Мазмұны
Кіріспе 3
2 Қазақстандағы жастар мәселесін әлеуметтік-экономикалық тұрғыдан
2.1 Білім беру деңгейін көтеру үшін
2.2 Білім беру саласындағы әлеуметтік-экономикалық кемшіліктерді
2.3 Білімді жастардың болашағы – жоғарғы
Қорытынды 23
Қолданылған әдебиеттер 24
Кіріспе
Қазақстан Республикасын әлемдік қоғамдастық нарықтық экономикалы
Осы орайда, қоғамдық даму деңгейінің, елдің
Жедел өзгеріп отыратын әлем мен ақпарат
Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту. Көптеген
1 кесте
Жылдар Желі Контингент
2000 1144 135287
2001 1167 146375
2002 1162 153965
2003 1156 160708
Мектепке дейінгі тәрбие жүйесінде 16,3 мың
1999 жылы Қазақстанда балалардың міндетті мектепалды
1 диаграмма
Жалпы орта білім беру. Жалпы білім
Қазақстанның жалпы орта білімі жалпы білім
2 кесте
Оқу жылы Мектептер саны Оқитындар контингенті
2000/2001 8109 3043,3
2001/2002 8171 3019,5
2002/2003 8164 3095,6
2003/2004 8260 3026,2
Бастауыш және орта кәсіптік білім беру.
Кәсіптік бастауыш білім беретін оқу орындарында
4 кесте
Оқу жылы КМ (КЛ) саны Оқитындардың
2000/2001 306 88,3 75,4
2001/2002 312 88,1 72,1
2002/2003 312 89,6 82,3
2003/2004 307 98,7 91,3
Жоғарғы оқу орнындарының 41 мың адамды
5 кесте
Оқу жылы Жоғарғы оқу орындар саны
2000/2001 181 440715 21970
2001/2002 182 514738 25265
2002/2003 173 590982 25465
2003/2004 180 655661 26465
2000 жылы қабылданған «Білім» мемлекеттік бағдарламасын
Педагок кадырларды даярлау, кайта даярлау және
Педагог мамандықтары бойынша базалық даярлықты оқитындар
2 Қазақстандағы жастар мәселесін әлеуметтік-экономикалық тұрғыдан
Жақында ғана еліміз алғашқы мүше жасын
Атам қазақ «ел болам десең, бесігінді
Сонымен қатар, нарықтық жағдайда кез келген
Өкінішке орай, кейбір шеңеуніктер ел жағдайын
Бұл мәселенің шешуін басқа деңгейде, жергілікті
Қалалық әкімшілік жаныңдағы Орта және шағын
Бұл жобаны, тапсырыс берушілер үшін де
Тағы бір артықшылығы, бүкіл дүниеде үрей
Әсіресе, ұлттық және мемлекеттік жоғарғы оқу
Сол оқу орындарының көптеген алаңдар мен
Сол себепті осындай жоғарғы оқу орындарын
Ол үшін сол жоғарғы оқу орындарындағы
Егерде осындай талап қойылып оның атқарылуы
2.1 Білім беру деңгейін көтеру үшін
Нұрсылтан Әбішұлы халыққа арнаған биылғы үндеуінде
Айталық білім берудегі сапа деңгейін айтарлықтай
Нақты дәлел ретінде айтар болсақ, ұжымның
«Петро Қазақстан Құм көл Ресорсиз» компниясы
Болашақ орта класс өкілдерін қоғам қажетіне
Бұл жағымды жаңа әдіс арқыры студент
Биылғы Жолдаудың ерекшелігі – Қазақстанның әлеуметтік-экономикалық
Қазақстанның Орталық Азияда ұлтаралық келісім ұйытқысы
Елбасы Жолдауы отаншылық рухқа толы оптимизімге
Қазіргі кездегі білім беру саласындағы қатынастарды
1991 жылы қабылданған Қазақ КСР-і заңының
Ендігі кезекте ҚР президентінің үкімімен бекітілген
Осы тұжырымдаманың төртінші болімінде жастардың құқықтары
Ал жастардың әлеуметтік-экономикалық, саяси, жеке құқықтарын
Жастар реттінде ҚР-да жаңа заңның жобасы
Ол заңның қабылданғанына он жылдың жүзі
2.2 Білім беру саласындағы әлеуметтік-экономикалық кемшіліктерді
Нарықтық экономика заңдылықтарына елімізде терең тамырланған
