Физиканы оқытудағы жаңа ақпараттық технологияларды қолдану мүмкіндіктері

Скачать



МАЗМҰНЫ
Кіріспе .................................................................................................... 3-4
Физика пәнін оқытудағы электронды оқулықтың педагогикалық мәні
Физиканы оқытудағы жаңа ақпараттық технологияларды
қолдану мүмкіндіктері ............................................................. 5-9
Физиканы оқытудағы жаңа ақпараттық технологияларды
қолдану мүмкіндіктері ............................................................. 10-12
Физикадан электронды оқулықты құрастырудағы негізгі
жолдары ................................................................................... 12-19
Сақталу заңдарын оқыту әдістемесі
Импульстің сақталу заңы ............................................................ 20-21
Механикалық энергия және оның сақталу заңы .........................................
Қорытынды .............................................................................................. 25
Қолданылған әдебиеттер ..................................................................... 26-27
Қосымшалар ............................................................................................ 28
КІРІСПЕ
Бүкіл әлемдегі ғылыми - техникалық прогресстің қарқынды дамуы,
Дүниежүзілік практикада ақпараттық – телекоммуникациялық технологиялардың білім саласында
Жаңа ақпараттық технологиялардың дамуы елдегі интеллектуалды және білім
Білімді ақпараттандырудың мәні осында жатыр десек те, артық
Ақпаратты құруға, сақтауға және өңдеуге мүмкіндік беретін «Жаңа
Бүгінгі таңда республикамызда білім саласының ақпараттандыру жағдайы автоматтандырылған
Қазіргі кезде бақылау және тестілеу бағдарламалары кең түрде
Мультимедиалық оқыту жүйелерін құрастыру әлі де жалғасуда. Оқыту
Бұл оқулықтардың артықшылықтарын айтып кеткен жөн: біріншіден –
Елімізде оқыту – тәрбиелік процесінің бағдарламалармен қамтамасыз ету,
бақылау және тестілеу бағдарламалары;
ақпараттық - анықтамалық оқу жүйелері;
кәсіби бағдарламалар;
дамытатын және оқытатын компьютерлік ойындар;
электронды оқулықтар;
жаттығу бағдарламалары;
Электронды оқулықтар – ашық жүйе түрінде құрастырылады, олар
Электронды оқулықтар: біріншіден – оқушыға , яғни өзіне
Тақырыбы: Электронды оқулықты құру методикасы.
Мақсаты: жоғарғы оқу орындарының физика пәні бойынша электронды
Міндеттері:
Статика курсы бойынша электронды оқулықтың дидактикалық мәнін зерттеу;
Оқу әдебиетінің оқыту процесінде психологиялық – педагогикалық теориясын
Электронды оқулықтың практикада қолданылу тәжірибесін зерттеу;
«Статика» курсы бойынша электронды оқулықты құрастырып, оны қолданып
Электронды оқулықтың тиімді қолдану жолдарын іздестіру;
Гипотеза: Егер «Статика» курсы бойынша электронды оқулықты мектептегі
1 Физика пәнін оқытудағы электронды оқулықтың педагогикалық
Физиканы оқытудағы жаңа ақпараттық технологияларды қолдану мүмкіндіктері
Қазіргі таңда өмір деңгейінің үнемі өзгеріп тұруына, әлеуметтік
«Технология» деген сөз, грек тілінен шыққан. Ол «шеберлік»
Жаңа ғасырда зерттеушілер жаңа ақпараттық технологиялар мен олардың
Жоғарыда айтып кеткен жаңа ақпараттық технологиялар құрылғыларының қолданылуы,
Ақпараттық технологиялар өзіне бағдарламалық оқытуды, интеллектуалды оқытуды, экспертты
Мұндай жекеленген әдістер оқытудың мақсаты мен жағдайларына қарай
компьютерлік оқыту жүйелерінің типтері (оқыту машиналары, оқыту және
қолданылатын оқыту құралдары (жаңа нәрсені ашу арқылы оқыту,
инструменталды жүйелер (бағдарламалау, мәтіндік процессорлар, мәліметтер қоры, авторлық
Жаңа ақпараттық технологиялардың ең негізгісі, ол – компьютер.
