Жоспар
Кіріспе..................................................................................................................3
1.Нарықтық экономикадағы маркетингтің мәні және рөлі.
1.1.Маркетингтің мәні,мағынасы принциптері.................................................6
1.2.Маркетингті зерттеудің мақсаты әдістері..................................................15
2.Рахат АҚ маркетингі пайдалану және дамыту жолдары.
2.1 Рахат АҚ техникалык-экономикалық көрсеткіштерін талдау............32
2.2 Рахат АҚ өндірістік-маркетингтік іс-әрекеттерін дамыту
жөніндегі ұсыныстар мен нұсқалар.................................................................35
3.Кәсіпорынның маркетингтік қызметін жетілдіру.
3.1 Қазақстан кәсіпорынындағы маркетингті пайдалану
ерекшеліктері......................................................................................................41
Қорытынды.......................................................................................................43
Пайдаланылған әдебиеттер көздері.............................................................45
46 46 46 PA45 GE