мазмұны
Кіріспе 3
1 КОМПЬЮТЕРМЕН ОҚЫТУДЫҢ НЕГІЗДЕРІ 5
1.1 Электрондық оқулыққа қойылатын талаптар 14
1.2 ЭО-нын құруда жоғары мәтінді технологияның мүмкіндіктері 19
2 HTML ГИПЕРМӘТІНДІК БӨЛУ ТІЛІ 24
2.1 HTML-ді өңдеу жабдықтары. 24
2.2 Мәтіндерді Web-парақтарда беру 33
2.3 информациялық Weв-серверлер 42
2.4 Server Side Includes 43
3 с. Бійішев атындағы ақтөбе университетінің ақпаратты білім
3.1 интернет технологияларды қолдану 49
3.2 басты параққа шолу жасау 50
Қорытынды 52
Қолданылған әдебиеттер 54
қосымша 56
Кіріспе
Білім беру процесі - ақпараттық қоғам жағдайындағы жас өспірімдерді
Білім беруді ақпараттандыру мәселесінің ауқымы өте кең және көп
Алдымен жаңа информациялық технологияға (ЖИТ) көшпей тұрып оку-тәрбие процесінде
Білім берудегі ЖИТ - оқу мен оқу-тәрбие материалдарын үйретуге
Болашақта Қазақстанда білім беру жүйесін ақпараттандыру телекоммуникациялық желілерді жасау
- ақпараттык, мәдениетті ұйымдастыру мен жеделдету процесін жоғары деңгейге
- жасалынған және дамып келе жаткан телекоммуникациялық желілерді біртұтас
- біртұтас ақпараттық кеңістікте әртүрлі деңгей ақпараттармен алмасуды қамтамасыз
- білім беруді дербестендіруді қамтамасыз ету, дистанциялық оқытуға мүмкіндік
Оку қызметінде құрал ретінде компьютердің мүмкіндіктері әлі толық ашылған
Компьютерлік оқыту құралдарын жасау пәнді оқытудың мазмұнына, логикасына және
1 КОМПЬЮТЕРМЕН ОҚЫТУДЫҢ НЕГІЗДЕРІ
Қоғамда информатикаландыру, есептеу техникасы құралдарының кеңінен таралуымен байланысты оқу
Дербес ЭЕМ – ді оқу процессінде барлық пәндерде техникалық
Компьютердің мүмкіндіктерін ескере отырып, оқу мәселелеріне талдау жасасақ, психологиялық
Белгілі теориялық тұжырымдарға сүйеніп, сондай – ақ педагогикалық принциптерді
компьютерлік оқытудың тәрбиелеу, білім беру және дамытудың бірлігін қамтамасыз
оқушылардың шығармашылық қабілетін қалыптастыру мақсатында дербес және саралап оқытуды
оқу процессін жетілдіру.
Компьютерлік оқытуға қойылатын дидактикалық талаптарды айқындасақ, біздің ойымызша олар
«Оқыту процестері – дидактиканың талас туғызатын мәселелерінің бірі. Сондықтан
Оқыту принциптерінің ішінде ерекше роль атқаратын басты принциптердің біреуі
Белсенділік принціпі саналық принципімен тығыз байланысты. Сондықтан үйретуші программалардың
Оқушылардың біліктілігі мен дағдысының ғылыми ізденісін қалыптастыру оқытудың ғылымилық
Оқытушылық таным нақты фактілер мен құбылыстарды сезімдік қабылдаудан басталады.
үйретуші программаларды жасағанда дидактикалық мақсаттарды орындай алатын модельді таңдап
процесстерді бейнелегенде түстерді дұрыс таңдап білу;
дыбысты, дыбыс сигналдарын жазу, оларды бейнелеу және тағы басқалары.
Білімнің жақсы меңгерілуі үшін, олар түсінікті, ретке келтірілген болуы
Информатика курсының білім беру саласына пән ретінде енгізілуі оған
Компьютерлік оқыту жүйелері танымның жүйелі әдістерін тиімді жүйеге асырады.
