МАЗМҰНЫ
Кіріспе...........................................................................................................3
1 Халықаралық маркетингтің теориялық негіздері
1.1 Халықаралық маркетингтің мәні және ерекшеліктері........................4б
1.2 Халықаралық маркетингтегі маркетинг-микс
стратегиясы....................................................................................................9б
1.3 Халықаралық маркетингтің қолдану ерекшеліктері........................14б
2 Ақтөбе облысы «Green Apple» компаниясының маркетингтік іс әрекетінің
қазіргі жағдайы
2.1 Компанияның даму бағыты және экспорт көрсеткіштерін
талдау..........................................................................................................16б.
2.2. Компанияның сыртқы нарық жағдайларын зерттеу.......................20б
3 «Проктер энд Гэмбл» компаниясының маркетингтік қызметін дамыту
жолдары
3.1. Компанияның маркетингтік қызметінің дамуы мен бағыты..........23б
Қорытынды...................................................................................................25б
Қолданылған әдебиеттер тізімі...................................................................27б
Қосымшалар