МАЗМҰНЫ
Кіріспе
Бөлім 1 «Паблик рилейшнздің» теориялық негіздері
1.1 «Паблик рилейшнз» түсінігі және оның мәні
1.2 «ПР-дың» құрылу және даму тарихы
1.3 «ПР-дың» негізгі мақсаттары, функциялары және бағыттары
Бөлім 2 «Паблик рилейшнз» технологиясын іске асыруды талдау және оның әдістері
2.1 ПР-кампаниялардың негізгі сатылары мен этаптары
2.2 Коммуникация құралдары және ПР-дағы шаралар
2.3 ПР технологиясының туризм саласында дамуының негізгі этаптары
Бөлім 3 Туризмдегі «Паблик рилейшнз» технологиясының келешектегі даму жолдары
3.1 Туризм саласында ПР-дың тиімді даму жолдары
3.2 ПР-имиджді көтеру жолдары
3.3 Қазақстан Республикасының туризм индустриясында ПР технологиясын халықаралық деңгейге көтеру мүмкіндіктері
Қорытынды
Қолданылған әдебиеттер тізімі
Қосымша