МАЗМҰНЫ
Кіріспе 4
І-тарау. Маркетингтiк ортаның теориялық аспектілері 7
1.1 Ішкi маркетингтік ортаның мәні, сипаты 7
1.2 Сыртқы маркетингтік ортаның негізгі факторлары 13
ІІ-тарау. ААҚ « LG Elektronics Almaty Kazakstan» компаниясының өндірістік және маркетингтік іс-әрекеттерін талдау 25
2.1 Компанияның жалпы сипаты, құрылымы және мақсаты 25
2.2 Компанияның өндірістік және қаржылық нәтижесін талдау, бағалау 32
2.3 Компанияның маркетингтік іс-әрекетін және маркетингтік орта факторларын талдау және бағалау 41
2.4. Компанияның өндірістік және маркетингтік іс-әрекеттерін дамыту жөнінде ұсыныстар 58
Қорытынды 63
Пайдаланылған әдебиетердің тізімі