Біз оқу процессінің компьютерді қолданумен байланысты мәселелерін үш топқа
Оқыту теориясы оқу қызметімен байланысты оқушылар мен үйренушілер қызметінің
Оқыту технологиясы оқыту теориясы мен оны практикалық жүзеге асырылуының
Біз оқыту қызметін басқару деп қарастырамыз. Бұндай басқарудың негізгі
Дәстүрлі оқу процессінде «оқушы - оқытушы» жүйесі қалыптасқан. Демек,
Бұл оқушы мен мұғалімнің алдында тұрған мәселені шешу –
Бірақ дәстүрлі оқытуда оқушылардың оқу әрекетін басқарудағы мұғалімнің мүмкіндіктері
Біздің ойымызша зерттеліп отырған компьютерлік оқутудың психологиялық – педагогикалық
Зерттеу барысында біз А. М. Леонтовтың жасаған әрекет теориясына
П.Я. Гальпериннің, Б.Ф. Ломовтың, И.Т. Тальзиннің еңбектерімен жан-жақты таныстық.
Қазіргі уақытта іс-әрекет категориясы үлкен методологиялық және теориялық мәнге
Белсенділік арқылы біз қабілет жүйесін (адамның психикалық жүйесін немесе
Сонымен қатар біз іс - әрекет процесінде тұлға мен
Психологияда әрекет ұғымы қоршаған әлемнің өзара ықпал ету процесінде
Біздің зерттеулерімізде оқушылардың оқу танымдық іс - әрекетін қалыптастыруда
Қазіргі көзқарас бойынша, іс - әрекеттің барлық түрінің құрылымы
Біздің ойымызша операция жүйесі әрекет тәсілі арқылы берілген типтегі
Л.Я. Гальпериннің идеясына сүйеніп, біз ақыл – ой қабілетін:
Оқытуды компьютерлендіру кезінде күрделі операциялық құрылымды қалыптастыруда компьютер шешуші
Оқу мақсатының ауқымы өте кең. Программалап оқыту идеясының кең
Компьютерлік оқытудың бағдарламасын құрастырмастан бұрын алдыға қойылатын міндеттер –
Мотивтік ортаны қалыптастыру – оқу әрекетінің жетістігінің алғы
Болашақта электрондық техника физикадан оқу жабдықтарының құрамына оқушылардың пәнге
Электрондық техника қандайда бір есепті шығару құралы болып қоймай,
Компьютерлік оқыту жағдайында оқушылардың белсенді шығармашалық іс әрекеті жүзеге
Проблемалық оқыту оқытудың белсенділік принцпін жүзеге асырумен байланысты. Белсенді
Кез-келген іс-әрекет оны іске асыру құралын сипаттайды. Оқу әрекетін
Осы мағынада біз компьютердің оқу үйрету әрекетінің біртұтас деп
Электронды есептеу техникаларын қолдану оны компьютерді оқыту құралы ретінде
Бұл мәселелерді шешудің құрылымдық міндеттерін көптеген оқымыстылар қарастырды (П.А.
Дербес компьютерді алғаш жасаушылардың бірі Алан Кэй былай деп
Қазіргі дербес ЭЕМ – нің оргтехникалық мүмкіндіктері, оқушыларды жұмыс
Компьютерді мұғалім қосымша материалдар, әр түрлі анықтамалық мәліметтерден ақпараттар
Оқытудың психологиялық – педагогикалық талдау мен үйрету жүйесін жобалау
үйренушінің жасы мен дербес ерекшеліктерін ескеру;
оқушыларды оқу – танымдық әрекетке қызықтыру.
