Мазмұны
Кіріспе..............................................................................................................3
І тарау. Мектеп жасына дейінгі балалардың психологиялық, анатомо-физиологиялық ерекшеліктері және оның мінез-құлқы
мотивтерінің өзгерісі
1.1. Мотивация және мотив мәселелері ғылыми зерттеу нысанасы және адам іс-әрекетінің негізгі қозғаушы күштері
ретінде...............................................................................................................7
1.2. Мектеп жасына дейінгі балалардың дамуындағы анатомиялық - физиологиялық
ерекшеліктер.......................................................................22
Мектеп жасына дейінгі балалардың психикалық дамуының ерекшеліктері.......................................................................................27
ІІ тарау. Мектеп жасына дейінгі балалардың мінез-құлық мотивтерінің өзгеруі және психикалық процестерінің дамуын зерттеуге
бағытталған тәжірибелік-эксперименттік жұмыстар мазмұны
2.1. Мектепалды даярлық тобындағы балалармен жүргізілген қалыптастыру эксперименті жұмыстары және олардың жүру
барысы...........................................................................................................58
2.2. Мектеп жасына дейінгі балалардың мінез-құлық мотивтерінің негізі – психикалық процестерін дамыту бойынша жүргізілген
тәжірибелік-зерттеу жұмыстарының нәтижесі.................................................................61
Қорытынды...................................................................................................67
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі.............................................................69
Қосымша