М А З М Ұ Н Ы
КІРІСПЕ.........................................................................................................................................3
І. ТУРИЗМ ИНДУСТРИЯСЫ ДАМУЫНЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ......................6
1.1 Қазақстан Республикасындағы туризмді дамыту стратегиясы мен қызметін мемлекеттік реттеу...................................................................................................6
1.2 Турөнімнің ерекшеліктері және тұтынушылар тарапынан оған қойылатын заман талаптары......................................................................................................10
1.3 Туризм индустриясының анықтамасы мен түрлері және ұйымдастыру функциялары............................................................................................................15
ІІ. ТУРИСТІК ИНДУСТРИЯНЫ ТАЛДАУ...........................................................................24
2.1 Туризм индустриясының қазіргі жай-күйі......................................................24
2.2 Туризм саласының тиімді дамуына әсер ететін факторлар...........................31
2.3 Астана қаласындағы туристік қызметті талдау.............................................39
ІІІ. ТУРИЗМ ИНДУСТРИЯСЫНЫҢ КЕЛЕШЕКТЕГІ ДАМУ ЖОЛДАРЫ..................44
3.1 Қазақстандық туризмнің өзекті мәселелерін шешу жолдары.......................44
3.2 Қазақстандағы туристік кластерді қалыптастыру..........................................47
3.3 Келешектегі туризм индустриясын жетілдіру жолдары................................61
ҚОРЫТЫНДЫ .........................................................................................................69
ҚОЛДАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ..................................................................73
ҚОСЫМШАЛАР.......................................................................................................75