Мазмұны.
Кіріспе......................................................................................................................3
1 Халықаралық маркетингтің мәнділігі мен қағидалары
1.1Халықаралық маркетингтің мәні, ерекшелігі және анықтамасы .................4
2. Халықаралық маркетинг істерін жоспарлау
2.1Халықаралық маркетингті жоспарлау үдерісі мен қажеттігі........................5
2.2Халықаралы маркетингте үлестіруді жоспарлау...........................................10
2.3Халықаралық маркетингті жоспарлау............................................................14
Халықаралық маркетингтің қазіргі проблемалары мен субъектілер 3.1 Шетел рыногына тауар өндіруді
жоспарлау................................................20
3.2Халықаралық маркетингтің қазіргі проблемалары.......................................26
Қорытынды............................................................................................................29
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі