Қазақстандық жарнама нарығының және “McCannErіckson Kazakhstan” жарнамалық агенттігінің жарнама бюджеттерін талдау

Скачать

Мазмұны
Кіріспе 2
І-тарау. Маркетингтік жүйедегі жарнаманың мәні мақсаты және түрлері 5
1.1 Жарнаманың мақсаты, түрлері және олардың сипаты 5
1.2 Жарнаманы тарату құралдары және олардың сипаты 17
1.3 Жарнаманы жоспарлау кезеңдері және бюджеті 29
ІІ-тарау. “McCann-Erіckson Kazakhstan” агенттігіндегі жарнамалық іс әрекеттерді талдау және баға беру 39
2.1 “McCann-Erіckson Kazakhstan” жарнамалық агенттігінің мақсаты, сипаты мен міндеттері 39
2.2 Жарнамалық агенттіктің көрсететін қызмет түрлерін талдау 44
2.3 Қазақстандық жарнама нарығының және “McCann-Erіckson Kazakhstan” жарнамалық агенттігінің жарнама бюджеттерін талдау
53
ІІІ-тарау. “McCann-Erіckson Kazakhstan” жарнамалық агенттігінің дамыту жолдары 64
3.1 Әлемдік жарнама нарығы және жарнамалық іс-әрекеттің перспективті бағыттары 64
3.2 Жарнамалық агенттіктің маркетингтік іс-әрекетінің тиімділігін жоғарылату жолдары 72
Қорытынды 78
Пайдаланылған әдебиеттер


Скачать


zharar.kz