Мазмұны:
I. Кіріспе бөлім
1. Кәсіби оқыту
1.1 Кәсіби оқытудың мазмұны мен жүйесі
1.2 Кәсіби оқытуды ұйымдастыру
ІI. Теориялық бөлім:
2. Есептеу және микропроцессор техника негіздері пәні
2.1 Есептеуіш техниканың даму тарихы
2.2 Ертедегі есептеу құрылғылары
2.3 Микропроцессор туралы мәлімет
2.4 Микропроцессордың түрлері
ІІI. Тәжірибелік бөлім:
3.1. Микропроцессорды орнату
3.2. Микропроцессор мен куллерді тазарту
3.3. Микропроцессордың құрылысын зерттеу ?????
IV. Қорытынды бөлім
VП. Пайдаланылған әдебиеттер
Кіріспе
Қоғамның дамуына қарай ғылым мен техника да, оны басқару
Білімгерлердің бойында мұндай қасиет пен қабілет қалыптасуы үшін оқу
Білім саласындағы мемлекеттік саясатты іске асыруды жақсарту және азаматтардың
«Білім» мемлекеттік бағдарламасында, білім беру жүйесін ақпараттандыруды қоса алғанда
Білім беруді ақпараттандыру өте қажетті мемлекеттік ағарту үлгісін жүзеге
Кез келген ғылым саласын ақпараттандыру, сол ғылым ерекшеліктеріне тән,
КӘСІБИ ОҚЫТУ
Кәсіп – (профессия-латын тілінен аударғанда professio) адамның білімі туралы
Бүгінгі заманда кәсіптік білім беру саласында адамның табиғи ерекшеліктеріне
Кәсіби білім – қандай да бір кәсіп аясында біліктілік
Кәсіби оқыту – педагог пен оқушының кәсібіне қатысты ғылыми
Кәсіби тәрбиелеу – педагог пен оқушының нақты кәсіби ортада
Мамандық – бұл кәсіби еңбектегі тар ауқымды жұмыстарды қарастыратын
Сонымен, кәсіп – бұл еңбектің қоғамдық бөлінісінен пайда болатын
1.1 Кәсіби оқытудың мазмұны мен жүйесі
Кәсіби оқыту білім берудің негізгі жолы. Кәсіби оқытудың басты
Оқу процесі – табиғат және қоғам жайында ғылымда жинақталған
1. Нақты білім беру жүйесі арқылы алынатын және білім
2. Білім беру нәтижесі бұл белгілі бір білім беруші
Кәсіптік білім беру жүйесі – бұл кәсіби және жоғары
• Бастауыш кәсіптік білім;
• Орта кәсіптік білім;
• Жоғары кәсіптік білім;
• Қосымша кәсіптік білім.
Кәсіптік мектептер мен лицейлерде негізгі білім базасында орта білім
дайындайды. Оқу мерзімі кәсіптік мектептерде 2-3 жыл, ал кәсіптік
Кәсіптік лицей – кәсіби білім беру жүйесіндегі болашақ білікті
Оның мақсаты – азаматты жұмысшы мамандығына дайындауда өз қабілеті
Білім беру ақпараты – белгілі бір кәсіп саласы не
Негізгі білімі барлар үшін оқу мерзімі – 3 жыл,
Кәсіптік мектептерде кәсіби білім беру дегеніміз – инженер-педагогтық ұжым
1.2 Кәсіби оқытуды ұйымдастыру
Кәсіби білім берудің негізгі ұйымдастыру формасы – сабақ. Сабақтың
1. Жалпы мәліметтер: күні, сыныбы, мектебі, жалпы мәліметтер. Оқыту
2. Оқу ортасы мен оқыту құралдарына шолу. Кабинетті жабдықтау,
3. Компьютермен жұмыс жасауда техникалық қауіпсіздігін, санитарлы-гигиеналық нормаларын сақтау.
4. Мұғалімнің сабаққа дайындалуына кететін уақыт шығыны. Белгілі бір
5. Сабақ құрылымы: сабақтың негізгі кезеңдері, мақсаты және ұзақтылығы
6. Мұғалімнің сабаққа қойған мақсаты, оның жетістіктері.
7. Сабақ мазмұнын, мектап оқулығының материалымен салыстыру.
8. Жалпы дидактикалық принциптер көзқарасынан сабақ мазмұнына баға беру.
Ғылымилық информатика сабағында жаңа жетістіктерді есепке алу және т.б.
Көрнекілік-графикалық ақпаратты қолдану алгоритмдердің орындалу кестесі және т.б.