Сабаққа компьютерлік техниканы пайдалану мәселесі оқушылардың жас ерекшеліктерін ескере
Қазіргі заманғы оқыту баланың интеллектуалдық ерекшеліктеріне сүйене отырып білім
Қазіргі компьютерлік оқыту құралдары оқу материалының сапасын жаңа деңгейге
Сондықтан компьютерлік оқыту практикасында дербес мәселелердің айырмашылығының психологиялық жайын
Ол үшін компьютерлік оқыту жағдайында оқушыларға дербес ықпал жасау
1.1 Электрондық оқулыққа қойылатын талаптар
Электрондық оқулығына (ЭО) дистанциялық оқу жүйесінде ғана емес
Біріншіден, ЭО-ны жобалаған кезде оқыту процесін нәтижелі ететін технологиялық
Пәнді оқып үйренудегі оқушының қызметіне басшылық жасау;
Оқу танымдық әрекетті қолдау;
Оқу материалының игерілуіне, дидактикалық ерекшелігіне қарай танымдық әрекеттің
Материалды беру технологияларын тиімді үйлесіру (мәтін, графика, аудиовидео, анимация)
Коммуникациялық технология негізінде іскерлік ойындар, дискусиялар, вертуалды семинарларды ұйымдастыруды
Жалпы талаптардан басқа электрондық басылымдарға арналған арнаулы қойылатын талаптар
ЭО мына талаптарға сәйкес құрылуы тиіс:
Материалдардың мемлекеттік білім стандартына сай келуі, актуальдылығы, жаңалығы және
Фактографиялық және практикалық маұзмұны мәдени құрам бөліктері жүйелілігі
Вариативтік принципке сәйкестігі, оқушының өзіндік жұмысын ұйымдастыру және жекелей
Өзіндік жұмыспен қамтамасыз етудің маңыздылығын ескеріп талаптарға мынаны қосуға
Арнаулы схемалардың көмегімен теориялық материалдардың берілуінің нақты логикасының жүзеге
Міндет қоюдағы айрықша нақтылық;
Оқу және қолданбалы есептерді шығару тапсырмаларды орыдау үшін толық
Оқу тәрбиелік процесінің барлық формаларында танымдылық белсенділікті арттыратын әдістерді
ЭО жобалаған кезде мынаны ескеру керек. Оқытумен даму өзара
ЭО оқу процесінде ізденістік ғылыми әрекет элементтерде қолданады. Атап
ЭО-ны қазіргі түсінік бойынша күрделі дидактикалық жүйе деуге
Ақпаратты мазмұны ;
Бақылау коммуникативті;
Түзету қорытындылау және жалпылау;
Ақпаратты мазмұны блок 2 түрден тұрады.
Ақпараттық блок:
Белгілі бір тақырып немесе оқылатын курс жөнінде жалпы мәліметтер
Берілген курс немесе тақырыптың оқып үйрену мерзімі,
Осы пән бойынша тақырыптарды өту кестесі;
Есеп беру формасы мен уақыты;
Электрондық почта телевидео конференциялары арқылы практикалық және семинар сабақтар
Қосымша сабақтар кестесі.
Мазмұндық блок:
Оқу жоспарлары, оқу және жұмыс бадарламалары;
Оқулықтар, есептер жинақтары, оқу құралдары, әдістемелік нұсқаулар, анықтағыштар, энциклопедия,
Семинарлардың толық жоспары;
Негізгі және қосымша әдебиеттер тізімі. Сондай-ақ Электрондық кітапханаға және
әдістемелік нұсқаулар (электрондық материал мен жұмыс үшін).
Электрондық оқулықтар әлі де болса ат үсті
Ғылыми жұмыстарды орындау үшін «жалпыға бірдей» пайдалатын мәліметтер қоры
Сызықтық схема шеңберінде оқу материалын оқушы мемлекеттік білім стандарты
Бақылау коммуникативті блогы:
тесілеу жүйелері;
өзін-өзі тексеру үшін қойылған талаптар;
емтихан және зачет сұрақтары;
бағалау критерийлері.
Бақылау коммуникативтік блогы мынаны тексереді. Алдын ала ағымдағы
ЭО мұның жұмысы тестілеу жұмысын ұйымдастырған кездерде жүзеге асады.
Түзету жалпылау блогына мыналар кіреді. Оқышулардың оқу жұмысының
Электрондық оқу құралдарының құрылымының қалыптасуы көп сатылы жағдайда
Оқу процесінде ЭО-ны нәтижелі пайдалану тек мазмұны ғана мыңызды
қажетті есте сақтау қабілетінің тиімділігі автоматы қондырғының дұрыстығы оның
ЭО-ның бағдарламалық қызметімен логикалық ауысуларының толық орындалуы;
Бағдарламаның жүзеге асуы әсіресе оның параллель қосылу кезіндегі іске
Мультимедия компоненттерінің сапасы, олардың пайдалану сәйкестігі;
Жоғары белсенділікті ұйымдастыру тиімділігі;
Бағдарлама өнімінің эргономикалық сапасы барлық талаптарға сай болу.
