МАЗМҰНЫ
бет.
КІРІСПЕ 6
1. МАРКЕТИНГТІК ЖОСПАРЛАУ ЖӘНЕ ҰЙЫМДАСТЫРУ ТЕОРИЯСЫ МЕН ПРАКТИКАСЫ 10
1.1. Маркетингтік жоспарлаудың теориялық негіздері және пратикасы 16
Маркетингтік ұйымдастыру: теориясы және практикасы 24
2. ПКФ “ҮРКЕР – КОСМЕТИКС” МАРКЕТИНГПЕН ЖОСПАРЛАУ ЖӘНЕ ҰЙЫМДАСТЫРУ 39
2.1. Фирмадағы маркетигтік жоспарлау 39
2.2. Фирмадағы маркетингтік ұйымдастыру 43
2.3 Фирманың рыноктағы ұйымдастырылымы 47
ШЖС ПКФ “Үркер косметиктің” қысқаша тарихы. 65
Техникалық бөлім 68
Маркетинг бөлімі 68
3 МАРКЕТИНГ ЖОСПАРЛАУ ЖӘНЕ ҰЙЫМДАСТЫРУДЫ ЖЕТІЛДІРУ ЖОЛДАРЫ 71
3.1 Маркетигтік жоспарларды жетілдіру 73
3.1 Маркетигтік ұйымдарды жетілдіру 76
ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