Бала туылғ

Скачать



Жоспар
I.Кіріспе.............................................................................3
II.Негізгі бөлім
2.1.Халыққа әлеуметтік қызмет көрсету түрлері..............4-6
2.2. Халықтың анағұрлым «осал» топтарына атаулы
әлеуметтік қызмет көрсету..................................................................6-14
2.3. Жәрдемақылар нысанындағы әлеуметтік қызмет....14-17
III.Қорытынды...................................................................18
Пайдаланылған әдебиеттер................................................19
Кіріспе
Елімізде экономикалық реформаларды іске асыру кезінде экономика мен
Қазақстан Республикасында жүргізіліп отырған әлеуметтік жүйеге бағытталып,
Осының бәрі мемлекеттің конституциясында бекітілген. «Қазақстан Республикасы
Халыққа әлеуметтік қызмет көрсету экономикалық категорияның дәрежесіне көтерді.
Нарыққа өту әлеуметтік құқықтық және әлеуметтік кепілдіктің
Сондықтан әлеуметтік саясат дегеніміз- бұл мемлекет және халықтың
Әлеуметтік қамтамасыз ету әр түрлі ұйымдастыру- құқықтық түрлерде
Әлеуметтік қызмет көрсету ең тиімді механизмі және нарықтық
2.1.Халыққа әлеуметтік қызмет көрсету түрлері
Кедейлерге, аз табысыбар отбасыларына қызмет ең кем дегенде
Халықтың мұдай топтарына аз табысы балалары бар отбасылар
Жалғыз басты тұратын зейнеткерлер;
Мүгедектер;
Аз қамтылғандардың, табысы аздарының критерийі болып жылдық жиынтық
-балалардың, олардың аналарының және аға ұрпақтың өмірін лайықты
Биылғыжылдан бастап іс-жүзінде әр отбасының үлесіне игі қпалын
2006 жылдан бастап аз қамтылған отбасыларына (табысы аз
2006 ж. 1 шілдеден бастап 1 жасқа дейінгі
Қазақстанда отбасылардың орташа мөлшері 4 адамды құрайды. Соңғы
Балалары бар отбасыларға арналған қолданылып жүрген мемлекеттік жәрдемақылар
Бұл проблемалардың әлеуметтік мәні ол халықтың ең бір
Еңбекке жарамсыз адамдар, бірінші кезекте-балалар.
Кәмелетке толмаған балаларды тәрбиелеп отырған отбасылар.Олар белгілі бір
Көпбалалы отбасылар;
2-ші асыраушысының жоқтығы;
Балалы аз қамқорлығына алу;
мүгедек баланы тәрбиеленушілер.
Өзгеше сипаттағы шаралардың қатарына баланың тууы мен тәрбиеленуіне
Әлеуметтік төлемдердің ішінде жәрдемақылардың үлес салмағы басымды болып
Егер ата-ананы жұмыс істемейтін болса,онда тұратын мекен жайы
Жәрдемақы мөлшері-есептік көрсеткіштің 4 еселенген көлемі бойынша мемлекеттік
Балалары бар отбасыларына төленетін біртұтас жәрдемақылар әкесінің не
Балалары бар отбасыларына бір жолғы берілетін жәрдемақылар, егер
Табыстар жөніндегі анықтама комиссияға әр квартал сайын тапсырып
Жәрдемақы бала 18-ге толғанша төленіп отырады.
