді ашу туралы шешім қабылдау және
«Scythian Land» туристік фирмасының негізгі жұмыс
1. Сапалы қызмет - бұл тұтынушының қалауы;
2. Фирмада сапа және қауіпсіз мәселелеріне бәрі де
3. Әрбір қызметкер өз еңбегінің сапасына жауапты;
4. Кез – келген жұмыс
5. Қателіктердің алдын - алу;
2.2.1 «Scythian Land» туристік фирмасының сапа
1. Қазақстан нарығындағы туристік қызмет көрсету беделі
2. Фирманың барлық құрылым бөлімшелерінің және қызметкерлердің
3. Тұтынушылардың талаптарына сай әрдайым маркетингтік зерттеулер
4. Басқа мемлекеттердегі қызметкерлермен өзара тиімді қарым-қатынас
5.Сәйкессіздікті болдырмау үшін алдын-ала ескерту және түзету шараларын
6. Қызметтердің жаңа түрлерін жобалау және әзірлеу, ассортимент
7. Фирма қызметкерлердің кәсіби дайындықтарын үнемі көтеріп отыру
2.3 Қазақстан Республикасындағы туристік нарыққа жалпы сипаттама және
Қазақстан Республикасында туризмнің тарихи алғы шарты біздің дәуірімізге
Қазақстан тәуелсіздік алуына байланысты халықтың тарихи және мәдени
Қазіргі уақытта біздің мемлекетімізде туризмнің дамуы 1992 жылы
Туристік нарық туристік өнімді өндіруші және тұтынушы арасындағы
Туристік нарықтың мәні оны атқаратын қызметтерінде көрініс табады.
Еуропа мемлекеттерімен қоса, Қазақстан Республикасында да туристік қызмет
Туристік нарық келесі қызметтерді атқарады:
- Туристік өнімдегі құнды және тұтыну құнын өткізу;
- Туристік өнімді тұтынуға дейін жеткізу процесін ұйымдастыру;
- Еңбекке деген материалдық стимулдарды экономикалық қамтамасыз ету.
Қазақстан Республикасында туристік нарық даму үшін келесі модельді
2-сурет – Туризмнің тұрақты даму моделі
Тұрақты даму
1.Қоршаған
орта
2. Қорлар
Қазіргі уақытта біздің мемлекетімізде туристік нарық жай қадамдармен
Қазақстан Республикасының статистика Агенствосының мәліметтері бойынша 2006 жылы
1-кесте - Қазақстан Республикасында туристтерге қызмет көрсету туризм
Туризм
түрлері Қызмет көрсетілген туристтер саны
адам саны % %
Барлығы: 146915 туризм түрлері елдер бойынша
Ішкі сапар туризмі 23868 16,2 100
ТМД 3266
13,7
Басқа елдер 20602
86,3
Сыртқы сапар туризмі 67360 45,9 100
ТМД 8027
11,9
Басқа елдер 59333
88,1
Ішкі туризм 55687 37,9
Туризм экономикалық құбылыс, сондықтан ол экономиканың дамуының катализаторы
2006 жылы мемлекетіміз туризмнен 1882684,7 мың.теңге және 623,4
2-кесте - Қазақстан Республикасының туристік қызметтен түскен табысы
Туристік фирмалардың,
агенстволардың тапқан табысы Ішкі және сыртқы сапардан
мың.теңге мың.доллар теңге доллар
Барлығы: 1882684,7 623,4
Ішкі сапар туризмі 26959,1 290,0 14,3 46,5
ТМД 24556,2 30,2
Басқа елдер 237495,9 259,8
Сыртқы сапар туризмі 1401220,9 333,4 74,4 53,5
ТМД -32952,7
Басқа елдер 1165649,4 333,4
Ішкі туризм 211872,7
11,3 -
2006 жылғы түскен табыстың негізгі бөлігі резиденттерден –
Нерезиденттерден түскен табыс облыстар бойынша былай бөлінеді: Алматы
Резиденттерден түскен табыс облыстар бойынша былай бөлінеді: Алматы
Анализ бойынша келесі қорытындыларға келуге болады:
Алматы қаласы туристтерге қызмет көрсету бойынша Қазақстан Республикасында
2006 жылы түскен табыстың көп бөлігі нерезиденттерден түсті.
