Жоспар
Кіріспе.
1.Нәресте шақтын психикалық дамуы.
2.Мектепке дейінгі баланың дамуының ерекшелігі.
Қорытынды.
Кіріспе.
(Нәрестелік шақтың шегі — бір-екі айдан
. Фрейдтің бұл идеясы бала туған
Фрейд пен Пиаженің аталған қағидалары өткір
Л. С. Выготский баланың болмысқа деген
Үлкен адам баланың заттык дүниемен қарым-қатынас
Қарым-қатынас шеңберінде сөздің алғы шарттары пайда
Бала алдымен жетіледі, содан кейін барып
Кездейсоқ жағдаймен адамдар ортасынан бөлініл
Нәрестенің психикалық дамуы. Бір жас ішінде
Жармасу әрекетінің калыптасуымен қатар заттармен сілкілеу,
Нәрестелік шақта баланьщ психикалық белсенділігінің сипаты
Нәрестелік шақтың соңыңа қарай балалар үлкеңдердің
Әдейі жасалған әрекеттер мен еліктеу ақылдың
Мектепке дейінгі балалық шақта (үштен жеті
Дене дамуы баланың дербестігінің арта түсуі
Мектепке дейінгі жас бала дамуының жаңа
Баланың үлкендермен байланысы жаңа формаға ие
Мектепке дейінгі шақтын, елеулі ерекшелігі болып
Мектеп жасына дейінгі бала дамуынында әлеуметтік
Мектеп жасына дейінгі баланың іс-әрекетінің негізгі
Балалардың ересек адамдармен бірлесіп өмір» сүруге
Сонымен, егер ойынның сюжеті балаға үлкендердің
Мектепке дейінгі шақта, балалардың құрбыларымен өзара
Құрбыларымен бірлесіп іс-әрекет жасау жағдайында баланың
Ойын үстінде бала шынайы затты ойыншықпен
Сонымен, ойын бұл кезеңде өзінің мәнісі
Ойын іс-әрекеті ырықты зейін мен ырықты
Тілдің дамуына ойын өте үлкен дсер
Әдебиеттер.
1.Жас өсперемдер психологиясы.-Ұлағат,1997.
2.Мектепке дейінгі бала анотомиясы.-Алматы,2001.