Жаңа ақпараттық технологиялар кең түрде дистанционды білім беруде
Ал Е.С. Полаттың пікірі бойынша: «Дистанционды оқыту –
Дистанционды оқыту, қашықтықта оқыту формасы ретінде, өзіндік тарихы
мұғалім мен оқушы арасындағы интерактивті сұхбат мүмкіндігі;
электронды түрде оқу материалдарының тез жеткізілуі;
интернет желісінде орналасқан, білім қорына оперативті жету;
дистанционды тестілеу мүмкіндігі;
виртуалды лабораториялық жұмыстарды өткізу мүмкіндігі және т.с.с.
Бәріне де таныс, оқу процесі тиімді болу үшін,
мақсаты (не үшін оқыту);
мазмұны (нені оқыту);
оқытудың барысы (қалай оқыту);
Сондықтан әр оқыту циклі оқу ынтасын қоздыруын, жаңа
Оқыту циклдарының орындалуы әр түрлі сызба (схема) түрінде
Дистанционды оқытуда оқу курсы негізінен өзіндік білім алуға
Оқу курсын құрастырып жатқан мұғалім, оқушының өзі меңгеріп,
Соңғы кезде осындай аспектіде танымал жобаның бірі –
Қалыптасқан дәстүр бойынша барлық электронды курстар «модульдік» түрде
«Модуль» деген термин, педагогикаға информатикадан келді. Онымен ақпараттық
Модуль – ол нақты функционалды қызметті атқаратын кез
Педагогикада «модуль» деген ұғым оқытудың мінездемелер мен базистік
Модульдік технология, оқушының еркін (толық немесе жартылай) жекелеген
Технология, бағдарламалық оқытудан көп нәрсені алып отыр: нақтылық
Оқыту модульдерінде пәндік білімдермен қатар, сапалық білімдер де
Мазмұнды түрде құрастырылған модуль бойынша бақылау тапсырмалары нақты
Түп нұсқада құрылған модульдердің бақылау тапсырмалары, нақты саланы
Е.С. Полат келесі модульдерді ерекшелеп көрсетті:
әдістемелік модуль;
ақпаратты - оқытатын модуль;
ұйымдастыру модулі;
түсіндірме модулі;
Ұйымдастыру модуліне: анкеталар (оқушы туралы қажетті мәліметті алу
Әдістемелік модуль өзіне кіретін курстың мақсаттары мен тапсырмаларын,
Ақпаратты – оқытатын модульге оқу материалдары мен тапсырмалар
Түсіндірме модульге электронды сөздікті (глоссарий) кірістіру қарастырылған.
Электронды оқулық мектептегі жеке (индивидуалды) оқып үйренудің қиыншылықтарын
Е.С. Полат оқушылардың пән бойынша оқыту дайындықтарын келесі
Әр оқушының арнайы және жалпы дайындықтарының деңгейлеріне (А,
Қазіргі кезде дәріс – семинарлық жүйесі, сабақтарды құрастырудың
Бүкіл оқыту мерзімі бойынша тестілеу бағдарламасы жұмыс істеп
Осында тағы бір фактор рөл атқарады, ол –
Тәжірибелердің нәтижелеріне көз салсақ, қолайлы жағдай туғыза отырып,
Осыдан, әр деңгейлі оқыту – оқушының материалды меңгеруіне
Оқушының әр түрлі пәндерді өз бетімен оқуды қарастыруына
Сондықтан, мектепте жаңа ақпараттық технологияларды қолдана отырып, физиканы
1.2 Физикадан электронды оқу құралдарының сипаттамасы
Қазіргі кезде компьютерлік оқыту бағдарламаларын құрастырып, оларды
Осындай мүмкіндіктерге мыналар жатады:
көптерезелі интерфейстің басылым мәтіні, видеобейнелерін және аудиожазбаларын қолдана
объект пен әрекеттердің көрнекілігі (физикалық әрекеттер, физикалық құбылыстар,
«мәзір», «ыстық перне», «функционалды пернелер» арқылы бір оқу
Тек компьютерлік жүйелерге таныс, оқу материалдар құрылымының кіру
Адам денсаулығы мен өміріне қауіпті ерекше және қымбат
Оқу саласы бойынша статистикалық ақпараттарды жинап, сақтау мүмкіндігі;
Оқушының жаттығу мен тесттерді орындау кезіндегі, өзінің білімін
Сандық және графикалық түрде күрделі есептеудің тез өткізу
Тұлғаның творчестволық жағын дамыту мүмкіндігі;
