МАЗМҰНЫ
КІРІСПЕ
3
1. Кәсіпорынның маркетингтік іс-әрекетінің теориялық негіздері 6
1.1 Кәсiпорынның маркетингтiк iс-әрекетiнiң мәнi мен мазмұны 6
1.2 Кәсiпорынның маркетингтiк iс-әрекетiн басқару процесi
12
1.3. Маркетингтi ұйымдастыру құрылымы
18
2. Қазақстан Республикасындағы кәсіпорындардың маркетингтік іс-әрекетін басқаруды талдау
28
2.1 Алси фирмасының сипаттамасы 28
2.2 “Алси” фирмасының маркетингтік іс-әрекетін талдау
37
2.3. “Алси” фирмасының бөлшек саудасын басқару кәсіпорынның маркетингтік іс-әрекетін жетілдіру элементі ретінде
43
ҚОРЫТЫНДЫ
55
ПАЙДАЛАНҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ
ҚОСЫМШАЛАР