МАЗМҰНЫ
КІРІСПЕ 3
1. Маркетингтік зерттеулердің теориялық негіздері 5
1.1 Маркетингтік зерттеулердің мәні 5
1.2 Маркетингтік зерттеулердің бағыттары мен классификациясы 6
2. Қазақстан Республикасындағы фармацевтикалық нарықтың жағдайын талдау және бағалау 9
2.1 Қазақстанның дәрілік препараттар нарығының жалпы сипаттамасы 9
2.2 Қазақстан Республикасының фармацевтикалық нарығын талдау («Химфарм» компаниясының мысалында) 11
2.3 Дәрілік препараттарды сатып алушылардың тұтынушылық таңдауларын зерттеу 20
3. Фармацевтикалық нарықты жетілдірудің негізгі бағыттары 28
3.1 Дәрілік препараттар нарығын дамытудың бағыттары бойынша ұсыныстар 28
Қорытынды 31
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі