Жоспар:
Кіріспе бөлім................................................................................................3-4
Маркетингтің банк сферасындағы орны
Банктер және оның клиенттерге көрсететін қызметтері........5-7
Жаңа ғасырдағы электрондық маркетингке бейімделу.............8
Маркетинг саласында көрсетілетін кәсіпқойлық қызметтер...8
Банктік қызметтердің мінездемесіне қарай сегменттеу.........9-10
Несие қызметтері.
Несиенің түрлері және оның мәні.
Несие қызметтері және оның экономикадағы рөлі
III. « Қазақстан Халық Банкі» АҚ- дағы корпоративті клиенттерге қызмет көрсететін нарықты талдау.
3.1 Корпоративті клиенттердің несиелеу нарығын талдау
3.2 «Қазақстан Халық Банкі»-нің қаржылық көрсеткішіне талдау жасау
ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