Кондитерлік өнімдерінің нарықтағы алатын орны мен жалпы жағдайы

Скачать

Мазмұны

Кіріспе.................................................................................................3-4

1 Маркетингтік зерттеудің мақсаты, міндеті, жалпы түсінігі........5-8
1.1 Маркетингтік зерттеулер процесі және оның кезеңдері........9-10

2 Кондитерлік өнімдерінің нарықтағы алатын орны мен жалпы жағдайы..................................................................................................

2.1 Әлемдік нарықтағы кондитерлік өнім саласы .......................11-12
2.2 Қазақстан нарығындағы кондитерлік өнімге жалпы шолу...13-18
2.3 Қазақстан нарығындағы кондитер өнімдерінің анализі...... 19-20

3 ААҚ «Рахат» кондитер фабрикасы және маркетингтік қызметі.....
3.1 ААҚ «Рахат» фабрикасының кондитер саясаты....................21-28
Қорытынды.........................................................................................29
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі


Скачать


zharar.kz