ЖОСПАР
Кіріспе 3
1. Фирма қызметіндегі маркетинг стратегиясын қалыптастырудың теоретикалық негіздері. 4
1.1. Фирма қызметіндегі маркетинг стратегияларының мақсаттары, міндеттері мен мәні. 4
1.2. Маркетинг стратегияларын қалыптастыру үдерісінің әдістемелік негіздері 14
2.ААҚ №1 Сыра зауытының қызметіндегі маркетингтік стратегияны жасау және жүзеге асыру жағдайы және оны жетілдіру
жолдары 19
2.1. ААҚ “№1 сыра зауытының” қазіргі кездегі жағдайы 19
2.2 Маркетингтік қызметтегі стратегияны мақсатты ұйымдастыру 23
Қорытынды 31
Әдебиеттер тізімі