Тізбектілік – түсіндірілетін материалдың логикалық көрнекі болуы түсіндіруде материалды
Практикамен байланысы компьютермен және ақпараттық қоғамның талаптарына сай қолданбалы
1. Мұғалімнің сабақтағы әрекет тәсілдері. Оқушыларды сабақты дайындау құралдарына
2. Материалға қызығушылықты бекіту әдістері. Оқушылардың танып білу қабілеттерін
3. Оқушылардың сабақта жұмыс істеуі. Оқушылардың материалға оқушылардың қызығушылығы
4. Кері байланыс мұғалімнің білімін бақылау жүйесі. Білімін тексеру
5. Сабақтың тәрбиелік эффектісі. Мұғалім тұлғасының ерекшеліктері оқушыларға бағыттаушы
6. Қорытынды. Сіз болашақ мұғалім ретінде осы сабаққа және
Есептеу және микропроцессор техника негіздері пәні
"Информатика және есептеуіш техника негіздері" пәніп мектепке енгізу
Сонымен мектептерді компьютерлендіру саласындағы нақты ұйымдасқан әдістемелік шараларды талқылауға
Мемлекеттің мектепті компьютерлендіру мәселесіне ұлкен көңіл аударғанына «Информатика и
әдістемелік, дидактикалық, техникалық, ұйымдастырушылық, әлеуметтік-әкономикалық, психология-педагогикалық мәселелерді түсіндіретін
Ал Қазақстанда 1992 жылы Қазақстан Білім Министрлігінің ғылыми-әдістемелік педагогтік
Жаңа пәнді оқыту ұшін 1985 және 1986 жылдардың жаз
1985 жылдан бастап физика-математика факультетінің қызметі халыққа білім беру
1985 жылдан бастап Қазақстандағы мұғалімдер дайындайтын қара шаңырақ Абай
Мектепке ИЕТН пәнін енгізуде мамандармен қамтасыз ету ауқымында, немесе
Алғаш ЭЕМ-ге бағдарламалаудың қысқа таныстыру курсы - «Математикалық машиналар
Жоғарыда айтылғандардан информатиканы орта мектепке енгізу кезеңінде (1985 жылы),
Оның себептері айқын:
- педагогикалық жоғары оқу орнында білім беру информатика саласын
- педагогикалық жоғары оқу орындарында бағдарламалауға дайыидау тек білім
Шынында да 1980 жылдардың екінші жартысында мемлекеттік жәие аймақтық
Қазіргі кезде оқу орындарының, мектептерден бастап жоғары оқу орындарына
«Информатика және есептеуіш техника негіздері» курсын бағдарламалық қамтамасыз ету
1985-1987 жылдары Қазақстанда Абай атындағы АлМУ-дың «Информатика және есептеуіш
Бұл оқулықтардың екі нұсқасы ұшін де қажетті қазақ тіліндегі
1.3 Есептеуіш техниканың даму тарихы
Абак (Ежелгі Рим) – V-VI ғасыр
Ең алғашқы пайда болған есептеу құралы есепшот болып табылады.
XVII ғасырдың басында шотландиялық математик Джон Непер логарифм түсінігін
1642 жылы француз математигі Блез Паскаль он тоғыз жасында
1694 жылы атақты неміс математигі Лейбниц Паскальдың идеясын дамытып,
Есептеуіш техникалардың қарқындап дамуы XIX ғасырдан басталды. Есептеуіш техниканың
Алғашқы программалық басқарылатын есептеу машинасын құрастыру идеясын 1821 жылы
Беббидждің аналитикалық машинасы өз заманының озық идеясы болатын. Ол
Беббидждің идеясы өз уақытынан озық еді. Оның машинасы өте
XX ғасырда электронды-есептеуіш машиналардың (ЭЕМ) пайда болуына байланысты есептеуіш
І кезең (1945-1955 жылдар)
ХХ ғасырдың бірнші жартысы радиотехниканың қарыштап дамыған кезеңі болатын.
ENIAC электронды-есептеуіш машинасы - Америка Құрама Штаттарының Пенсильвания университетінде
Американдық ғалым Джон Фон Нейман 1946 жылы жазған «EDVAC
Біздің елімізде алғашқы ЭЕМ-дер 1951 жылы - МЭСМ (Малая
Бірінші кезеңнің электронды-есептеуіш машиналары он мыңдаған электронды шамдардан тұратын.
