ЭЛЕКТРОНДЫҚ ОҚУЛЫҚТЫ ҚҰРУ

Скачать



МАЗМҰНЫ
КІРІСПЕ 5
1 HTML НЕГІЗДЕРІ 7
1.1 HTML НЕГІЗДЕРІНЕ КІРІСПЕ 7
1.2 Тексттерді форматтау 10
1.3 Тақырыптар мен абзацтарды форматтау 12
1.4 Тізімдер 13
1.5 Гиперсілтемелер 15
1.6 Интернет протоколдары туралы кішкене түсінік 15
1.7 Өзіндік гиперсілтемелер 16
1.8 Графиканы қою тегі 17
1.9 Суретті гиперсілтеме 19
1.10 Фильмдер 19
1.11 Фондық музыка 19
1.12 Беттердің параметрлерін туралау 20
1.13 Фреймдер. Фреймдер дегеніміз не? 21
1.14 Таблицалар 23
1.15 Таблицаның тегі 25
2. ЭЛЕКТРОНДЫҚ ОҚУЛЫҚТЫ ҚҰРУ 27
2.1 ОҚУЛЫҚТЫҢ МАЗМҰНЫ 27
2.2 ОҚУЛЫҚТЫҢ ҚҰРЫЛЫМЫ 28
2.3 оқулықтың титул беті 30
3 Экономикалық бөлім 35
3.1 Жүйені құруға және енгізуге кеткен шығын есептеулері
3.2 Экономикалық сферасының есептеулері 37
4 Бизнес-жоспар бӨлімі 39
4.1 Аннотация 39
4.2 Резюме 39
4.3 КӘСІПОРЫННЫҢ СИПАТТАМАСЫ 41
4.4 МЕНЕДЖМЕНТ 42
4.5 Өнімнің сипаттамасы 43
4.6 Маркетинг жоспары 44
4.7 Өндірістік жоспар 45
4.8 Қаржылық жоспар 45
ҚОРЫТЫНДЫ 47
ТҮЙІН 48
ҚОСЫМШАЛАР 50
ҚОСЫМША 1. ТИТУЛ БЕТТІҢ HTML-КОДЫ 50
ҚОСЫМША 2. ОҚУЛЫҚТЫҢ ЕКІНШІ БЕТІНІҢ HTML-КОДЫ 55
ҚОСЫМША 4. 1 ТАРАУДЫҢ МАЗМҰНЫНЫҢ HTML-КОДЫ 56
ҚОСЫМША 5. ТЕСТ БЕТІНІҢ HTML-КОДЫ 57
ҚОСЫМША 6. «ӘДЕБИЕТТЕР» БЕТІНІҢ HTML-КОДЫ 61
ҚОСЫМША 7. “PEREHODKK” БЕТІНІҢ HTML-КОДЫ 62
ҚОСЫМША 8. “ZASTAVKA” БЕТІНІҢ HTML-КОДЫ 63
ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР 64
КІРІСПЕ
XXI – ғасыр білім мен техниканың дамыған заманы.
Дипломдық жұмыстың мақсаты "Дискретті математика" пәні бойынша электронды
HTML тiлiнде кодтау пайдалануға мүмкiндiгiнше қарапайым, жеңiл етiп
Ең алдымен Web бет құрудың ең ыңғайлы құралын
XXI – ғасыр білім мен техниканың дамыған заманы
1 HTML НЕГІЗДЕРІ
HTML НЕГІЗДЕРІНЕ КІРІСПЕ
HTML тілінде жазуды үйрену үшін бұл қандай тіл
Ең алдымен HTML – тілін үйрену үшін
немесе htm деген кеңейтілулері болады. Бірінші кеңету