Мерзімді қызмет әскери балаларына жәрдемақы мекен-жайы бойынша әлеуметтік
Қазақстан Республикасындағы балаларға төленетін жәрдемақы мөлшері
№ Балаларға төленетін және жәрдемақының түрлері Есептік көрсеткіш
1 Бала туылғ. д/н төленетін1 жолғы берілетін жәрдемақы
400
2 Кәмілетке жетпеген балалар бар отбасыларына ай сайын
-3жасқа дейінгі
-3-18 жасқа дейінгі
125
130
3 Жалғыз басты аналарға берілетін ай сайынғы мемлекеттік
3 жасқа дейінгі
З-18 жасқа дейінгі 100
130
4 Мерзімді әскери қызметтың балаларына төленетін ай сайынғы
5 Вич және СПИД ауыратындардың балаларына төленетін
6 Кәмелетке толмаған ата-анасы жағынан алимент төленетін балаларға
3 жасқа дейінгі
18 жасқа дейін төленбейді
100
200
7 Жұмыс жасамайтын 5 және одан да көп
2.2. Халықтың анағұрлым «осал» топтарына атаулы әлеуметтік қызмет
Халықтың анағұрлым «осал» топтарына таулы әлеуметтік қызмет дамыту
Атаулы әлеуметтік қолдауды күшейту мақсатында қорғау мен даму
Мемлекеттік атаулы қызмет тетегіндегі негізгі күш-жіге қоғамдық жұмыстарға
Ана мен баланы қолдау әлеуметтік қорғау жүйесінде ерекше
Сонымен бір уақытта халықтың әлеуметтік осал топтарының білім
Әлеуметтік қызмет көрсету саласын, әлеуметтік қызметтер құрамын кеңейту
Әлеуметтік қызмет жүйесін нарықтың шарттарына сәйкес келтіруді ескере
Мүгедектерге оңалту қызметтерін көрсетуге өзгерістер енгізілетін болады. Осы
Ата-анасының қамқорлығынсыз қалған және өмірде қиын жағдайы
Жұмыспен жәрдемдесуді қамтуға әлеуметтік кепілдіктің, еңбек қатынастарының тұрақтылығы
жұмыспен қамтуға бағдарланған, лайықты еңбекке қол жеткізуді кеңейтетін
бәсекеге қабілеттілікті арттыру және әрбір өңірде кәсіпкерлікті дамыту
кәсіптік даярлықты, үздіксіз оқытуды, білім беруді және еңбек
үкіметтің, бизнестің, кәсіптікдақтардың және де басқа да азаматтық
Үкімет жұмыстың ақырғы нәтижелеріне бағдарлануын күшейту мақсатында бюджет
Атаулы әлеуметік қызметті(АӘК) көрсету жөніндегі жұмыстың ұйымдастырылуын жетілдіру
Әлеуметтік картаның отбасы құрамы, отбасы мүшелерінің дербес есебін
Аумақтық халықты әлеуметтік қорғау органдарының мәліметтері бойынша 2004
АӘК алушылар ішінен ең үлкен үлес балаларға -62,4%
АӘК алушылар арасындағы жұмыссыз азаматтардың және жұмыс істейтіндердің
Балаларды бағып отырған тұлғаар 81,6 мың адам немесе
Қазақстан Республикасының Статистика жөніндегі агенттігінің мәліметтері ойынша 2004
Жалпы республикалық орташа деңгейінен төмен күнкөрсі деңгейі Алматы
4 тоқсанға кедейлік шегі ең төмен күнкөріс деңгейінің
Қазақстан Республикасы Президентінің 2004 жылғы 19 наурыздағы Қазақстан
Ана мен баланы әлеуметтік қорғау мақсатында есепті кезеңде
2003 жыл ішінде мұндай жәрдемақы 165 мың отбасыға
Бұл шаралар бала туу ауқымын ынталандыруға, балаларды отбасыда
Жұмыссыздарға қызмет көрсету.Жұмыссыздарды әлеуметтік қорғау жүйесінде белсенді және
Дамыған елдерде де жұмыспен қамту саясатына белсенді және
Қазақстанда 1991-1999 жылдары халықты әлеуметтік қорғаудың енжар нысандарына
ҚР «Халықтың жұмыспен қамтылуы туралы» (1991ж) бірінші Заңына
1999 жылғы 1 қаңтардан бастап Қазақстан Республикасының «Халықтың
ҚР 1999 жылғы 5 сәуірдегі « Халықты жұмыспен
Жұмыспен қамтылғандар мен жұмыссыздар санын бөлу
(еркектер және әйелдерге, мың адам)
Саны 1997ж 1998ж 1999ж 2000ж
Экономикада жұмыспен қамтылғандар (барлығы) 6472,3 6127,6 6105,4
Еркектер 3520,9 3321,2 3261,2 3255,5
Әйелдер 2951,4 2806,4 2844,2 2945,5
Жұмыссыздар (барлығы)
Соның ішінде:
Жылдың аяғына қарай жұмыспен қамту органдарында жұмыссыздар ретінде
257,2 925,0
251,9 950,0
