Мазмұны
Кіріспе..........................................................................................................3
1-Тарау. Төменгі сынып оқушыларының оқу процесіндегі
ойлау әрекетін анықтау.
1.1.Танымдық процестегі ойлаудың ғылыми мәні мен ойлаудың
маңыздылығы......................................................................................7
1.2.Оқу процессіндегі төменгі сынып
оқушыларының ойлауын дамыту........................................................13
1.3.Төменгі сынып оқушыларына кәсіби маман
психологтың қызыметі. .............................................................26
1.4. Төменгі сынып оқушыларының дамуына психологтың кәсібінің тигізетін
маңыздылығы....................................................................40
ІІ-Тарау.Төменгі сынып оқушыларының оқу әрекетіндегі ерекшеліктерін экспериментті зерттеу.
2.1.Зерттеудің мақсаты, міндеттері, ғылыми әдістемесі.....................57
2.2. Зерттеудің ғылыми зерттеу әдістемесі..........................................58
2.3. Зерттеудің нәтижесін өңдеу..............................................................60
Қорытынды...............................................................................................62
Қолданылатын әдебиеттер......................................................................63
Қосымшалар