Э.Г. Скибицкийдің пікірі бойынша, компьютерлік курстар өзінің жалпылығымен,
Ал Е.С. Полаттың айтуы бойынша, қазіргі интернет желісіндегі
Осыдан, жаңа тәсілдерден интерактивті мультимедианы оқу құралдарын құрастыра
Көптеген авторлар, электронды оқулық әдебиеттерінің қарапайым қағаз бетіндегі
педагогикалық еңбектің автоматтандырылуы (оқу жүйелерін құрастырған кезде, қойылған
білетін материалды іздеу, еш жүйке күйзелістің қоздырылмауы;
ақпараттың гипермәтіндік және мультимедиалық қалыптасуын пайдалану;
қолайлы жағдай туғызу;
үлкен ақпараттың сақталуының қолайлығы;
экологиялық талаптардың орындалуы (орманды кесіп тастау қаупі, қағазды
Электронды оқулықтың оң жақтары болғанымен, теріс жағы да
Электронды оқулықтарды құру кезінде дидактикалық талаптар туындайтын сұрақтар,
Ал В.М. Монахов сапа түсінігіне бағдарламалық, дидактикалық және
Ж.А. Караевтің пікірі бойынша, электронды оқулықты құрастыру үшін,
көптеген дидактикалық оқыту құралдарының арасынан олардың орнын табуға
компьютерлік құрылғыларды пайдалана отырып, дидактикалық мақсаттардың деңгейін табуға
Көптеген әдебиеттерде компьютерлік бағдарламалардың әр түрлі классификациясы көрсетіледі.
компьютерлік оқулықтар;
лабораториялық тәжірибелер;
жаттығулар;
бақылау бағдарламалары;
түсіндірмелі сөздіктер;[5]
Сонымен, физика курсы бойынша құрастырушы құрастырып отырған электронды
1.3 Физикадан электронды оқулықты құрастырудағы негізгі жолдары
«Электронды оқулық полиграфиялық оқулықтың көшірмесі» - деген пікір,
Электронды оқулық пен дәстүрлі оқулық арасындағы айырмашылықтарына мынаны
оқу материалдарын тез ұғып алуына жағдай жасайтын әдістемелік
жоғары дәрежелі көрнекі графикалық құралдар;
лабораториялық тәжірибелерді ұйымдастыруға мүмкіндік беретін мультимедиалық құралдар;
Әдебиеттерді зерттеу бойынша компьютерлік курстарды құрастыру кезінде, пәнді
Э.Г. Скибицкий және Л.И. Холдина, компьютерлік курстарды кибернетикалық
Г.К. Нургалиева, Қазақстан Республикасында модульдік оқыту бойынша (жалпы,
Ю.Е. Усачев пікірі бойынша, нақты мақсатпен бір пәнге
оқытудың мақсатына қарай, оқушының білім дәрежесін анықтау;
оқытудың жоспарын синтездеу;
жоспар бойынша, оқу материалдарымен қамтамасыз ету;[18]
Қазіргі жағдайда электронды оқулықтардың тәжірибеде жобалануы мен құрастырылуы
Сондықтан, біз дидактикалық талаптарға сай электронды оқулық жасауды
Осында оқу туралы сөз қозғағандықтан, мұғалім мен оқушы
Электронды құралдарды қолдану барысында мұғалімге оқу процесіне қатысу,
Ал Н.Ф. Талызина және Т.В. Габай пікірі бойынша,
қалыптасып отырған салаға кіретін білімді көрсету, түсіндіру, қолайлы
оқушылардың жұмысын ұйымдастыру және бақылау;
оқу ісінің қиын жағдайларын машинаға сеніп беру;
нақты момент кезінде, оқушының жеке қабілеттіліктеріне сай келетін
Жоғарыда атап кеткен функциялардың автоматтандырылуы, біріншіден – оқушылардың
Осындай мақсаттардың орындалуы, оқушы мен компьютер арасындағы байланыстың
Электронды оқулық арқылы дидактикалық оқытудың бірден – бір
Ж. Караев сұхбаттық бағдарламаларды «актив» және «пассив» сұхбаттары
Біздің көзқарасымыз бойынша, М. Моисеева ұсынған электронды оқулықтардың
интерактивті, яғни, ол бүкіл қатысушылардың оқу байланысын қарастырады,
интерактивті емес, яғни, ол мұғалімнен оқушыға бір бағытта
Ғылыми зерттеулерге сүйенсек, көру мүшелері есту мүшелеріне қарағанда,
Компьютерлік техника көрнекілік принциптерінің үлкен мүмкіндіктерін жүзеге асырады.
