Жоспары
Кіріспе ........................................................................................................... 3-5
1 Бөлім. Нарық жағдайындағы фирма қызметіндегі тауар саясатының теориялық аспектілері
1.1. Маркетинг теориясындағы тауар түсінігі ....................... 6-10
1.2. Жаңа тауар, тауар ассортименті және оларға
бәсекелестіктің әсері ............................................................................ 11-17
1.3. Фирманың маркетинг қызметіндегі тауар саясаты,
оның ерекшеліктері ............................................................................... 18-23
2 Бөлім. «Ақсай» НТК ЖШС-нің қызметін және тауар саясатын талдау
2.1. «Ақсай» НТК ЖШС-нің техникалық – өндірістік сипаттамасы және ұйымдық құрылымы ......................................................
24-32
2.2. «Ақсай» НТК ЖШС-нің қаржылық-экономикалық
жағдайы ................................................................................................ 33-44
2.3. «Ақсай» НТК ЖШС-нің тауар саясатын тиімді басқару көрсеткіштері
................................................................................................ 45-53
3 Бөлім. «Ақсай» НТК ЖШС-нің тауар саясатын жетілдіру жолдары
3.1. Комбинаттың маркетинг қызметіндегі тауар саясатын жетілдіру жолдары және ұсыныстар
........................................................... 54-64
3.2. Тауарды жылжыту процесінде халықаралық
стандарттарды қолдану ерекшеліктері ................................................ 65-68
Қорытынды .............................................................................................69-71
Пайдаланған әдебиеттер ...................................................................... 72-73
Қосымшалар