Мазмұны
Кіріспе 3
1 Нарықтағы жарнаманың алатын ролі 5
1.1. Жарнаманың мәні, функциясы және рөлі 5
1.2. Жарнама қызметін маркетингтік жоспарлау сипаттамасы 7
1.3 Жарнама түрлері мен құралдары, оларды таңдау тәсілдері 11
2 Жарнама нарығына экономикалық-маркетингтік талдау жүргізу («Рика» медиа тобының мысалында) 16
2.1 «Рика» медиа тобының жарнамалық қызмет ету аясы, оны зерттеу 16
2.2 «РИКА» медиа тобының нарықтағы үлесі және оның бәсекелестері 19
2.3 Жарнама қаржылық нәтижесіне экономикалық-маркетингтік талдау 23
3 Жарнама нарығының қазіргі даму тенденциясы мен даму болашағы 27
3.1 Жарнамадағы басты мәселелер және оларды шешу жолдары 27
3.2 Жарнама нарығының қарқынды даму бағыттары 31
Қорытынды 35
Пайдаланған әдебиеттер тізімі