Бюджеттiң шектеулiгi тұтынушылар дәрменсіздігіне және мiнезқұлығына әсер етушi негiзгi фактор ретiнде

Скачать

ЖОСПАР
КIРIСПЕ 2
I-бөлім. ТҰТЫНУШЫЛАР ТАЛҒАМЫНЫҢ ЭКОНОМИКАЛЫҚ МАЗМҰНЫ 4
1.1 Тұтынушылар рыноктағы сұранысты қалыптастырушы және олардың қалауы 4
1.2 Бюджеттiң шектеулiгi тұтынушылар дәрменсіздігіне және мiнез-құлығына әсер етушi негiзгi фактор ретiнде 8
II-бөлім. ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНДАҒЫ ТҰТЫНУ РЫНОГЫ ЖӘНЕ ОНЫ ДАМЫТУ МӘСЕЛЕЛЕРI 17
2.1 Тұтынушы талғамына әсер ететiн “табыс және баға тұтыну” қисықтары 17
2.2 Қазақстандағы тұтыну нарығы мен тұтынушылар талғамының жағдайы 21
ҚОРЫТЫНДЫ 24
ҚОЛДАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР


Скачать


zharar.kz