Жаңа пәнді меңгеру кезінде қалыптасқан білім үстіне жаңадан
Оқушылардың танымдық процесінің қосылуы оқушының өзіндік қабілеттіліктерінің, танымдық
Электронды оқулықтар арқылы оқушылардың танымдылығын арттыру үшін, мынадай
оперативті тестілеу;
әр деңгеймен оқытылатын мәліметтердің қиындатылуы;
бағыттауыш сұрақтар жүйесі;
түзеті әдістері;
оқылған материал бойынша қателіктер қасиетін анықтауға және шешуге
оқушыны келесі оқуға итермелейтін қолайлы жағдай;
Дистанционды технология бойынша оқытудың негізгі кезеңдерінің бірі, ол
Электронды оқулықты жобалау процесі кезіндегі негізгі элементтердің бірі,
«Модель» деген ұғым әдебиетте нұсқа (эталон, стандарт) ретінде,
Электронды курстарды құрастыру кезінде қажетті шарттың біреуі, яғни
Электронды оқулықты құрастырудың И.В. Роберт ұсынған принциптерін ұстанамыз,
мазмұнының ғылымилығы;
жетімділігі;
оқушының жеке қабілеттеріне бейімделуі;
модульдігі;
жүйелік пен тізбектілігі;
оқу ақпаратының компьютерлік болжамы;
өзіндік оқытудың бағыты;
оқытудың нәтижелерін ұғып алу;
интерактивті сұхбат;
интеллектуалды қабілеттердің дамытушылығы;[13]
Электронды оқулықтарды құрастыруда Е.А. Феоктистова ерекше бір принциптер
деңгейлердің әр түрлілігі (А, В және С деңгейлері);
жеке қабілеттерді ескеру;
материалдық аутенттілігі;
өз - өзімен жұмыс істеу дағдыларына бағыт;
оқып жатқан курс бойынша кәсіби бағыт;
жаңа заманғы есте сақтау тасушыларда орналастыру мүмкіндігі;
Сондықтан, электронды оқулық келесі дидактикалық талаптарға жауап беру
оқушының танымдық қасиеттерін, мотивтерін және басқа да қасиеттер
мемлекеттік стандарт пен бағдарламаға сай оқу пәнінің және
теориялық және практикалық дайындықтарының қатынасын реттеу;
оқу процесін интенсификациялау;
оқушыға физикалық және психологиялық ауыртпалықты жеңілдету;
педагогикалық принциптеріне қарсы тұрмау;
тек кітап пен электронды оқулықтың бағдарламасын пайдалана отырып,
курсты оқытудың оптималды жолдарының жүйесін ұсыну;
бағдарламаны қолдану инструкциясын беру (егер ол керек болса);
оқу мекемесінің талаптарына жауап беретін мәліметтерді құру;
негізгі педагогикалық функцияларды жүзеге асыру мүмкіндігінің болуы (түсіндірмелі
оқушының қабілетінің деңгейін ескеру керек (дайындығы, ойлау процестерінің
жұмыс істеуге қолайлы жағдай жасау;
ЭЕМ- ң ерекше көрнекілік мүмкіндіктерін пайдалану;
оқушы мен мұғалім арасындағы байланыс, көмек;
бастапқы, аралық және соңғы оқыту кезеңдерінде оқушының
электронды оқулықтың еркі бойынша әр түрлі деңгейлі тапсырмаларды
авторлар оқушылардың тілектерін ескере отырып, электронды оқулықты жаңартуы;
Электронды оқулықты құрастыру үшін құрастырушының пәндік сала бойынша
Жұмыстың келесі кезеңдерін ұсынуға болады:
оқулық бойынша дәрістердің үлгі – нұсқасы болу керек;
электронды оқулықтың сценариін құрастыру керек;
электронды оқулықтың бөлшектерін компьютерде қолдану;
Сонымен қатар «пән мұғалімінің» ақпараттық технологиялар бойынша білімдері
Білімді жеткізу процесі мәтін арқылы орындалады, яғни «автор
Электронды оқулық құрастыру кезінде тек физикадан емес, басқа
Электронды оқулықтың құрылымы мен құрылысы:
Негізгі құрылымы:
тіркеме конспект;
дәрістер конспектісі;
бөлшектелген курс;
жеке курс тарауларына терең тоқталу;
Бастапқы кезеңде бірінші екі конспектімен жұмыс атқарылады. Үшіншінің,
Оқулық пен оның тараулар материалдарының алдына кіріспе бөлімі
