ЖОСПАР
КІРІСПЕ 5
1. ТУРИСТІК ҚЫЗМЕТ КӨРСЕТУ САПАСЫНЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ
1.1 Туристік қызметтің мәні және түрлері 8
1.2 Туристік фирмаларда қызмет сапасының орны мен ролі 18
1.3 Туристік қызметтің шетел тәжірибесі 24
2.ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНДАҒЫ ТУРИСТІК ФИРМАЛАРДЫҢ ТУРИСТІК ҚЫЗМЕТ КӨРСЕТУ САПАСЫН ТАЛДАУ.
(«ҚР ТРАНСЛАЙН» туристік фирма мысалында)
2.1 ҚР-дағы Астана қаласы бойынша туристік фирмалардың қызмет көрсету сапасын талдау 33
2.2 «ҚР Транслайн » туристік фирмасының қызметін талдау және оның туристік қызмет көрсету нарығындағы орны 40
2.3 «ҚР Транслайн » туристік фирмасының туристік қызмет ассортименті 52
2.4 «ҚР Транслайн» туристік фирмасының туристік қызмет сапасын маркетингтік зерттеу 63
3. ТУРИСТІК ҚЫЗМЕТТІҢ САПАСЫН ДАМЫТУ ЖОЛДАРЫ
3.1.ҚР-дағы туристік фирма қызметтінің сапасын жоғарылату жолдары 80
3.2«ҚР Транслайн» туристік фирмасының қызмет көрсету сапасын жетілдіру моделі 92
ҚОРЫТЫНДЫ 97
Қолданылған әдебиеттертізімі 99
Қосымшалар 102