Халықаралық маркетингтің қазіргі проблемалары мен субъектілер Шетел рыногына тауар өндіруді

Скачать

Мазмұны.


Кіріспе......................................................................................................................3
1 Халықаралық маркетингтің мәнділігі мен қағидалары
1.1Халықаралық маркетингтің мәні, ерекшелігі және анықтамасы .................4


2. Халықаралық маркетинг істерін жоспарлау
2.1Халықаралық маркетингті жоспарлау үдерісі мен қажеттігі........................5
2.2Халықаралы маркетингте үлестіруді жоспарлау...........................................10
2.3Халықаралық маркетингті жоспарлау............................................................14

Халықаралық маркетингтің қазіргі проблемалары мен субъектілер 3.1 Шетел рыногына тауар өндіруді
жоспарлау................................................20
3.2Халықаралық маркетингтің қазіргі проблемалары.......................................26

Қорытынды............................................................................................................29

Пайдаланылған әдебиеттер тізімі


Скачать


zharar.kz