Ішкі туризм көбінесе Алматы және Астана қалаларында шоғырланды,
2000-2006 жылдар аралығында Қазақстан Республикасында 100-ден астам елдердің
Пайыздық мөлшерлеме бойынша (2005ж) Германия – 42,9%, Ресей
Нерезиденттердің Қазақстан Республикасына сапар шегудің басты мақсаты –
Нерезиденттерден түскен табыс 2005 және 2006 жылдары –
Біз келген туристтерді 5 категорияға бөліп қарастырдық: 1)
2005 жылы осы категорияларға анализ жасасақ, бірінші категорияға
2006 жылы осы категорияларға анализ жасасақ, бірінші категорияда
Осы анализға қарап, қорытынды жасайтын болсақ бір жылдың
Сондықтан да, Қазақстан Республикасы өзінің рекреациялық және экономикалық
Туризмнің дамуының артықшылықтарымен қоса, кемшіліктері де бар. Оны
Артықшылықтары Кемшіліктері
1 2
Дүниежүзілік еңбек бөлінісіне қатысу
Сыртқы капиталды және валютаны тарту
Жергілікті іскери айналымның өсуі
Жұмыс орындарының көбеюі
Еңбек табыстарының артуы
Мемелекеттің экономикалық имиджинің артуы
Ішкі ресурстарды пайдалану Импорттың артуы
Жұмыссыздық қаупі
Маусымдық жұмыс бастылық
Инфляция
Шетелдік компаниялардың билікті қолға алуы
Экономикалық дағдарыстың қаупі
Халықаралық туризм миллирдтаған долларлық айналымы бар ірі механизм.
Қазақстан Республикасының басты туристік өнімі екі негізгі компоненттен
Қазақстан Республикасында туризмді дамыту үшін келесі орталықтар негізгі
Іле (Алматы қаласы, Тургень, Есік қаласы, Талғар қаласы,
Солтүсті Тянь-Шань (Кеген, Нарынқол, Жаланаш, Кольжат).
Талдықорған-Жаркент (Жаркент қаласы, Көктал ауылы, Текелі қаласы, Талдықорған
Балқаш (Балқаш көлі).
Солтүстік Жоңғар (Достық, Алакөл, Лепсі ауылы, Сарқанд қаласы,
Жамбыл (Тараз қаласы, Мерке ауылы).
Түркістан (Түркістан қаласы, Отырар, Кентау, Шаян).
Сайрам-Шымкент (Шымкент қаласы, Сайрам, Арыс қаласы, Шардара қаласы,
Жоғары Бұқтырма (Берел, Марқакөл көлі).
Маңғыстау (Фетисово ауылы, Ақтау қаласы, Ералиев ауылы.).
Бұл орталықтардан басқа Қазақстан Республикасының туристік сегментіне Жібек
Қорытындылай келгенде, Қазақстандық туристік өнімнің болашақта өте тиімді
Қазақстан Республикасында қазіргі кезде 100-ден астам туристтік агенстволар
«Scythian Land» туристік фирмасының бәсекелестік қабілеттілігі жоғары.
2.3.1 «Scythian Land» туристік фирмасының бағалық саясаты
Нарық пен баға ажыратылмайтын ұғымдар. Олардың бір қалыпты
Бағаның өз міндеттерін атқаруы-қоғамдық еңбек шығындарын жалғастыруы, айырбастың
Бағаның айқындығы оның мәнімен сипатталады. Экономикалық теория үйреткеніндей
Баға тек қана экономикалық емес, сонымен бірге психологиялық
Бәсеке негіздегі нарықтық бағаны реттеуді қамтамасыз ету мүмкіндігі
нарықтағы "бетке шыққан кілегейді алу", яғни, жаңа және
нарыққа қызметті немесе өнімді өндіру үшін қойылатын баға,
қызмет немесе өндіріс шығындарының орнын толтырумен қойылатын баға;
мәртебелі баға, яғни ерекше қасиеті бар сапасы өте
«Scythian Land» туристік фирмасының басшылығының алдында маркетингтің жәрдемімен
2.3.2 «Scythian Land» туристік фирмасының маркетингтік саясаты
Маркетинг – бұл кәсіпорынның сауда-өткізу іс-әрекетін зерттейтін, өндіріс
«Scythian Land» туристік фирмасы қазіргі нарық ерекшеліктерін зерттей
туристік қызметті жоғары сапада көрсету;
маркетингтік іс-шараларды ұйымдастыру және жүргізу;
жоғары төлем қабілеті бар туристтерді тарту;
нарықтағы барлық сегменттерді зерттеу жұмыстарын жүргізу;
жарнаманы дұрыс және ұтымды пайдалану.
«Scythian Land» туристік фирмасы маркетинг стратегиясында жарнаманы тиімді
Жарнама шараларының жоспарына жататыны:
1. күнделікті жарнама шараларын өткізу жоспары;
- жарнама құралдары бойынша;
- жекелеген шараларды өткізу уақыты бойынша;
2. көрмелер мен экспозицияларға қатысу жоспары;
3. жарнама шараларының қорытынды жалпы жоспары, бұған резервтер
4. арнайы жарнама науқандарын өткізудің жеке жоспары.
