КІРІСПЕ........................................................................................................................
1. ТУРИСТІК ҚЫЗМЕТ КӨРСЕТУ САПАСЫНЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ
1.1 Туристік қызметтің мәні және түрлері...............................................................
1.2 Туристік фирмаларда қызмет сапасының орны мен ролі................................
1.3 Туристік қызметтің шетел тәжірибесі.................................................................
ІІ.ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНДАҒЫ ТУРИСТІК ФИРМАЛАРДЫҢ ТУРИСТІК ҚЫЗМЕТ КӨРСЕТУ САПАСЫН ТАЛДАУ.
(«ҚР ТРАНСЛАЙН» туристік фирма мысалында)
2.1 ҚР-дағы Астана қаласы бойынша туристік фирмалардың қызмет көрсету сапасын талдау.............................................................................................................
2.2 «ҚР Транслайн » туристік фирмасының қызметін талдау және оның туристік қызмет көрсету нарығындағы орны...........................................................
2.3 «ҚР Транслайн » туристік фирмасының туристік қызмет ассортименті........
2.4 «ҚР Транслайн» туристік фирмасының туристік қызмет сапасын маркетингтік зерттеу...................................................................................................
ІІІ. ТУРИСТІК ҚЫЗМЕТТІҢ САПАСЫН ДАМЫТУ ЖОЛДАРЫ
3.1.ҚР-дағы туристік фирма қызметтінің сапасын жоғарылату жолдары..............
3.2«ҚР Транслайн» туристік фирмасының қызмет көрсету сапасын жетілдіру моделі........................................................................................................................
ҚОРЫТЫНДЫ.......................................................................................................
ҚОЛДАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ........................................................