Мазмұны
Кіріспе..................................................................................................3
1-бөлім. Бағаның атқаратын қызметтері....................................................4
2-бөлім. Бағаға әсер ететін факторлар.........................................................5
3-бөлім. Бағаны белгілеу үрдісі......................................................................6
Бағаны жасау мақсатын анықтау......................................................7
Сұранысты анықтау...........................................................................8
Шығындарды бағалау........................................................10
Бәсекелестердің бағаларын және олардың тауарларын талдау...10
Баға белгілеу, таңдау.......................................................................11
Түпкі бағаны белгілеу.....................................................................12
4-бөлім. Баға белгілеу тәсілдері...................................................................12
Жаңа тауарға баға белгілеу............................................................12
Тауар номенклатурасы шеңберінде бағаны белгілеу..................13
Географиялық принцип бойынша баға белгілеу..........................14
Баға арқылы жеңілдіктер жасау.....................................................15
Тауардың өтімін ынталандыру үшін баға белгілеу......................15
Баға арқылы кемсітушілік...............................................................16
5-бөлім. Бағалық саясат................................................................................17
6-бөлім. Бағаға негізделмеген немесе сапалық бәсеке............................21
7-бөлім. Нарық жағдайында баға тағайынадау.......................................25
Бағаның өзгеру себептері................................................................25
Баға және сұраныс пен ұсыныстың заңдары.................................26
Фирманың бағалық саясаты............................................................27
Баға түрлері.......................................................................................29
Бағаларды тағайындау.....................................................................31
Сұраныс факторлары........................................................................32
Өндірістік және маркетингтік шығындардың ықпалы.................33
Бәсеке факторлары...........................................................................35
Баға тағайындаудың негізгі тәсілдері.............................................36
Сұраныс факторларына бағытталу әдісі ........................................36
Нарыққа бағытталу әдісі..................................................................37
Шығындарға бағытталған әдіс........................................................37
Бәсекеге бағытталған әдіс...............................................................38
Қорытынды…....................................................................................39
Пайдаланған әдебиет тізімі