Мазмұны
КІРІСПЕ......................................................................................................................3
І ТАРАТУ АРНАЛАРЫНЫҢ ТАБИҒАТЫ
1.1 Тарату арнасының функциясы...................................................................4
1.2 Арналар деңгей саны.....................................................................................5
1.3 Қызмет жасау өрісіндегі арналар......................................................................6
ІІ МАРКЕТИНГІЛІК ЖҮЙЕЛЕРДІҢ ТАРАЛУЫ
2.1 Вертикальды маркетингілік жүйелерді тарату...................................................7
2.2 Горизонтальды маркетингілік жүйелердің таралуы..................................10
2.3 Көп арналы маркетингілік жүйелердің таралуы.......................................10
2.4 Тарату арналарының ынтымақтастықтары, дауластықтары
және бәсекелестіктері..................................................................................10
2.5 Арна құрылымы туралы шешім қабылдау............................................................11
2.6 Арналардың негізгі варианттарын табу.....................................................12
ІІІ АРНАНЫ БАСҚАРУ ТУРАЛЫ ШЕШІМ ҚАБЫЛДАУ
3.1 Арнаға қатысушыларды таңдау.....................................................................15
3.2 Арнаға қатысушыларды дәлелдеу (мотивациялау)......................................15
ІV ТАУАР ҚОЗҒАЛЫСЫ ПРОБЛЕМАЛАРЫ ЖӨНІНДЕ
ШЕШІМ ҚАБЫЛДАУ
4.1 Тауар қозғалысының табиғаты....................................................................17
4.2 Тауар қозғалысының мақсаты.....................................................................18
4.3 Тапсырыстарды дайындау..............................................................................20
4.4 Жинақтау-сақтау........................................................................................20
4.5 Тасымалдау.......................................................................................................21
4.6 Фирма — тауар қозғалысын басқару кұрылымы...........................................23
ҚОРЫТЫНДЫ.........................................................................................................................24
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі