Мазмұны
Кіріспе.......................................................................................................................3
І бөлім. Білім беру процесіндегі дүниетанымды қалыптастырудың
жолдары....................................................................................................................7
Конфуций дүниетанымындағы оқу-білім мәселесі .....................................7
Ерте Грек Философиясындағы білім мәселесі (Сократ, Платон, Аристотель)
......................................................................................................13
Жаңа дәуір философиясындағы Бэконның «Білім - күш» идеясы мен Локктың ілімі
...................................................................................................23
Қазақ философиясындағы Абай мен Ыбырайдың ағартушылық ойлары мен оқу білім мәселесі жөніндегі
көзқарастары...................................................................................................25
ІІ бөлім. “Балаларға арналған философия” білім берудің жаңа моделі
ретінде.....................................................................................................................35
2.1. Адамның мәдени әлеміндегі білімдендірудің ролі.....................................62
2.2. Таным теориясы оқыту процесінің методологиялық негізі.......................69
2.3. Білім беру процесіндегі (білім, сана, өзіндік сана) мәселелері................. 73
2.4. Шығармашылық – руханилық пен мәдениеттің бірлігі ретінде................78
Қорытынды............................................................................................................85
Әдебиеттер тізімі