«Кіріспе бөлім». Құрылымы:
бағдарламаның қысқаша курсы;
курсты меңгеру үшін базалық түсініктердің тізімі;
функционалды және логикалық байланыс курсының құрылымы;
керекті әдебиеттерге сілтемелер мен курстың тереңдетілген құрылымдарына бағыт;
«Негізгі бөлім». Әр тарауға (кіріспеден бөлек) мынаны
мақсаттардың тізімін;
негізгі мақсаттардың көрсетілуі және оларды шешу жолдарын;
курстың әр түрлі деңгейлері бойынша, клиптердің, иллюстрациялардың геометриялық,
аудиожазбаларды;
демонстрациялардың практикалық тәсілдерінің, әдістерінің қолдануын;
формуласыз физикалық нәтижелердің шешілуін;
егер жағдай болса, тапсырманың басқа тәсілмен шығару жолын;
жиі кездесетін техникалық берілгенінің нәтижесін;
материал бойынша сілтемелерді;
Әрбір тақырып мына мысалдар мен есептер типтерімен жалғасуы
иллюстрацияланған берілгені (нақты шығару жолымен);
өздік шығаруға арналған есептер (берілгені мен жауабымен бірге);
қорытынды шығаруға арналған есептер;
өткен тақырыптардың байланысы бойынша қорытынды сұрақтар;
Электронды оқулықтың жұмыс істеу қасиеттері бойынша, оның тараулары,
теориялық бөлім. Мұнда негізінен суреттерге, кестелерге, аудио-, видео
практикалық бөлім. Мұнда, жаттығулар мен тапсырмалардың шығару жолдарының
бақылау бөлімі. Теориялық бөлімдегі мәттіннің, сонымен бірге жаттығулар
көмек көрсету бөлімі. Компьютерлік оқулықпен жұмыс істеу және
Электронды оқулықтың бағдарламалық қамтамасыз етуіне қойылатын талаптар:
әр түрлі платформаларда қолдану;
«on – line режимінде оқыту»;
қиын функцияларды жеңіл қолдану;
интерактивті бағытты оқытуда қолдану;
бір тараудан басқа тарауға өтуінің лездігі болу керек;
жекелеген және жалпылай оқыту формасын қолдану;
зерттеліп отырған объекттердің иерархиясын көрнуінің жеңілдігі;
өз еркімен тарауды таңдау мүмкіншілігі болу керек;
оқушының оқыту процесіне керекті ақпаратты енгізу мүмкіншілігі;
оқушылардың жеке тапсырмаларының орындау нәтижелерінің мониторингі болу керек;
стандартты бетке файлдарды, графиктерді, диаграммаларды басып шығару мүмкіншілігі;
жеке жұмыс кезінде оқушыны тексеріп отыратын процесстер болу
глоссариймен жұмыс;
суретерді, формулаларды, сілтемелерді іздеу жүйесін қолдану;
қаріпті өзгерту мүмкіншілігі;
формуланы кішірейту немесе үлкейту мүмкіншілігі;
аудио және видео жазбалар болу керек;
оқушылардың іс - әрекетін протоколға түсіру;
формула, график және суреттер орналасқан тарауларды нөмірлеу;
электронды оқулықтың бағдарламалық қамтамасыз етуін бақылау;
2 Сақталу заңдарын оқыту әдістемесі
2.1 Импульстің сақталу заңы
Импульстің сақталу заңын оқып үйрену үшін алдымен оқушыларды
Тұйық механикалық жүйе идеалданған ұғым болып табылады. Берілген
Импульстің сақталу заңып оқып-үйрену үшін, тұйық жүйедегі массалары
Әсерлескен екі дененің импульстерінің өзгсрісі
Ары қарай заң тұжырымдалады: тұйық жүйені құрайтын денелердің
Импульстің сақталу заңына міндетті түрде эксперименттік тәжірибе көрсетіліп,
Мысал ретінде судағы қайықтан денені лақтырғанда, зеңбіректен атқан
Импульстің геометриялық қосындысы (векторлық) жайында түсіндіру үшін, есеп
Бұл есепті шығарғанда химиямен байланысын қарастырған дұрыс. Ыдыраған
Оқушыларға импульстің сақталу заңы барлық инерциялы санақ жүйелерінде
Шешуі: а) Доп импульсін алаңға қатысты санақ
= 4 кг м/с,
мұндағы и доптың алаңға қатыста жылдамдығы.
