Қазақстан Республикасының туризм саласындағы маркетингті дамыту және жетілдірі жолдары

Скачать

Мазмұны

Кіріспе 1
І-ТАРАУ. Туризм саласындағы маркетингтің сипаттамасы мен шетелдiк тәжiрибесi 4
1.1 Туризм саласындағы маркетингтің мәні мен ерекшеліктері 4
1.2 Шетелдiк- тәжiрбенi туризм саласындағы маркетингте қолданылуы. 23
ІІ-ТАРАУ. Қазақстан Республикасының туризм саласындағы маркетингті дамыту және жетілдірі жолдары 33
2.1 Қазақстан Республикасында туризм саласындағы маркетингтің дамуы 33
2.2. Қазақстан Республикасындағы туристік кәсіпорынның маркетингтік іс- әрекетін талдау 46
2.3 Туризм саласындағы кәсіпорындардың маркетинг қызметін жетілдіру жолдары 53
Пайдаланған әдебиеттер тізімі


Скачать


zharar.kz