Алғашқы Web – бет


Алғашқы Web – беттің мысалы
Бұл Web – бет алғашқы құрған мысал


Төмендегі сурет 1 – де көріп отырғанымыздай,
Сурет 1. Web – документтің дайын күйінде
Бұл сөздер тегтер деп аталады. Тегтер текстер мен
Бұл текст белгіленеді Курсивпен
Ал мынау тақырып
Бұл жерде және
Бұл жартылай қалың текст,
тегі текстті жартылай қалың етіп белгілейді.
Бұл жартылай қалың текст,
сізді ол танымауы да әбден мүмкін. Бір сөзбен
Тегтер салыну дәрежесі бойынша ажыратылады. Жоғарыда көрсетілген мысалда
Ең алғашқы тег кейінгі ішіндегі тегке ата –
Сурет 2. Абзац тегін форматтау
1.2 Тексттерді форматтау
HTML – дің негізін қарастырдық, енді нақты тегтерге
Таблица 1. Символдарды форматтау тегі
Тегтер
……….………
……………
қылып көрсету
………..
Netscape Navigator ғана қолдай алады
...……………..
………
көрсету
………
…………...
……………
……………..
барлық символы бірдей енді болатын
шрифтті айтады
……………….
Мына тегтерді қолданып бірнеше мысал құрайық.
Жартылай қалың текст
Үлкен және
Судың химиялық формуласы – H20
Тегтердің бірнешеуінгің бірі және жұбы болып

……………….

Сіз көріп тұрғандай, бұл тегтің атрибуттар деп аталатын
Атрибут шрифттің түрін береді. Мысалы “Arial” немесе
Атрибут шрифттің өлшемін береді. Web –
Атрибут сіздің текстіңізді түрлі түске бояйды,
1.3 Тақырыптар мен абзацтарды форматтау
Біз осы уақытқа дейін HTML – дің ішіндегі
Тег ……. , x – 1 –
Тег ….. тексттерді бөлек – бөлек абзацтарға бөледі.
Бұл текст ортаға
1.4 Тізімдер
HTML – дегі тізімдерді форматтауды да қарастырсақ артық
Один;
Два;
Три.
Ал мынау нөмерлік тізім:
Один;
Два;
Три.
HTML – маркирлік тізімді қалай құрса, нөмерлік тізімді


один;
два;
три;

тегі өте сезікті болып көрінеді. Себебі жоғарыдағы
……
COMPACT атрибуты Web – көрсеткіште тізімді
TYPE атрибуты тізім белгіленетін белгіні орнатады. Мұнда

………………

Нөмерлік тег те тізімнің TYPE – атрибутын қолдайды.
TYPE=”A|a|I|i|1”.
Тізімді үлкен латын алфавиттерімен белгілейді.
Кіші латын алфавиттерімен белгілейді.
Үлкен рим цифрларымен белгілейді.
Кіші рим цифрларымен белгілейді.
Арабша цифрлармен белгілейді.
Егер бұл атрибуттардың ешқайсысы таңдалмаса, онда автоматты түрде
1.5 Гиперсілтемелер
Осы уақытқа дейін тексттер туралы айтқанымыз жетер. Енді
Дәл осы гиперсілтемелер барлық HTML – документтерді бір
1.6 Интернет протоколдары туралы кішкене түсінік
Сіз білетіндей, екі компьютер бір желіге жалғануы үшін
Сонымен IP – протоколы төменгі дәрежелі болып табылады.
HTML – документтері HTTP (Hyper Text Transfer
1.7 Өзіндік гиперсілтемелер
Жоғарыда айтылғандай, Web – серверден қандай да
Гиперсілтеме – бұл HTML – дің
……….
Келіңіз бұрын құрылып қойылған беттерге гиперсілтеме жасап


Мысалдарды тізбелейтін бет


Мысалдарды тізбелейтін бет

Қарапайым Web - бет
Екі параграфты Web - бет
Тегі бар Web - бет
Тізімдер
Тізімдерді анықтау



1.8 Графиканы қою тегі
Web – бетке графикалық көріністер жалғыз тегінің
Төменде оның форматы көрсетілген.