Жоғарғы оқу орны 1995-2000 жыл арасындағы
Жастардың алдыңдағы аса маңызды сың таңдау
Жастардың заңгер мамандығын 20,2%, экономистер мамандығы
Сонымен жоғарыда аталған көптеген шешілмеген мәселелер
Бұл жайттар қанша уақытқа дейін жалғаспақ
2 диаграмма
1 – заңгер
3 – банк қызметкері
5 – ЭВМ операторы
7 – дәрігер
9 – мұғалім
Білім беру салаларындағы бағдарламалаларда білім беруді
Қашықтан оқыту спутниктік арнасына республиканың алты
Сонымен қатар, ақпараттық және комуникациялық технологияларды
Қазақстанда әр компьютерге жалпы білім беретін
2004 жылдың басында Ұлыбританияның орта мектептерінде
Қазіргі таңда интеррнет желісіне қосылуға Қазақстан
Кәсіптік мектептер мен колледждерде бір компютерге
Жоғарғы білім беру деңгейінде ақпараттық жүйемен
Жекелеген жоғарғы оқу орындары оқудың технологиясын
3 диаграмма
1 – Ақмола;
3 – Алматы;
5 – Шығыс Қазақстан
7 – Батыс Қазақстан;
9 – Қызылорда;
11 –Маңғыстау;
13 – Солтүстік Қазақстан;
15 – Алматы қаласы;
Білім беруді қаржыландыру. Еліміздің экономикалық
Білім беруге арнлған мемлекеттің шығыстары абсолюті
Оқу жетістіктерін тәуелсіз сыртқы бағалау жүйесі:
Дегенмен білім берудің барлық деңгейлерінің сапасын
Білім беру ұйымдары қызметінің сапасын бағалау
6 кесте
2000 2001 2002 2003 2004
Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту 2975
Жалпы орта білім 60007 67224 81744
Кәсіптік бастауыш білім беру 2693 3018
Кәсіптік орта білім беру 2662 2528
Жоғарғы және жоғарғы оқу орнынан кейін
Басқада бағдарламалар 4959 17640 14671 24505
Жиынтығы 81416 103076 118977 149521 191315
ІЖӨ-ге % 3,1 3,1 3,2 3,4
Білім беру сапасын басқару компаненттері бытыраңқы
Білім және ғылым министрлігінің қолданыстағы статистикалық
Жаңа жүзжылдықтың басында елдегі экономикалық аухалдың
Келеңсіз құбылыстарды болдырмау, түбегейлі ұйымдық, құрылымдық
Білім берудегі қаржыландыру көздері мен қажетті
7 кесте
2005 2006 2007 2008 2009 2010
Республикалық бюджет 23379,8 34036,9 32150,8 26216,8
Жергілікті бюджет 18022,4 19477,3 21705,1 31552,5
Мемлекеттік бюджет 41402,2 53514,2 53855,9 57769,3
Бағдарламаны 2006-2010 жылдары қаржыландыру көлемі тиісті
2.3 Білімді жастардың болашағы – жоғарғы
Кез келген жас өркен жоғарыға өркендеу
Біздің жастардың жоғарғы оқу орнын бітіріп
ҚР жас азаматтарының қазіргі транзиттік кезеңде
Сонымен статистикалық мәліметтерге талдау жасап көрелік.
Еңбек нарығындағы қатар бәсекелестік жағдайында жастарды
Жұмыссыз жастарды әлеуметтік қолдаудың тағы бір
2000 жылдық 1 жарты жылдығында ауылды
Осыған ұқсас әр түрлі мәселелер, әсіресе,
Қорытынды
Сонымен жоғарыда айтылғанды қорыта келетін болсақ,
Біз клешекте сол алдыға қойған мақсаттарға
Бірақ оған ең басты мемлекет қолдауы
Мемлекет деңгейін көтеретін біз болашақ жастармыз
Қолданылған әдебиеттер
Қазақстан заман; 8 наурыз, 2002 жыл,
Егеменді Қазақстан; 10 қаңтар, 2005 жыл,
Қазақстан заман; 22 ақпан, 2002 жыл,
Орталық Қазақстан; 6 қаңтар, 1998 жыл,
Егеменді Қазақстан; 14 қыркүйек, 2005 жыл,
Деловая неделя; 20 марта, 2006 год,
Парсонс Т. Человек в современном мире.
Энциклопедия социальной работы. Т. 1-3. –
3