251,4 906,4
231,4
Еркектер 86,0 95,5 101,9 99,0
Әйелдер 171,5 156,4 149,4 132,4
16-29 жастағы жастар 91,4 82,2 72,7 67,2
Материалдық қызмет- біздің жағдайларымызда өте «бұлыңғыр» (қызметті) санат
Алайда қаржылай қаражаттардың жеткіліксіздігіне байланысты бұл бағдарлама 2000
Жоғарыда мазмұндаған мәселенің аспектінде «Қазақстан Республикасының халқын әлеуметтік
Екінші деңгей: белгілі бір уақыт аралығында әлеуметтік сақтандыру
Жеке құқық бұзулар үшін түрлі дәрежедегі мамандықтан айыру
Осы құжаттың мазмұндық жағына тоқталмастан, мынаны айтып өтеміз,
Медициналық сақтандыру. Қажетті медициналық қызметтерді алудың кепілдіктері әлемнің
Осы роль медициналық сақтандыру жүйесінің жұмыс істеуіндегі
Одан басқа, медициналық қызмет тұтынушылары ретіндегі пациенттерде емдеу-профелактикалық
Қазақстандағы сақтандыру медицинасы 1995 жылдан бері дами бастады,
Міндетті медициналық сақтандырудың базалық бағдарламасына сақтандыру оқиғаларының (аурулар,жарақаттар)
Міндетті медициналық сақтандыру жүйесінде медициналық қызмет сапасының бақылау
Практика жүзінде басшылықтың ірі қаржы бұрмалаушылықтары
Міндетті медицналық сақтандару қорын Орталыққа қайта ұйымдастыру емдеу
Қалыптасқан қаржы жағдайларында ауруханалық-емханалық мекемелерінің көпшілігінде, 1999 жылдан,
Әлемдік тәжірибеде мынаны айғақтайды, ел неғұрлым кедейлене түссе
Медициналық қызметтердің үдей түскен қымбатшылығы кезінде орталықандырылған қаржы
2.3.Жәрдемақылар нысанындағы әлеуметтік қызмет.
«Қазақстан Республикасының зейнеткерлік қамсыздандыру туралы» заңға сәйкес 1999
Қазақстан Республикасындағы әлеуметтік қорғау жүйесі арқылы аз қамсыдандырылған
Отбасылық (балалар) жәрдемақылардың мөлшері тым жұпыны. Бірақ осы
Шындығында, 90-шы жылдардың аяқ шенінде әлеуметтік сақтандыру түбегейлі
Еңбек қабілетінен айырылған жағдайда қызметкерлердің әлеуметтік қорғалуын арттыру
Екінші деңгей- міндетті әлеуметтік сақтандыру жүйесінен реми сектордың
Еңбектегі міндеттерін орындау кезінде жазатайым немесе кәсіптік сырқаттың
Бұл ретте аударымдардың төлеушілері бірінші кезеңде жұыс берушілер
Жұмыс берушінің жауакершілігін сақтандыру туралы ереже мүлде жаңа
Біздің қоғамда социализмнен көптеген жеңілдіктер мен артықшылықтар сақталып
Жеңідіктердің ұзын саны бюджетке экономиканың даму деңгейіне сәйкес
Қатаң қаржылық шектеулер жағдайларында халыққа әлеуметтік қызмет көрсетудің
ҚР « Мемлекеттің атаулы көмегі туралы» Заңынын қолданысқа
Әлеуметтік қорғаудың аса маңызды құрамды бөлігі-халықты зейнетақымен
Қорытынды
Адам дамуына қолданылатын тәсіл әлеуметтік шығындардың бір мезгілде
Әлеуметтік қызмет көрсету нарық жүйесіне қатыстырылған және оның
Қазақстан Республикасының халқын әлеуметтік қорғау және еңбек вице-министірінің
Әлеуметтік қызмет қажеттіліктерінің негізгі алғышарттары нарық заңдарымен
Пайдаланылған әдебиеттер:
Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 17 шілдедегі «Мемлекеттік атаулы
Сансызбаева Г.Н. Халықты әлеуметтік қорғау жүйесі және оның
Адам дамуы: әлеуметтік-экономикалық прогрестің жаңа өлшемі/Колесов В. және
Қазақстандағы халықтың тұрмыс деңгейі / А.А. Смайыловтың редакциясымен
Межибовская И.В. Қазақстан Республикасындағы мүгедегектерді әлеуметтік-еңбек тұрғысында қатарға
Интернет көздері www.google.kz
www.rambler.ru
Әлеуметтік статистика: Оқулық / корреспондент-мүшесі И.И. Елисееваның
Жұмағұлов Ғ.Б. Ахметов А. Ахметова г. «Әлеуметтік қамсыздандыру
10. «Балалы отбасыларға берілетін мемлекеттік жәрдемақы»
туралы Заңы 2005ж 28 маусым
2






Скачать


zharar.kz