Жарнаманың компьютерлік негізде кескіндеудің қажеттілігі Үш өлшемді графика әлемінде жұмыс жасау

Скачать

МАЗМҰНЫ

Кіріспе ................................................................................................................... 3
І - Тарау Компьютерлік графиканы қолданудың негіздері
1.1. Компьютерлік графика туралы жалпы мағлұмат...................................... 5
1.2. 3ds MAX пакетінің жұмыс жасау ерекшеліктері,басқару элементтері.. 12
1.3. Интерфейсті Баптау және жұмыс істеу тәсілдері .................................... 23
1.4. Мах-тың негізгі обьекттері және оларды редактрлеу ........................... 32
1.5. Кино өнеркәсібінде 3ds MAX пакетін қолдану ..................................... 37
1.6. Виртуалды жолдардың мүмкіндіктері .................................................... 41

ІІ - Тарау Жарнама агенттігіне қажетті материалдар
2.1. Жарнаманың компьютерлік негізде кескіндеудің қажеттілігі Үш өлшемді графика әлемінде жұмыс жасау
...................................................... 45
2.2. Талапкер-2008 жарнамаларын жасау........................................................ 48
2.2.1 Қазыбек би көшесіндегі 1-ші ғимараттың жалпы сыртқы үлгілері(дизайны)
............................................................................................. 48
2.2.2 Информатика және сандық әдістер кафедрасына қарасыты лабороторияның көріністері
............................................................................ 56

Қорытынды ........................................................................................................ 62
Пайдаланылған әдeбиеттер


Скачать


zharar.kz