Нарық жағдайындағы фирма қызметіндегі тауар саясатының теориялық аспектілері

Скачать

Жоспары

Кіріспе ........................................................................................................... 3-5

1 Бөлім. Нарық жағдайындағы фирма қызметіндегі тауар саясатының теориялық аспектілері


1.1. Маркетинг теориясындағы тауар түсінігі ....................... 6-10

1.2. Жаңа тауар, тауар ассортименті және оларға
бәсекелестіктің әсері ............................................................................ 11-17

1.3. Фирманың маркетинг қызметіндегі тауар саясаты,
оның ерекшеліктері ............................................................................... 18-23


2 Бөлім. «Ақсай» НТК ЖШС-нің қызметін және тауар саясатын талдау


2.1. «Ақсай» НТК ЖШС-нің техникалық – өндірістік сипаттамасы және ұйымдық құрылымы ......................................................
24-32

2.2. «Ақсай» НТК ЖШС-нің қаржылық-экономикалық
жағдайы ................................................................................................ 33-44

2.3. «Ақсай» НТК ЖШС-нің тауар саясатын тиімді басқару көрсеткіштері
................................................................................................ 45-53


3 Бөлім. «Ақсай» НТК ЖШС-нің тауар саясатын жетілдіру жолдары

3.1. Комбинаттың маркетинг қызметіндегі тауар саясатын жетілдіру жолдары және ұсыныстар
........................................................... 54-64

3.2. Тауарды жылжыту процесінде халықаралық
стандарттарды қолдану ерекшеліктері ................................................ 65-68

Қорытынды .............................................................................................69-71

Пайдаланған әдебиеттер ...................................................................... 72-73
Қосымшалар


Скачать


zharar.kz