ә) Допқа қарай жүгіріп келе жатқан №1 футболшымен
д1 = ( да+ 1ф) =
мұнда 1ф футболшы жылдамдығының модулі;
б) Допты алып келе жатқан №2 футболшымен байланысқан
д2 = 0,
мұндағы д2 доптың осы футболшыға қатысты
Импульстің сақталу заңы кез келген инерциялық санақ жүйесінде
Бір қалыпты және түзу сызықты n
Сонымен бірге дене релятивистік жылдамдықпен
Классикалық механиканың қолдану шегін қарастырайық. Жарық жылдамдығынан әлдеқайда
Импулъстің сақталу заңын оқып-үйрену негізгі мектеп курсында реактивті
р.қаб = -m2 2/ mр.қаб.
мұндағы тр.қаб ракета қабықшасының массасы; ир.қаб. ракета қабықшасьшың
2.2 Механикалық энергия және оның сақталу заңы
Негізгі мектеп курсында оқушылар энергия туралы мағлұмат алды.
Механикалық энергияның ең қарапайым түрі кинетикалық энергия. Ол
Кинетикалық энергия. Жүмыстың анықтамасын және Ньютонның екінші заңын
пайдаланып материялық нүктеге әсер ететін кез келген күштің
Кинетикалық энергия жұмыс сияқты санақ жүйесіне байланысты болады.
Потенциалдық энергия. Механикада энергияның бұл түрін қарастырғанда оқушылар
Біріншіден - мұғалім оқушыларда потенциалдық энергия ұғымын қалыптастырғанда
Екіншіден оқушылардың негізгі мектепте алған потенциалдық энергия ұғымын
Үшіншіден - денелер жүйесінің нөлдік деңгейін анықтау өз
Потенциалдық энергияның өзін емес өзгерісін анықтайды.
Мысалы: Жер бетіне жақын маңдағы ауырлық күші үшін:
Ер = mgh2 - mgh1,
мұндағы h1 және h2 дененің
Деформацияланған серіппенің потенциалдық энергиясының өзгерісі
Ер =k( x2)2/2 - k( x1)2/2,
мұндағы k-серпімділік коэффиценті, х1 және х2
Жұмыс энергияның өзін емес өзгерісін анықтайды, сондықтан да
Жүйенің нөлдік деңгейіне көбінесе потенциалық энергиясы
аз болатын күйін таңдайды.
