Мазмұны
Кіріспе
I-Тарау. Кәсіпорын басқару жүйесіндегі маркетингтің ролі.
1.1. Маркетингтiң әлеуметтiк –экономикалық мәнi және мазмұны
1.2. Маркетингтің негізгі көрсеткіші мен принциптері
1.3. Кәсіпорынның маркетингтік мүмкіндіктерін зерттеу
II-Тарау. Қазақстандағы «Рахат» акционерлік қоғамының маркетингтік қызметіне талдау
2.1. «Рахат» акционерлік қоғамына технико-экономикалық талдау
2.2. “Рахат” Акционерлік Қоғамының жұмысын жақсарту жолдары
мен ұсыныстар.
III-Тарау. “Рахат” Акционерлік Қоғамының жұмысын жақсарту жолдары мен ұсыныстар.
Қорытынды
Қолданылған әдебиеттер