1.2 ЭО-нын құруда жоғары мәтінді технологияның мүмкіндіктері
Жоғары мәтін немес гипертекст термині қазір кеңінен қолданылып
Жоғары мәтіндік технология дүниежүзілік өрмек құру негізінде
Жоғары мәтін және ЭО-ң дидактикалық ерекшеліктері. HTML технологиясындағы орындалған
Мультимедия элементтерін бетке енгізе отырып ақрапатты көрнекі түрде көрсетуге
Жоғары сілтемелер, түрлі материалдарды табиғи жолмен байланыстыра теориялық ақпаратты
Жоғары мәтінді оқыту жүйесінің жұмысы кезінде оқушы өзінің білгенін
Жоғары мәтінді оқыту жүйелері күнделікті әдеттегі оқыту жүйелеріне қайшы
Бұл жүйені қатаң алгоритм бойынша оқытудың айырмашылығы өзіндік
Қазіргі кезде практикада ЭО жобалау кезінде мынадай технологиялар қолданылады:
Мәлімет қоры технологиялары мен қатар жоғары дәрежелі бағдарламалау тілін
Жоғары мәтінді технология
Арнаулы құрал –жабдықтардың көмегімен жобалау
Бағдарламалау тілдерін пайдалану кезінде оқулық бағдарлама комплексі ретінде және
Бұл жағдайда ЭО жоғары мәтінді құжат ретінде динамикалық жоғары
Электрондық оқулық құрудың алдында арнаулы бағдарлама жасап алып,
2 HTML ГИПЕРМӘТІНДІК БӨЛУ ТІЛІ
Стандарт HTML және де басқа стандарттар Web үшін W3C
Тәжірибе жүзінде HTML стандартына тегтердің болуы үлкен әсер етеді
Тегтер туралы ақпараттар HTML Compendium (HTML бойынша қысқаша
2.1 HTML-ді өңдеу жабдықтары.
HTML құжаттары қарапайым мәтіндік ASCII-файлдары. Бұдан оларды жасау үшін
Windows қолданушыларына HomeSite компаниясы ұсынған қуатты және қымбат емес
Macintosh компьютерлерінде жұмыс жасағанда BBEdit көп көңіл бөлу
Авторлық жабдықтар WYSIWYG. Соңғы жылдары авторлық жабдықтардың пайдаланушылар арасында
Қазіргі кезде ең көп тараған WYSIWYG-редакторлар: Macromedia Dreamweaver, Golive
HTML тегтары. HTML құжаттары мәтіндерден тұрады (парақта орналасады) және
Әрбір тег атаудан тұрады, ал онан кейін міндетті
Контейнерлер. Көптеген тегтер контейнерлер болады. Бұл оларда бастапқы( ашушы,
The weather is gorgeoustoday.
Нәтиже: The weather is gorgeous today.
Соңғы тег те бастапқы сияқты атау алады, бірақ оның
Кейбір жағдайларда соңғы тегтің болуы міндетті емес, және браузер
Автономдық тегтер. Кейбір тегтерде ақтаушы тегтер болмайды, сондықтан олар
Атрибуттар. Атрибуттар тегтердің қызметтерін кеңейту және өзгерту үшін қосылады.
– егер мәндер бір сөзден, немесе саннан тұрса және
– егер мәндер үтірлер мен бос орындар арқылы бөлінген
Егер сіз сенімсіз болсаңыз жақшаларды барлық жағдайда да қойып
Бірнеше тегтердің бір элементке әсер ету үшін HTML тегі
The Weather is gorgeous today.
Нәтиже: The weather is gorgeous today.
Жиі кездесетін қателерге тегтердің шектеуін қоюлар жатады. Кейбір
The weather is gorgeoustoday – браузер қабылдамайтын мәлімет.
Браузерлер қабылдамайтын ақпараттар. Төменде HTML құжатында анықталған тегке енгізілген
– жолдарды үзу. Жол соңындағы таңбалар HTML құжатында
– табуляция және көп бос орындар таңбалары. Браузер
– көпшелік тегтері . Тегтердің тізбегі, үзіліссіз мәтіндер,
– танылмайтын тегтер. Егер браузер тегті түсінбесе, немесе
– түсініктемелер мәтіндері. Браузеры и - бұлар
таблицаларда жолдар мен бағандарды логикалық топтастыру мүмкіндіктері, тақырыппен қамтамасыз
– Формаларды басқару элементтерін топтастыру мүмкіндіктері және қабылдауға
–Альтернативтік мәтіндерді жасау механизмдерін жақсарту. Атрибут alt енді
Кезкелген элементке ақпараттар қосу үшін title атрибуты пайдаланылады.
CSS ортасы. Үлгілердің каскадтық таблицалары, немесе CSS (ағылшынша Cascading
HTML стандартының бірінші нұсқаларында сыртқы ақпараттар түрлерін басқару орталары
Бірақ көптеген өзгерістер болды, және де HTML стандарты алғашқы
Жаңа стандартта HTML-дің бұрынғы мүмкіндіктеріне қайта оралу мәселелері көтерілді.
