Мазмұны
КІРІСПЕ .....................................................................................3
I Тарау Бұқарамен байланыстың маркетингтік коммуникациялардағы қызметінің ерекшеліктері
1.1 Бұқарамен байланыс және маркетингтік коммуникациялар кешені
1.2 Бұқарамен байланыс жүйесінде маркетинг концепциясының мүмкіндіктерін қолдану..........
1.3 Бұқарамен байланыс және маркетингтің
өзара байланысы...............................................................
II Тарау Бұқарамен байланысты қалыптастыруда интеграцияланған маркетингтік коммуникация құралдарын пайдалану
2.1 Интеграцияланған маркетингтік коммуникация
ұғымы және мәні...............................................................
2.2 Тұтынушылармен тиімді қарым-қатынас орнатуда интеграцияланған маркетингтік коммуникациялар құралдарын
қолдану.....................................................
III Тарау Қонақ үй бизнесін жүргізудегі бұқарамен байланыс қызметін
тиімді пайдалану.
Қорытынды ...............................................................................
Әдебиеттер тізімі......................................................................
Қосымшалар