1.10 Фильмдер
Сіз Web – бетте суретті орналастыруды үйрендіңіз. Келесі
< IMG SRC =”{Статикалық суреттің адресі}”
[DYNSRC=”{видеофильм файлының адресі}”]
[LOOP=” – 1|0|{Қайталану саны}”]
1.11 Фондық музыка
Internet Explorer және тағы да бір мүмкіндікті

SRC атрибуты фондық музыкамен қосылатын аудиофайлдың
BALANCE атрибуты дыбыс қорегінің кеңістіктегі
LOOP атрибуты бізге белгілі , яғни
VOLUME атрибуты ойналып жатқан өлеңнің
1.12 Беттердің параметрлерін туралау
Көптеген Microsoft Word дәрежесіндегі
BODY тегінің форматын оның барлық атрибутымен мысал ретінде

…………..

BACKGROUND атрибуты беттің фондық толуына сурет файлының адресін
BGCOLOR атрибуты беттің фонының түсін береді.
TEXT тексттің түсін береді.(Егер таңдамасаңыз, онда автоматты түрде
LINK , VLINK және ALINK атрибуттары
BGPROPERTIES атрибуты тек Internet Explorer ғана қолдайды.
LEFTMARGIN , RIGHTMARGIN, TOPMARGIN және BOTTOMMARGIN
SCROLL атрибуты егер Web – бет
1.13 Фреймдер. Фреймдер дегеніміз не?
Фреймдер барлық уақытта Web – дизанда нақты революция
Сонымен фреймдер қолданылады екен және өте жиі. Фрейм
Төмендегі мысалға көңіл аударыңыз.


Фреймдерді қолданайық




.




Мынаған көңіл аударыңыз, жоғарғы мысалда BODY -


Тақырып


Фреймдермен сайт құру


Енді төмендегі жоспар бетіне қараңыз онда да қызықты


Жоспар


бет 1
бет 2
бет 3


Бұл жерде А тегінде жаңа Target деген атрибут
1.14 Таблицалар
Басында HTML – ешқандай да таблицаларды ешқандай түрінде
Сіздің ең бірінші таблицаңыз өте қарапайым болады: сондағысы


Көбейту таблицасы


Көбейту таблицасы (1-ден 5-ке дейін)

12345
112345
2246810
33691215
448121620
5510152025



Міне бізде төмендегідей таблица пайда болды .Түріне қарасаң
Сурет 3. Көбейту таблицасы
1.15 Таблицаның тегі
Таблицаның тегі келесідей формсатта болады:


Ал енді осы тегтің барлық атрибуттарын қарастырайық.
BORDER атрибуты таблицаның рамкасының қалыңдығын пиксел түрінде
CELLPADDING атрибуты рамка мен ячейка арасындағы кеңістіктің өлшемін
CELLSPACING атрибуты таблица ячейкасы мен бос кеңістік
Width және Height атрибуттары таблицаның өлшемін береді.
BGCOLOR және BACKGROUND атрибуттары сәйкес фонның түсі
2. ЭЛЕКТРОНДЫҚ ОҚУЛЫҚТЫ ҚҰРУ
2.1 ОҚУЛЫҚТЫҢ МАЗМҰНЫ
Электрондық оқулықтың мазмұнын 050602 «Информатика» мамандығы үшін «Дискретті
Тарау 1. Жиындарға қолданылатын амалдар
Жиындар; жиындардың элементтері, жиындардың берілу тәсілдері. Жиындарға қолданылатын
Тарау 2. Комбинаторика
Орналастырулар, алмастырулар және терулер. Рекуррентті арақатынастар. Бином коэффициенттер.
Тарау 3. Графтар теориясы
Графтар теориясының негізгі ұғымдары мен мәселелері. Графтардың түрлері,
Хроматикалық саны. Эйлердің жазық графтар туралы теоремасы. Графтардың
Тарау 4. Кодалау
Кодалау. Кодалау схемасы. Алфавитті кодалау. Бір мәнді кодалаудың
Кедергіге тұрақты кодалар. Аз молшылықты кодалар. Информацияны ықшамдау
Оқулықтың орыс тіліндегі мазмұны төмендегі 050602 «Информатика» мамандығы
Глава 1. Операции над множествами
Множества; элементы множеств, задание множеств. Операции над множествами.
Глава 2. Комбинаторика
Перестановки, размещения, сочетания с повторениями. Рекуррентные соотношения. Биномиальные
Глава 3. Теория графов
Основные понятия и задачи теории графов. Типы графов,
Глава 4. Кодирование
Кодирование. Схема кодирования. Алфавитное кодирование. Неравенство Макмиллана.
Сжатие данных. Сжатие текстов. Словарь. Алгоритм Лемпела-Зива.
Шифрование. Криптография. Шифрование с помощью случайных чисел. Шифрование
2.2 ОҚУЛЫҚТЫҢ ҚҰРЫЛЫМЫ
Жоғарыда айтылғандай, оқулық екі тілде жазылған. Ол мынадай
Кіріспе (Введение);
Тарау 1. Жиындарға қолданылатын амалдар (Глава 1. Операции
Тарау 2. Комбинаторика (Глава 2. Комбинаторика);
Тарау 3. Графтар теориясы (Глава 3. Теория графов);
Тарау 4. Кодалау (Глава 4. Кодирование);
Тесттер (Тесты);
Әдебиеттер (Литература).
Сурет 4. Оқулықтың жалпы құрылымы.
Оқулықтың жалпы құрылымы жоғарыдағы 1 схемада көрсетілген. Оқу
2.3 оқулықтың титул беті
Оқулық екі тілде (қазақша және орысша) құрастырылды. Жобаның
Сурет 5. Оқулықтың титул беті.
Егер сіз қажетіңізге қарай «Дискретті математика» немесе
Сурет 6. Оқулықтың «Мазмұн» беті
«Мазмұн» терезесінде жеті сілтеме қарастырылған. Егер сіз тышқан
Сурет 7. Оқулықтың «Содержание» парағы.
Бірінші сілтеме әрине оқулықтың «Кіріспе» бөлімін ашады.
Сурет 8. Оқулықтың «Кіріспе» парағы.
8-суретте алтынші сілтеме «Әдебиеттер» терезесінің көрінісі. Мұнда сіз
WEB беттің жасалу технологиясын «Кіріспе» терезесінің жазылу жолын
Сурет 9. Оқулықтың «Әдебиеттер» парағы.
Егер біз «Тарау 1», «Тарау 2» және т.
Сурет 10. Оқулықтың «Тарау» парағы.
«Мазмұны» бетінде «Тесттер» парағының құрылымы да сондай, бірақ
Сурет 11. Оқулықтың «Тарау» парағы.
3 Экономикалық бөлім
3.1 Жүйені құруға және енгізуге кеткен шығын есептеулері
Электрондық оқулықтарды құруды оқытатын программа туралы жоба техникалық-экономикалық
Бағдарламалық қамтамасызданудың натуралдық эффектісі келесі көрсеткіштерден тұрады:
– бағдарламалық қамтамасыздануға кететін капиталды шығындар;
– жылдық эксплуатациялық шығын экономиясы;
– бағдарламалық қамтамасыздануға кеткен капиталды шығындар;
Жүйе шығындарының құрылу есебі келесі формула арқылы есептелінеді:
С = Сктс + Салг + Сотл +
мұндағы
Сктс – техникалық құралдар комплексіне кеткен шығындар;
Салг – алгоритмді құруға кеткен шығындар;
Сотл – жазуға және жөңдеуге кеткен шығындар;
Свн – енгізуге кеткен шығындар;
1) Техникалық құралдар комплексіне кеткен шығындар
Сктс = Скомп. + Сприн. + Сббп,
мұндағы
Скомп. = 100600 тенге – компьютер бағасы
Сприн. = 57550 тенге – принтердің бағасы (SAMSUNG
Сббп = 46000 – питания блогы STI K
Сктс = 15000 тенге
