МАЗМҰНЫ Беттері
КІРІСПЕ 9
1 Корпоративті клиенттер нарығындағы банктік маркетингтің теориялық негізі 11
1.1 Банкттегі маркетинг қызметін ұйымдастырумен клиенттерді тарту әдістері.
11
1.2 Банктің қызметтері мен өнімдер нарығын сегментациялау 29
2 Корпоративті клиенттерге банкттік қызмет көрсететін нарықты талдау 45
2.1 Корпоративті клиенттерге көрсететін негізгі қызмет түрлерінің нарығын талдау
45
2.2 «Қазақстан Халық Банкі»-нің қаржылық көрсеткішіне талдау жасау
72
3 Корпоративті клиенттер нарығындағы маркетинг зерттеулерді ұйымдастырудың жетілдіру жолдары 68
3.1 Тұтынушының қанағаттану дәрежесін анықтау үшін бағытталған әдістемелік тәсілдемелер
68
3.2 Банкттің инновациялық саясатына маркетингттің тұрғысы. 79
ҚОРЫТЫНДЫ 83
ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