Ақпараттардың сыртқы бейнесін жасау мәселесі қалай шешілді? Ұсыныстың революциялық
Парақтарды нақты қондырғыларға көрсеткенде сәйкес үлгілер таблицалары іске қосылды.
Үлгі таблицаларын әрбір қондырғыда сайт құрастыруда бар болғаны бір-ақ
Бір сыртқы файлда үлгілік ақпараттарды орналастыру біз үшін басқа
CSS2 (Cascading Style Sheets, Level 2) – каскадтық
– Жоғары деңгейдегі каскадтар үлгілер таблицаларының барлығын қолданушылар құрастырған
– жүктелетін шрифтарға арнаулы қолдаулар – парақтың сыртқы бейнесін
– сыртқы көріністерден мазмұндық мәліметтерді бөлуге керекті позициялық
– Web ақпараттарында дыбыс шығару ортасын басқару;
Құжаттарға бағыттар беру мақсатында қосылатын цифрлық маркерлерді, немесе
2.2 Мәтіндерді Web-парақтарда беру
Кәсіптік графикалар салу үшін Web тегістелген шеттері бар мәтіндерді
HTML базылық ортасын Web-парақтарын құрастыруда негізінен шифрлардың екі
Пропорциональдық шрифт – немесе "өзгермелі енді шрифт",
Web-парақтағы Web-браузерлар көлемі үлкен мәтіндер, тақырыптар, тізімдер, цитаталар
Ендері тұрақты шрифтерде барлық таңбаларға бірдей орындар бөлінеді.
Көптеген адамдар шрифтардың түрлерін өзгертпеуіне байланысты, әуелде орнатылған шрифтер
Бейнелердегі мәтіндер. Дизайнерлердің тез түсінгені, шрифтерді абсолюттік бақылаудың ең
HTML-мәтін орнына графиктерді пайдаланудың артықшылықтары абсолют айқын:
– Шрифтер түрі, өлшемі, интерлиньяж, әріптер арақашықтығы, бояу және
– Барлық графиктік браузерлерде олар бірдей болады.
Бірақ бұл әдісте кейбір кемшіліктер болады:
– бейнелер мәтіндерге қарағанда ұзақ жүктеледі, себебі графикалық файлдар
– графикалық емес браузерлерде мәліметтер маңыздары жоғалады. Графиктерді көре
– бейнеде сақталатын ақпараттарды индекстеу, немесе іздестіру жұмыстарын ұйымдастыру
Шрифтер өлшемі. Әлбетте шрифтар өлшемі пункттар бойынша анықталады
Масintosh-та дисплей экранындағы шрифтер дәл баспаға шығарғандағы шрифтардың өлшеміндей
Microsoft шрифтары үшін мұндай қолдаулар орындалмайды, және экранға шығарылатың
Қазіргі кезде Web- те барлық графиктер екі формада беріледі:
GIF. GIF – Grafic Interchange Format –ты Web
Оның қасиеттері:
– Бояулар саны 256-дан артық(кем болуы жиі кездеседі) болмайды;
– бояулар палитрасын пайдаланады;
– LZW тәсілі бойынша ақпараттарды жоғалтпай сығуға болады
– жоларалық жинақтауларды қолдайды;
– ағымдық формат болып есептелінеді, яғни картинкаларды көрсету көшіру
– бір бояуға палитрада мөлдір түсті атрибут бекіте алады,
– бір файлда бірнеше бейнелерді сақтау мүмкіндіктері болады, яғни
– басқару блоктары файлдарына енгізу мүмкіндіктері қолданылады және де
Енді осы қасиеттер не үшін пайдаланаты туралы қасқаша түсініктемелер
JPEG. Web-тағы екінші кең көлемде пайдаланатын графикалық форматтардың
Фотография, немесе басқа да бейнелерде бірыңғай болатын бояуларды
PNG. Web-те пайдалануға бақталас үшінші түрлі графикалық формат
Бейнелер файлдарының жұмыс режимдері және өлшемдері. Web бейнелері тек
Бірақ графиктер өлшемдері дисплей жұмыс режимдеріне тәуелді, сондықтан дюймде
Тәжірибе жүзінде жұмыс режимдерін 72 іpi (бұл экранда берудің
Мысалы, көптеген пайдаланушылар бұрынғыдай 14-дюймдік дисплейде 640x480
Файлдар өлшемдері. Біз білетін Web-тің бүгінгі жетістіктері, әлбетте,
Мұндай жағдайларға байланысты Web-дизайнер үшін бір ғана ең
Электронды оқулық негізінен HTML гипермәтінді бөлу тілінде жасалынды. Гипермәтінді
