Банкттегі маркетинг қызметін ұйымдастырумен клиенттерді тарту әдістері

Скачать

МАЗМҰНЫ Беттері
КІРІСПЕ 9
1 Корпоративті клиенттер нарығындағы банктік маркетингтің теориялық негізі 11

1.1 Банкттегі маркетинг қызметін ұйымдастырумен клиенттерді тарту әдістері.
11
1.2 Банктің қызметтері мен өнімдер нарығын сегментациялау 29

2 Корпоративті клиенттерге банкттік қызмет көрсететін нарықты талдау 45

2.1 Корпоративті клиенттерге көрсететін негізгі қызмет түрлерінің нарығын талдау
45

2.2 «Қазақстан Халық Банкі»-нің қаржылық көрсеткішіне талдау жасау
72
3 Корпоративті клиенттер нарығындағы маркетинг зерттеулерді ұйымдастырудың жетілдіру жолдары 68
3.1 Тұтынушының қанағаттану дәрежесін анықтау үшін бағытталған әдістемелік тәсілдемелер
68
3.2 Банкттің инновациялық саясатына маркетингттің тұрғысы. 79
ҚОРЫТЫНДЫ 83
ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ


Скачать


zharar.kz