Сктс = 100600 + 57550 + 15000=173150
2) Алгоритмді құруға кеткен шығындар есебі
Салг = Зп.разр.*Кол.*В + От,
Мұндағы Зп.разр. = 1750 тенге – құрушының
Кол. = 1 – алгоритмді құрушылар саны;
В = 8 дней - алгоритмді
От = 20% - программисттің әлеуметтік-сақтандырылуына кеткен айлық
Бұдан келесі есептеу келіп шығады:
Процент = 1750*8*0,2=2800
Салг = 1750*8+2800=16800
3) Бағдарлама жазу мен жөңдеуге кеткен шығындар:
Сотл. = Котл. + Кз.п.,
мұндағы Котл. – бағдарламаны жөңдеуге кеткен машиналық
Кз.п. – бағдарлама жазумен айналысатын программисттің төлем ақысы;
q = 150 теңге – машиналық уақыттың бағасы.
Квн = 8*15*150 = 18000 теңге
Б) Кз.п. = Км * Оразраб.*Кол. + отч.,
мұндағы Км = 30 күн –құруға кеткен
Оразраб. = 1600 тенге – программисттің бір күн
Кол. = 1 адам. – бағдарлама құрушылар саны;
отч. = 20% бағдарлама құрушының айлық мөлшерінің
з.п. = 30*1600+9600=57600
Сонда:
Сотл. = 1500+57600
4) Бағдарлама енгізуге кеткен шығындар
Свн = Квн + Зп.вн.,
мұндағы Квн. – еңгізуге кеткен машиналық уақыт;
Зп.вн. – еңгізу кезіндегі программисттің айлығы.
А) Квн – есептелуі келесі түрдей болады:
Квн = К * d * q,
мұндағы К = 5 - бір күнде ЭЕМ-мен
d = 16 күн – ЭЕМ-да жұмыс істеуге
q = 150 теңге – машиналық уақыт бағасы.
Квн = 5*16*150=12000
Б) Программисттің еңгізу уақытындағы айлығы келесі формуламен есептелінеді:
Зп.вн. = Qвн. * d / Д +
мұндағы Qвн. = 17000 тенге – программисттің еңгізу
d = 16 күн – ЭЕМ мен жұмыс
Д = 24 күн – бір айға кеткен
отч. = 20% - программисттің әлеуметтік-сақтандырылуына кеткен айлық
Зп.вн. = 17000 * 16 / 24 +2266.67
Сонда бағдарлама еңгізуге кеткен шығын келесі сумма бойынша
Свн = 12000+13600,003
Енді алынған есептеулерден жүйені құруға кеткен шығын есептеулерін
С = 173150+16800+59100+13600,003=262650,003
С = Сктс + Салг + Сотл +
3.2 Экономикалық сферасының есептеулері
1. Бағдарламаны қолдануға байланысты эксплуатациялық
шығындар есептеулері
Еэкспл. = Тмв * Sм,
мұнда
Тмв = 8*288 = 2304 сағат – ЭЕМ
Sм = 150 теңге – машиналық сағаттың бағасы.
Еэкспл. = 2304*150 = 345600 теңге.
2. Жылдық эксплуатациялық шығындар үнемділігі:
d Еэкспл. = ( (1+Wo) * (1+Wq) *
мұнда
Еэкспл. = 340992 теңге – бағдарламаны қолдануға байланысты
Wo = 1,35 – ай сайын айлыққа қаражат
Wq = 1,65 –қосымша айлықты ескеретін коэффициенті;
Қызметкерлердің қолмен еңбек ету айлығы:
Вз.пр = 485000
d Еэкспл. =1,35*1,65*485000-340992=739345,5
3. Өтелу мерзімі:
Т = С / d Еэкспл.
Т = 277062.72/739345,5=0.37*12=4,44
4. Бағдарлама құны:
S = Sр.п. / N,
Мұндағы Sр.п. = С =277062.72
N = 1 – бағдарлама қолданылатын бөлімдер саны.
S = 269029.6 / 1 = 277062.72 теңге.
5. Пайда құны:
P=q*g, мұндағы q-диск саны 250, g- дисктың
P=250*7000=1750000 теңге
6.Табыс көзі:
K=P- d Еэкспл.
d Еэкспл.*20/100=A
Ta=K-A, мұндағы Ta – жалпы табыс көзі
K=1750000-739345,5=1010654.5
A=739345,5*20/100=147869.1
Ta=1010654.5-147869.1=862785.4
4 Бизнес-жоспар бӨлімі
4.1 Аннотация
Бизнес-жоспар тақырыбы: Дискреттік математика пәні бойынша электрондық оқулық
Мекен-жайы: Шымкент қаласы, Тәуке хан даңғылы, 5, 429.
Телефон: 21-36-77
Кіммен жасалған: Абдиев Жандос Серікұлы
Бизнес сферасы: электрондық оқулық құру.
Қызметтің негізгі түрлері: бағдарламалар құрастыру, электрондық оқулық құру
Басталу мерзімі: 2006 жыл.
Бизнес-жоспар қандай мерзімге есептеліп жасалған: 8 ай
4.2 Резюме
Дипломдық жоба тақырыбы: «Дискреттік математика пәні бойынша электрондық
Дипломдық жұмысты құру барысында мен қазіргі кезде оқыту
Жалпы, электрондық оқулықтар жөнінде айтар болсақ, онда арнайы
электрондық басылым – программалық басқару құралдары мен құжаттамалары
электрондық оқу басылымы – оқытуды және білім бакылауды
электрондық оқулық – құрамында оқу курсының немесе оның
электрондық оқу құралы - құрамында оқу курсының ең
оқу басылымы»
Құрылған бағдарламаның сатылу жағына келсек, қазіргі заманда Интернет
