МАЗМҰНЫ
КІРІСПЕ.......................................................................................................................3
1 НАРЫҚ ЖАҒДАЙЫНДА ӨНІМ САПАСЫН БАСҚАРУДЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
Сапа туралы түсінік, ауыл шаруашылық өнім сапасын арттырудың маңызы мен
мәні..................................................................................................5
1.2. Бүкіләлемдік сауда ұйымына кіру алдында өнімнің сапасын көтерудің
маңызы........................................................................................................................11
1.3 Қазақстан Республикасындағы өнім сапасын басқару..................................20
2 «ҚАНТ» АҚ-НЫҢ ҚАЗІРГІ ЖАҒДАЙЫ ЖӘНЕ ӨНДІРІЛГЕН ӨНІМНІҢ САПАСЫ
2.1 Кәсіпорынның жалпы технико-экономикалық сипаттамасы.......................23
2.2 Кәсіпорында өнім сапасы көрсеткіштерін бағалау ерекшеліктері..............33
2.3 Өнім сапасының экономикалық тиімділікке әсері..........................................39
3 ӨНІМНІҢ САПАСЫН БАСҚАРУДЫ ЖЕТІЛДІРУ ЖОЛДАРЫ
3.1 Өнім өндіру технологиясын жетілдіру.............................................................44
3.2 Шетелдік озық өнім өндіру тәжірибесін және сапа жүйесін ендіру...........50
3.3 Кәсіпорынның инновациялық қызметін жетілдіру........................................56
ҚОРЫТЫНДЫ...........................................................................................................62
ҚОЛДАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