МАЗМҰНЫ
Кіріспе…………………………………………………………………….……….. 3
1 ҰЙЫМДАРДЫ БАСҚАРУДЫҢ МЕТОДИКАЛЫҚ ЖӘНЕ ЭКОНОМИКАЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
1.1 Ұйым менеджментінің қалыптасуы мен дамуының негізгі алғышарттары…………………………………………………………………….. 5
Ұйымның мәні мен құрылымына көзқарастар эволюциясы………… 14
Ұйымдарды басқарудың қазiргi көзқарасы (шетел тәжірибесi)….….. 26
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЖАҒЫ ҰЙЫМДАРДЫ БАСҚАРУДЫҢ ҚАЛЫПТАСУЫ МЕН ДАМУЫНЫҢ НЕГІЗГІ АСПЕКТІЛЕРІ
2.1 Қазақстан экономиканың даму этаптары…………………..…………….. 32
2.2 Қазақстан Республикасындағы ұйымдардың қалыптасуы мен дамуының құқықтық негіздері……………..………………………………………………..
35
2.3 Қазақстан Республикасындағы ұйымдардың даму перспективалары мен мәселелері…………………………………………….………………………….. 42
“АЛСИ” ФИРМАСЫН БАСҚАРУДЫҢ ҚАЛЫПТАСУЫ МЕН ДАМУЫ
3.1 “Алси” фирмасының қызметінің қысқаша сипаттамасы………………. 53
3.2 “Алси” фирмасының басқару қызметін ұйымдастыру……….………… 57
3.3 “Алси” фирмасының маркетингтік қызметін талдау…………………… 64
Қорытынды……………………………………………………………………….73
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі……………………………………………