Бағдарлама өнімін диск түрінде және Интернет-дүкендерде сату көзделіп
Бағдарламалық өнім диск түрінде және Интернет –
Жыл бойындағы сату көлемінің мөлшері 250 диск, 7000
Алға қойған мақсатқа жету үшін - 739345.5
Ол қаражат комплексті техникалық құралдарға-173150 теңге, алгоритімді ендіруге-16800
Несие Халық банкінен алынады
Несие 8- айда толығымен қайтарылады
4.3 КӘСІПОРЫННЫҢ СИПАТТАМАСЫ
Негізгі қаржылық көрсеткіштер
Кесте 1
№ Сатып алушылар Өлшем бірлігі Мәні
1 БҚ құруға және енгізуге кеткен шығындар теңге
2 Жыл бойындағы эксплуатациялық шығын теңге 739345.5
3 Өтелу мерзімі ай 8
Дипломдық жұмыста электрондық оқулық құруда кеңінен қолданылып жүрген
Бас мәзірден Screen Camera бөлімі таңдалғанда ашылғаг терезеден
Дипломдық жұмыста мазмұнның қысқаша түсініктемесі беріледі.
Қолданушы инструкциясында бағдарламамен жұмыс істеудің негізгі ережелері көрсетілген.
4.4 МЕНЕДЖМЕНТ
1. Бизнесте жұмыс істейтін қызметкерлер туралы мәлімет:
Қызметкердің аты-жөні: Сәрсенова Гаухар Мұстафақызы
Жасы: 25
Мекен-жайы: мкр:18, 112 – 6
Телефон: 57-45-26
Оның бизнестегі орны қазіргі уақытта ОҚМУ-дің «Ақпараттық
Жалақысы -25000 теңге, болашақта – 52000 теңге.
Жұмыс істеу тәжірибесі: «Есептеу техникаларын және жүйелерін бағдарламалық
2. Басқарушылық персонал үшін қосымша жағдайлар (жеңілдіктер,
4.5 Өнімнің сипаттамасы
Электрондық оқулық құруда мәліметтер базасын құру үшін Database
Borland Delphi 6 ортасы Windows 32 операциялық жүйесінің
Borland Delphi-ді түрлі деңгейдегі дайындықтан өткен қолданушылар пайналана
Бүгінгі таңда көптеген бағдарламалық жабдықтарды құрумен айналысатын жеке
4.6 Маркетинг жоспары
Бағдарламалық өнімнің нарығы өспелі, себебі, жоғарыда келтірілген бағдарламалық
Элекрондық оқулық құруға қолданылып жүрген стандартты құралдардан басқа
Осы мерзімге анық тапсырыс беруші «Информатика» кафедрасы болып
4.7 Өндірістік жоспар
Комплексті техникалық құралдарға қажетті қаражат:
Скомп. = 100600 тенге – компьютер бағасы (Intel
Сприн. = 57550 тенге – принтердің бағасы (SAMSUNG
Сд = 80 теңге - CD-R дискісінің
Сдискета = 70 теңге, дискетаның құны.
Машина құны – 150 теңге.
Барлығы:
Өнімді өндіруде және оны сату процесін жүзеге асырған
4.8 Қаржылық жоспар
Қажетті соманы несие түрінде «ТұранӘлемБанк»-тен алу көзделеді.
№ Сатып алушылар Өлшем бірлігі Мәні
1 БҚ құруға және енгізуге кеткен шығындар
КТҚ-ға кеткен шығындар
Алгоритмге кеткен шығындар
Жазуға кеткен шығындар
Бағдарламаны енгізуге кеткен шығындар теңге
теңге
теңге
теңге
теңге 345600
173150
16800
57600
262650.003
2 Жыл бойындағы эксплуатациялық шығын Теңге 739345.5
3 Өтелу мерзімі Ай 8
Несиені М.Әуезов атындағы ОҚМУ атынан алғандықтан мекеме кепілдік
Бағдарламалық өнімдер нарығының дамуына байланысты сату көлемінің төмендеуі
Қысқа мерзімді мақсаты - өнімді шығаруды бастау
Болашақтағы мақсат – бағдарламалық өнімнің түрлерін кеңейту және
ҚОРЫТЫНДЫ
Дипломдық жоба тақырыбы: «Дискреттік математика пәні бойынша электрондық
Дипломдық жұмысты құру барысында мен қазіргі кезде оқыту
Құрылған бағдарламаның сатылу жағына келсек, қазіргі заманда Интернет
Электрондық оқулықты негізінен екі тілде жүргіздім, қазақ және
Электрондық оқулықтың дисктегі өлшемі 2,79 МБ болып шықты.
Құрамы 1054 файл, 49 бума.
ТҮЙІН
Ұсынылып отырған дипломдық жұмыстың мақсаты – Дискретті математика
Нәтижеде HTML тілінде Power Point, Paint, Picture Manager
Оқулықтың мазмұнының «Дискретті математика» пәнінен 050602 «Информатика» мамандығы
РЕЗЮМЕ
Цель данной дипломной работы – создание электронного
В результате на языке HTML с применением программ
Соответствие содержания учебника типовой программе по дисциплине «Дискретная
RESUME
The purpose of the given diploma work is
As a result in the HTML language with
Accordance of maintenance of textbook to the model
ҚОСЫМШАЛАР
ҚОСЫМША 1. ТИТУЛ БЕТТІҢ HTML-КОДЫ