Өткізу деңгейін сақтау, содан кейін арттыру үшін, жарнама
Батыс рыноктары ауытқуын бақылағанда байқалатыны, фирмаларда баға үнемі
Дегенмен жарнама бюджетін анықтауда мынадай тәсілдер қолданылады:
айналым пайызын анықтау;
бәсекелестер жұмсаған қаржыны анықтау;
өзінде жоспарланған жарнама қаржыларын бағалау.
Әдетте бірінші және үшінші тәсілдермен жарнама құралдарының жалпы
Шарттың қаталдық бәсекелесінде стратегиялық жоспардың және ғылыми зерттеу
Маркетингтік жоспарлаудың принциптері:
стратегиялық және ағымды жоспарды мұраға қалдыру;
жоспарлаудың әлеуметтік арақашықтығын сатыландыру;
обьектінің жоспарының қажеттілігін сатыландыру;
жоспардың көрсеткішін салыстыру;
жоспарды салыстыру;
нұсқалылық;
теңдестіру;
экономикалық дәлел;
жоспарлаудың автоматтық жүйесі;
байланысу жүйесінің жоспарлық қайтарылуын қамтамассыз ету.
Кез – келген бизнес жоспарда “Шығарылған өнімнің жаңаруы”
- бәсекелестің көрсеткіштері, нарықтағы өнімнің негізі сапа мен
- бәсекелестердің осы негізгі көрсеткііштері;
- ғылыми зерттеу тәжірибелік конструкторлық жұмыс жоспарының негізгі
- жоспарлы ресурстың, ғылыми зерттеу тәжірибелік конструкторлық жұмыстардың
- ұйымдық – техниканың жоспарының дайындалуы;
- ұйымдық – техниканың жоспарының дайындалуы жаңа өнімнің
- техника – экономикалық инвестицияның жобасын дәлелденуі.
2.3.3 «Scythian Land» туристік фирмасының менеджменті және персоналы
Қазақстан экономикасының нарықтық қатынастарға өтуіне байланысты біздің сөздік
«Scythian Land» туристік фирмасында менеджментке өте көп көңіл
фирма жұмысын жоспарлау және болжау. Басқару стратегиясын, бағдарлама
жұмыс дәрежесіне байланыссыз барлық жұмыскерлердің орындауға, жүзеге асыруға
басшы мен оның қарамағындағылардың істерін үйлестіру. Өзінің және
алдағы мақсаттарды қамтамасыз ету үшін ұйымның жұмысын бақылау.
Менеджменттің ажырамас бөлігі – персонал. Кадрларды дұрыс іріктеу
«Scythian Land» туристік фирмасының кадрларды іріктеуде өзінің белгілі
қабілетті адамдарды батыл шешіммен емес, ойластырып таңдаған жөн;
беделін түсірген қызметкерді басқадай басшылық қызметке орналастырмау;
басшылық қызметке өзінде үміткерлер болмаған жағдайда ғана басқа
босаған орын болмаған кезде ешкімді де қызметін жоғарылатуға
екі үміткер де бірдей дәрежеде болған жағдайда едәуір
3 «Scythian Land» туристік фирмасының қаржылық жағдайы
3.1 «Scythian Land» туристік фирмасының қаржылық саясаты
«Scythian Land» туристік фирмасы қаржылық жағдайға өте көп
1. Ұзақ мерзімдік қаржы жоспары.
а) Капиталға қажеттілікті анықтау – ұзақ мерзімдік қаржы
Капиталға қажеттілікті анықтау айналымдағы және негізгі қаржылар бойынша
Қажетті айналым қаржыларының мөлшері мен қаржылардың жалпы сомасына
Ұқсас фирмалардың баланстарын салыстыру. Бұл ең қарапайым тәсіл.
Капиталға қажеттілікті әсер ететін жекелеген факторларды талдау, басқаша
ә) Күрделі қаржы жоспары (инвестициялық жоспары). Аталған жоспар
- өндіріс шығындарын салыстырмалы талдау. Осы арқылы жаңа
- пайдаларды салыстырмалы талдау. Мұнда жаңа ескі жабдықтар
- тиімділікті анықтау. Талдау барысында жаңа жабдықтарды алуға
- өтелуін анықтау. Мұндай жағдайда күрделі қаржы айналымның
2. Қысқа мерзімдік қаржы жоспары. Өтімділік принципін сақтау
Қысқа мерзімдік қаржы жоспары мынадай жоспарлардан тұрады:
Кезекті қаржы жоспарынан;
Фирма қызметінің бейтарап саласындағы қаржы жоспары;
Несиелік жоспар;
Күрделі қаржы бөлу жоспары;
Өтімділікті қамтамасыз ету жоспары.
Қаржы жоспарын жасағанда қаржыландырудың бірқатар жалпы ережесі басымдылыққа
қаржы қатынасы мерзімдерінің принципі ("банктің алтын ережесі"). Қаржыны
төлем қабілетінің принципі. Жоспарлау төлем қабілеті кез келген
күрделі қаржының тиімділік принципі. Барлық күрделі қаржы үшін
тәуекел етудің балансылану принципі. Әсіресе тәуекелді күрделі қаржыны
нарық қажетіне бейімдеу принципі. Нарық конъюктурасын ескерудің, әрі
шектеулі тиімділік принципі. Неғұрлым көп пайда келтіретін күрделі
3.2 Шығындарды басқарудың стратегиялық бағыты
Жаңа технологиялар және нарық дамыған кезде шаруашылық субъектілердің
Экономика ғылымы 8 негізгі іс-әрекет аясын бөліп қарастырады,
өнеркәсіптің даму дәрежесі;
өндіру деңгейі;
өндіру ресурсының болуы;
басқару жүйесі;
тұрақтылық дәрежесі;
инновациялық іс-әрекет;
қызметкерлердің кәсіптік жағдайы;
әлеуметтік жауапкершілік
Ұзақ мерзімдік шешім қабылдау кезінде кейбір стратегиялық мақсаттар
Кез-келген стратегия - өзгеріс, ал өзгеріс – бір
Қаржылық жоспарлау Ұзақ мерзімдік жоспарлау Стратегиялық жоспарлау Стратегиялық
Шығындарды басқару
Өткен кез тенденцияларды экстраполяциясының
негізінде басқару
Өзгеруді болжауды басқару
Өзгермелі-жедел шешім-дерді басқару
1900-1950ж
1950-1970ж
1970-1990ж 1990-бүгінгі дейін
Зертханалар-ды басқару
Инновациялық проектілерді корпоративтік басқару
Өнімдік инновация және инновацияға корпоративтік портфель құру
Бірге шешім қабылдау негізінде басқару
Стратегиялық және инновациялық менеджменттің қатынасы жоспарлауға, стратегиялық инновацияға
Берілген кәсіпорынның өндірісін мемлекет тарапынан қаржыландыру мен өндіріс
Нарықтық заманға сай бұл кәсіпорын ең алдымен модернизация
Қорытындылай келе, менің ойымша негізгі мәселе бұл қаржыландыру,
ҚОРЫТЫНДЫ
Жалпы, қазіргі болып жатқан нарықтық қатынастар кәсіпорындардың шаруашылықты
Фирмаларда бұрынғыдай жоғарғы жақтың жол істеумен емес, контрагентерді
Нарық жағдайында фирманың өміршеңдігінің кепілі мен жай-күйінің орнықтылығының
ҚР нарығында «Scythian Land» туристік фирмасы жоғарғы сапалы
Қорыта келгенде мынадай шешімге келуге болады:
- «Scythian Land» туристік фирмасы туризм нарығында тұрақты
- Осы фирманың қызмеьі айтарлықтай сұранысқа ие, ол
- Фирмада қызметті көрсету және ұйымдастыру жақсы ұйымдастырылған;
- Фирмада жақсы дайындалған жоғарғы квалификациялы кадрлар жұмыс
Осы фирмада тәжірибені өткеніме өте қуаныштымын, себебі осы
ҚОЛДАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТ ТІЗІМІ:
1. Жүнісов Б, Мәмбетов Ұ, Байжомартов Ү. "Нарықтық
2. Гладкий Ю.Н; Лавров С.Б. "Дүние жүзінің экономикалық
3. Ахметов К.Ғ; Сағындықов Е.Н; Байжомартов Ү.С; Жүнісов
4. Дуйсен Г.М. "Основы формирования и развития индустрии
5. Ердавлетов С.Р. "География туризма Казахстана", Алматы, Гылым,
6. Реалии и возможности туристского рынка Казахстана //
7. Кулибаев А., Адасбаев Е., Данышпанов Б., Дуйсенгалиев
8. Уровень жизни населения в Казахстане. Статистический сборник.
3
Бас
директор
Бухгалтер
Бағыт бойынша менеджер
Куәлік тіркеу менеджері
Жарнама менеджері
курьер



Скачать


zharar.kz