Оқушыларға мысалдар арқылы потенциалдық энергия бастапқы санақ денесін
Потенциалдық энергия инерциалды санақ жүйелерін тандауға байланысты емес,
Кинетикалық және патенциалдық энергия ұғымын бекіту үшін есептер
Оқушылар сыртқы күштер тек кинетикалық энергияны өзгертетінін, ал
Осы қарастырғандардан барып істелген жұмыстың есебінен кинетикалық энергия
Үйкеліс күші әсер еткендегі энергияның сақталу заңын міндетті
ҚОРЫТЫНДЫ
Электронды оқулықтың дидактикалық мағынасын анықтап, зерттеулеріміздің мақсаттарына толық
Зерттеулердің нәтижелеріне сүйене отырып, біз «Статика» курсы бойынша
Электронды оқулықты сабақтың кез – келген кезеңінде пайдалануға
Жай қарапайым оқулықтан асып түсетін электронды оқулықпен оқушылар
Табиғатта көзге көрінбейтін құбылыстар мен процестерді электронды оқулықтың
Бірақ, электронды оқулықты үнемі пайдалану, оқушы мен компьютер
Сондықтан, «болашақта электронды оқулықты сабақта дұрыс қолдану үшін,
ҚОЛДАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР
Аленичева Е., Монастырев Н. Электронный учебник (Проблемы создания
Джусубалиева Д.М. Дистанционное образование. - Алматы: Ғылым, 1997-81
Дистанционное обучение: Учебное пособие / Под ред. Е.С.
Караев Ж.А. Активизация познавательной деятельности учащихся в условиях
Кривошеев А.О – Технология проектирования электронных курсов //Университетская
Крицкий СП. Технология создания обучающих гипермедиа-программ // Новые
Монахов В- Концепция создания и внедрения новой информационной
Новые педагогические технологии и компьютерные телекоммуникации в образовании
Нургалиева ПК. Педагогика профессионального образования // Вестник НПЦ.
Околелов О.П. Системный подход к построению электронного курса
Околелов О.П. Электронный учебный курс // Высшее образование
Пидкасистый П.И. Самостоятельная познавательная деятельность
школьников в обучении. - М.: Просвещение, 1980. -
Роберт И.В. Современные информационные технологии в образовании: дидактические
Р.Б.Башарұлы, Ж.О. Бақынов «Физика және астрономия. Дидактикалық материалдар.
Скибицкий Э.Г., Холина Л.И. Психолого-педагогические аспекты дистанционного обучения.
Талызина Н.Ф., Габай ТВ. Пути и возможности автоматизации
Тыщенко О. Диалог компьютера и студента // Высшее
Усачев Ю.Е. Проектирование интеллектуального учебника // Дистанционное образование.
Н.М. Шахмаев, С.Н. Шахмаев, Д.Ш. Шодиев «Физика. 9
Перышкин А.В., Гутник Е.М. Физика. 9 сынып. Алматы:
Теория и методика обучения физики в школе. Часные
Құдайқұлов М., Жаңабергенов Қ . Орта мектепте физиканы
Методика преподавания физики / Под ред. В.П.Орехова и
ҚОСЫМШАЛАР
А
Мұғалімдерге арналған анкеталық сұрақтар.
Электронды оқулық деген терминді қалай түсінесіз?
Практикада электронды оқулықты жиі қолданасыз ба?
Қандай тақырыптарды оқығанда электронды оқулықты пайдаланғаны жөн?
Сабақтардың қай кезеңдерінде электронды оқулықты пайдалану керек?
Электронды оқулықпен жұмыс істеген кезде, оқушыларға қандай тапсырмаларды
Электронды оқулық сізге қолайлы мүмкіндіктерді туғыза ма?
Электронды оқулық не үшін қолданылады?
Электронды оқулықты сабақта пайдалану міндетті ме?
Үй тапсырмасын орындау кезінде электронды оқулықты қалай қолдануға
Электронды оқулықты басылымдық оқулықтың орнына пайдалануға бола ма?
Электронды оқулық оқушылардың білім сапасын көтере ала ма?
Электронды оқулықтар білім стандарты бойынша тексеруден өтілуі керек
Электронды оқулықтың қандай мүмкіндіктерін сіз практикада қолданасыз?
Электронды оқулықтағы материал қаншалықты сапалы болып келеді?
Электронды оқулықты қолданған соң, оқылған материал қалай меңгеріледі?
Білімді тексеру кезінде электронды оқулықтың қандай артықшылықтары бар?
Электронды оқулықтың құрылымы қандай болу керек?
Электронды оқулықты қай кезде қолданғаны жөн?
Электронды оқулықтағы тақырыптар, оқушыларда қызығушылық туғыза ма?
Электронды оқулықты оқушыар мұғалімнің көмегінсіз үйде қолдана ала






Скачать


zharar.kz