«Яссауи» туристік фирмасының қызметін талдау және оның туристік қызмет көрсету нарығындағы орны

Скачать

МАЗМҰНЫ


КІРІСПЕ 3
1 ТАРАУ. Туристік қызметтің бәсекеге қабілеттілігінің теориялық аспектілері 6
1.1 Бәсекеге қабілетілік ұғымы, оның мәні және факторлары 6
1.2 Туристік қызметтің бәсекеге қабілеттілігін бағалау әдістемесі 9
1.3 Туристік қызметтің бәсекеге қабілеттілігін жоғарылату 14
2-ТАРАУ. «ЯССАУИ» ТУРИСТІК ФИРМАСЫНЫҢ МАРКЕТИНГІЛІК СТРАТЕГИЯСЫНЫҢ ҚАЛЫПТАСУЫ 19
2.1 «Яссауи» туристік фирмасының қызметін талдау және оның туристік қызмет көрсету нарығындағы орны 19
2.2 «Яссауи» туристік фирманың туристік қызмет ассортименті 41
3 ТАРАУ. Туристік қызметтің бәсекеге қабілеттілігін жоғарылату жолдары 58
3.1 «Яссауи» туристік фирмасының туристік қызметінің бәсекеге қабілеттілігін маркетингтік зерттеу 58
3.2 «Яссауи» туристік фирмасының маркетингілік қызметін стратегиясының жетілдірілу жолдары 83
ҚОРЫТЫНДЫ 93
Қолданылған әдебиеттер тізімі 97
А ҚОСЫМША


Скачать


zharar.kz