МАЗМҰНЫ
Кіріспе.........................................................................................................................................2
Бірінші тарау
Қазақстандағы туризмді дамытудағы қолданылатын PR-технологиялар
1.1 Туристік мекемелердің қызметіндегі паблик рилейшнз..........................................8-17
1.2 Туристік қызметтің маркетингі мен менеджменті..................................................18-21
1.3. Бұқаралық ақпарат құралдарымен тиімді байланыс...........................................22-26
1.4. Туризмдегі жарнама......................................................................................................27-35
Екінші тарау
Қазақстандағы туризмнің проблемалары мен дамуы
2.1. Туризм түсінігі, классификациясы............................................................................36-48
2.2. Қазақстандағы туризм дамуының проблемалары мен қазіргі жағдайы...........48-63
2.3. Туристік нарықты реттеу............................................................................................64-65
Қорытынды...........................................................................................................................66-71
Сілтемелер...................................................................................................................................72
Қолданылған әдебиеттер