Мазмұны
Кіріспе
Кәсіпорындардың маркетингтік қызметінің теориялық негіздері
Кәсіпорындардың маркетингтік қызметінің әлеуметтік– экономикалық сипаттамасы
Қазақстандық кәсіпорындар қызметінде шетелдік компаниялардың маркетингтік тәжірибесін қолдану мәселелері
Азық–түлік тауарлары өндірісіндегі маркетинг ерекшеліктері
Азық–түлік өндіруші кәсіпорындардың маркетингтік іс-әрекетін талдау
2.1. Тамақ өнімдері рыногының қазіргі жағдайын талдау
2.2. «Жақында» ЖШС-нің шаруашылық қызметін талдау (отчет)
2.3. «Жақында» ЖШС-нің іс-әрекетіндегі маркетингтік қызметін бағалау
3. Азық-түлік өндіретін кәсіпорындардағы маркетингтік қызметті жетілдіру
3.1. Маркетингтік зерттеулер нәтижелерін кәсіпорындардың іс-әрекетін жетілдіруде пайдалануды дамыту жолдары
3.2. Азық-түлік кәсіпорындарда маркетингтік қызметті тиімді ұйымдастыру жолдары
Қорытынды
Пайдаланылған әдебиеттер