ДИСКРЕТНАЯ МАТЕМАТИКА









ҚАЗАҚСТАН
РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
М.ӘУЕЗОВ
АТЫНДАҒЫ ОҢТҮСТІК ҚАЗАҚСТАН МЕМЛЕКЕТТІК
УНИВЕРСИТЕТІ
 
МИНИСТЕРСТВО
ОБРАЗОВАНИЯ И НАУКИ РЕСПУБЛИКИ КАЗАХСТАН
ЮЖНО-КАЗАХСТАНСКИЙ ГОСУДАРСТВЕННЫЙ
УНИВЕРСИТЕТ ИМ.М.АУЕЗОВА
 
«АҚПАРАТТЫҚ
ТЕХНОЛОГИЯЛАР ЖӘНЕ ЖҮЙЕЛЕР» ФАКУЛЬТЕТІ
 
ФАКУЛЬТЕТ «ИНФОРМАЦИОННЫХ ТЕХНОЛОГИЙ И СИСТЕМ»
 
КАФЕДРА «ИНФОРМАТИКА»
 

 
ДИСКРЕТТІ МАТЕМАТИКА
 
ДИСКРЕТНАЯ
МАТЕМАТИКА
 
 



ҚОСЫМША 2. ОҚУЛЫҚТЫҢ ЕКІНШІ БЕТІНІҢ HTML-КОДЫ



Mазмуны








Скачать


zharar.kz