ІІ кезең (1955-1965 жылдар)
Электронды шамдардан тұратын бірінші кезеңнің электронды-есептеуіш машиналары 50-жылдардың соңына
ІІІ кезең (1965-1980 жылдар)
1958 жылы америкалық мамандар өте күрделі технологияны қолдана отырып
IV кезең (1980 жылдан бері қарай)
Өткен ғасырдыњ 70-жылдары мини-ЭЕМ-дер жедел дами бастады. Бұл компьютерлер
Apple-1 дербес компьютері
Қазіргі дербес компьютерлер дисплей, жүйелік блок, пернетақта секілді көптеген
V-кезең
V кезеңнің ЭЕМ-дері деп жақын болашақта пайда болатын компьютерлерді
Арифмометр
1.4 Ертедегі есептеу құрылғылары
Адамзат қарапайым есептеу құралдарын қолдануды мыңдаған жылдар бұрын бастады.
Эквиваленттілік принципі "абак" деп аталатын құралда да пайдаланылды. Заттарды
Тісті сақиналарды ойлап табуға байланысты, есептеулерді орындауға арналған құрылғылар
1623 жылы Вильгельм Шикард "Есептеуіш сағаттар" - төрт арифметикалық
Бұдан соң Блез Паскаль ("Паскалина", 1642 ж.) және Готфрид
Сонымен қатар, Лейбниц қазіргі заманғы компьютерлердің негізі болып табылатын
Сандарды көбейту және бөлу амалдарын осы сандардың логарифмдерін қосу
1801: Перфокарталардың пайда болуы
1801 жылы Жозеф Мари Жаккар перфокарталар арқылы өрнек салып,
1838 жылы Чарльз Бэббидж жасап бастаған аналитикалық машинаның бағдарламалау
1890 жылы АҚШ Халық Санағы, он жыл бойы жүргізілген
Көптеген компьютерлерде перфокарталар 1970-жылдардың соңдарына дейін қолданылды. Мысалы, дүние
1835 – 1900: алғашқы бағдарламаланатын машиналар
"Әмбебап компьютердің" негізгі ерекшелігі - бағдарламалау мүмкіндігі, яғни компьютер
1835 жылы Чарльз Бэббидж өзінің аналитикалық машинасын жарыққа шығарды.
Бастапқыда, Бэббидждің идеясы бойынша, жоғары дәлдікпен логарифмдік кестелерді басып
Жоспарлар анықталып, жобаны жүзеге асыру мүмкін екендігіне көз жеткізілгенімен,
Атақты ақын лорд Байронның қызы Ада Лавлейс 1843 жылы
"Айырмалық машинаның" 2-нұсқасының қалпына келтірілген нұсқасы 1991 жылдан бері
Бэббидждің ізі бойынша, оның жұмыстары туралы білмесе де, дублиндік
1930 — 1960: стол калькуляторлары
1900-жылдары механикалық калькуляторлар, кассалық аппараттар және есептеуіш машиналар электр
1.5 Микропроцессор туралы мәлімет
Микропроцессор —жүйелік тақтаның ең маңызды құраласы, ол деректерді тікелей
Микропроцессор бір мезгілде қатарынан 8, 16 немесе 32 биттік
Жалпы алғанда 16 биттік компьютер 8 биттік жүйеден жылдамдырақ
Компьтердегі ең негізгі құрылғы болып жүйелік блок саналады, оның
Микропроцессор бір кристалда орналасқан біріктірілген (үлкен) интегралдық схемалар -
ІВМ РС тәрізді компьютерлерде INTEL фирмасының және де соларға
Микропроцессорлар бір-бірінен өзгешелігі олардың типтерінде (моделдерінде) және оның қарапайым
Intel 8088, 80286, 80386 тәрізді бұрын шыққан микропроцессорлардың аралас
Процессор, дәлірек айтсақ микропроцессор – дербес компьютердің басты микросхемасы.
Компьютер жұмыс істеп тұрған кезде процессор оперативті жадпен бірігіп
1.6 Микропроцессордың түрлері
процессор типі шыққан жылы жиілігі деректер шинасы адрестік шинасы
Intel 8086 1978 4-12 16 20 1 Мб
80286 1982 8-20 16 24 16 Мб
80386 1985 25-40 32 32 4 Гб
80486 1989 33-50 32 32 4 Гб
Pentium 1993 75-300 64 32 4 Гб
Pentium ІІ 1997 300-400 64 32 4 Гб
Pentium ІІІ 1999 450-500 64 32 4 Гб
Көр тараған процессорлың модельдері
Ең алғашқы процессордың моделін 1971 жылы Intel компаниясы жасап,
Оның тактілік жиілігі – 108 кГц. Бұл процессор бағдарламалық