М А З М Ұ Н Ы
КІРІСПЕ..........................................................................................................................................3
1. ХАЛЫҚАРАЛЫҚ ТУРИЗМ СЫРТҚЫ ЭКОНОМИКАЛЫҚ ҚАТЫНАСТАРДЫҢ НЫСАНЫ РЕТІНДЕ
1.1Халықаралық туризм түсінігі және дамыту саясатының мақсаттары мен қағидаттары.........................................................................................................7
1.2 Әлемдік туристік нарық және туризм индустриясына әсер ететін фактор
лар.........................................................................................................................12
1.3Халықаралық туризмді дамытудың шетелдік тәжірибесі...............................20
2. ХАЛЫҚАРАЛЫҚ ТУРИЗМДІ ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНДА ДАМЫТУДА «ЭЛИТ ТУР АСТАНА» ТУРИСТІК ФИРМАСЫНЫҢ РОЛІ
2.1 Халықаралық туризмнің Қазақстан Республикасындағы қазіргі жағдайы, проблемалары.....................................................................................................26
2.2«Элит Тур Астана» туристік фирманың жалпы сипатамасы мен жалпы жағдайын талдау.................................................................................................35
2.3«Элит Тур Астана» туристік фирманың халықаралық туризмді ұйымдас-тыру және басқару құрылымдарын талдау және мәселелерін анықтау...........43
3.ХАЛЫҚАРАЛЫҚ ТУРИЗМНІҢ ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНДАҒЫ ПРОБЛЕМАЛАРЫ ЖӘНЕ ДАМУ ПЕРСПЕКТИВАЛАРЫ
3.1 Халықаралық туризмнің Қазақстан Республикасындағы жетілдіру жолдары.....................................................................................................................52
3.2Халықаралық туризмді Қазақстан Республикасында дамыту стратегиясы.........................................................................................................57
ҚОРЫТЫНДЫ............................................................................................................62
ҚОЛДАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ....................................................................72