Электронды оқулықтың барлық дәрістік және практикалық жұмыс тақырыптары көрініп
Бірінші фреймада программаның алғашқы терезесі орналасады, ол келесі суретте
“Серверлерді алып жүру” мағынасына бірнеше түрлі тапсырма кіреді. Біріншіден
Резервті көшіру –серверде программалық және аппараттық соқтығысулардан кейін информацияларды
Сервердің лог-файлдарын анализдеу
Weв-сервер журналы-тіркеу жазбалары, ресурстардан сұратылған және қосылған клиенттер туралы
Лог-файл деп аталатын бұл веб-сервердің журналдық файлына веб-сервердің өңдеген
Лог-файлдарды анализдеу арнайы анализатор-программалар көмегімен веб-сервер статистикалық есептеуге мүмкіндік
Сервер бойынша іздеу Іздеу жүйелері- кез келген ірі, әсіресе
Индекстеуші іздеу жүйесі - көбінесе функционалды түрде 2-ге бөлінеді:
Файлдық-ориентациялауды іздеу жүйесі пайдаланушы сұратудыы бойынша серверге қайта-қайта қарастырылып
Index Server тек мәтіндік немесе html файлдардан инфоромацияны іздемейді,
Инсталляциядан кейін Index Sеrwer сіздің веб-серверіңізде тұрған құжатты автоматты
Әрбір ереушелеу кезінде немесе файлды үстелегенде Index Sеrwer автоматты
Индекс локальды іздеу жүйесі де индекстеуші болып табылады. Оның
2.3 информациялық Weв-серверлер
Корпаративті портал Корпаративті портал мынадай ішкі қосымшасы, мәліметтер базасына
а) презентация. Weв те мынадай сандартты технологиялар HTML, Java
б) персонификациялау. Нақты пайдаланушылар үшін информацияларды сүзетін (фильтрлеу) агенттер
в) бірігіп жұмыс істеу. Топтасқан жұмыстар технолгиясы, пікірталас, сөйлесу
д) өңдеу. Мұндай технологияларға түрлі бизнес процессорлар мен құжаттай
е) жариялылық және тарату. Portable Document Format сияқты алып
ж) іздеу. Толық мәтіндік іздеу механизмі мен құралдар құжаттарды
к) категориялар бойынша бөлу. Категорияларды қолдау мен жасауға арналған
л) интеграциялау. Бөлінген информациялар қөздері үшін инструментальды әдістер, олар
2.4 Server Side Includes
SSI - бұл веб-парақтарды кеңейту мүмкіндігін туғызатын технология. SSI-ді
SSI директивасы HTML кодымен тұрғызылады. Клиент серверден файл сұратқанда,
SSI директивасының форматы мынадай:
SSI-ң негізгі директивасы echo
Белгіленген орында HTML құжатына HTTP өзгерген формасын енгізеді, мысалы:
HTML файлынан енмесе басқа да мәтіндік файлға HTML-ды қосу
Ағымдағы каталогта файлды орналастыру: Virtual
Файлдарды құжаттар бағамдарының виртуалды түбіріне сәйкес орналастыру:
Include FILE –дің Include Virtual-дан айырмашылығы: бірінші жағдайда html-файл
< 1 - ≠ Include file = “stiff. Html”
< 1 - ≠ Include Virtual = “personal/ stiff.
Fsize
Таңдалған файл көлемі туралы инфорамацияны мысалы:
The size of the file is
Flastmod
Соңғы файл модификациясының уақыиы туралы мәлімет, Мысалы:
The file was last modified on
Exes
Ішкі программаны орындайды және оның жұмыс нәтижесін құжатқа қояды.
Exes аргументі
Cmd – ке-келген программа
Cgi – Cgi программасы
Мысалы.
< html>
< head>
< script language = “ Java script” >
< ! - -
Function Send Data (arg)
Alert (“The”+arg name + “field has changed”)
//--->
< /Script>
< head>
< Body>
< Form>
< Table>
< Tr>
< Td> Name:= “per name” type =”text”
On Change= “ Send Data (this)”# /TG
< /tr>
< /Table>
< /Form>
< /Body>
< /html>
Пайдаланушы енгізілген жолды per name атымен өзгертсе (бұл жол
Config
SSI-да түрлі мәліметтер форматта шығаруда тапсырады
Config аргументі:
Errmsg-пайдаланушы жүргізген қатенің стандартты хабарламасын згертеді.