Этностық мәдениетке баулитын қазақ қыздарын мектептің еңбекке

Скачать




Қоғамның пайдалы іс-әрекеттен ұйымдастыру арқылы оқушыларды жағымды дағдыларын
МАЗМҰНЫ
КІРІСПЕ............................................................................................................3-5
Тарау І. Орта мектеп оқушыларына жағымды дағдыларды
Қоғамның пайдалы іс-әрекеттерін ұйымдастырудың қоғам мен тәрбие
Оқушыларға жағымды дағдыларды қалыптастыру мен тәрбиелеуде қоғамның пайдалы
Тарау ІІ. Қоғамның пайдалы іс-әрекеттерін ұйымдастыру арқылы
2.1. Қоғамның пайдалы іс-әрекеттерін ұйымдастыру арқылы оқушыларды тәрбиелеудің
2.2.Орта мектеп оқушыларын тәрбиелеу мен жағымды дағдыларын қалыптастыруда
Қорытынды...........................................................................................................33
Пайдаланған әдебиеттер тізімі.....................................................................34-35
Кіріспе
Зерттеудің көкейкестілігі. Егемен еліміздің болашағы үшін жастарға өркениеттің
Тәрбиенің негізгі бағыттары (еңбек, ақыл-ой, т.б. тәрбие) халқымыздың
Қоғамның рухани-адамгершілік тұрғыдан жандануы, ұлтымыздың ішкі әлеуеттік мүмкіндігі
Халықтың тәлім-тәрбиелік тәжірибелерін, өміршең идеяларын және өнегелі дәстүрлерін
Қазіргі таңда жас ұрпаққа ұлттық тәрбие беру міндеті
Осы тұрғыдан қарастырғанда С.Қалиев, Қ.Б.Жарықбаев, С.А.Ұзақбаева, Ж.Ж.Наурызбай, К.Ж.Қожахметова,
ХҮ ғасырда Англияның атақты оқымыстысы Лекки «Баланың ақылы
Сондықтан да ақ қағаз бетін қайта өшіре алмайтындай
Қай заманда болсын әр халық өзінің ұрпағын жан-жақты
Демек, бірде-бір адамзат қоғамы өзінен бұрынғы аға буынның
Бүгінгі күннің басты талабы жас ұрпақты тәрбиелеп, білім
Өйткені қазіргі кезде қоғам дарынды, қабілетті адамдарды қажет
Жаңа орта талаптарына бірінші сынып оқушыларының мінез-құлқының сәйкес
Бірінші сынып оқушыларында оқуға деген ынта қалыптастыру, оларға
Курстық жұмыстың мақсаты: Қоғамның пайдалы іс-шаралары мен осы
-Қоғамның пайдалы іс-әрекеттерін ұйымдастырудың қоғам мен тәрбие
-Оқушыларға жағымды дағдыларды қалыптастыру мен тәрбиелеуде қоғамның пайдалы
- Қоғамның пайдалы іс-әрекеттерін ұйымдастыру арқылы оқушыларды тәрбиелеудің
-Орта мектеп оқушыларын тәрбиелеу мен жағымды дағдыларын қалыптастыруда
Тарау І. Орта мектеп оқушыларына жағымды дағдыларды
Қоғамның пайдалы іс-әрекеттерін ұйымдастырудың қоғам мен тәрбие
Қоғамның пайдалы іс-әрекеттері дегеніміз-оқушыны тәрбиелеуде маңызды рол атқаратын
Мектеп оқушыларын қоғамның пайдалы іс-әрекеттерін ұйымдастыруда еңбекке
“Еңбекке тәрбиелеу” және “еңбекке баулу” ұғымдары анықталды. Мектептің
Мектептің еңбекке дайындау бағыты мен жүйесінің негізі оқу
Технология бағдарламасының мазмұны өндірістің жаңаланған еңбек іс-әрекеті саласын
Оқушыларды тәрбиелеуде іс-шараларға тоқталудан алдын іс-шараларды ұйымдастыратын қоғамдық
Республикада 252 балалар қоғамдық ұйымдары қызмет
Қазақстан Республикасының бүкіл қалаларында жалпы білім беру мектептері
Аталмыш мәселе бойынша ғылыми әдебиетті талдау кезінде тұрғындардың
Астана қаласында 80 мемлекеттік және жеке меншік жалпы
Қарағанды қаласында сабақтан тыс уақытта балалар дем алу
Қазақстанда әр түрлі жылдары БҰҰ ЮНИСЕФ Балалар қорының
Бірқатар елдерде әлеуметтік институттар және оқушылар арасындағы тұлғаны
Тәрбиенің кешенді бағдарламасының негізгі мақсаты мен міндеттері қосымша
Қалалар бойынша мектептен тыс тәрбие ұйымдарын қалпына келтіріп
Ата-аналар қатысынсыз адамгершілік, руханилық тәрбиенің жоғары нәтижесіне жету
Құқықтық тәрбие мен білім беру мектеп оқушыларына да,
Балалар мен жасөспірімдер арасындағы қылмысқа қарсы күрестің тиімділігін
Облыстық кадрлардың біліктілігін арттыру және қайта дайындау институтында
Білім мекемелерінде оқушыларды демократия мәдениетіне баулу мектептегі өзін-өзі
Балалар ұйымының қызметінде әлі де болса қоғамдық –
Оқушыларға жағымды дағдыларды қалыптастыру мен тәрбиелеуде қоғамның пайдалы
Бүгінгі жаңа Қазақстан жағдайында – республика мектептері мен
Бұл модельдің өзіндік ерекшелігіне тоқталсақ: біріншіден оқушылар ұйымының
- ұжым мүшелерінің тең құқылығы;
- ұжымның басқару органының төменнен жоғарыға дейін
- басқару органдарының өзін сайлаушылар алдында есеп
- ұжымға мүше болудың еріктілігі мен бір-біріне
- ұжым мүшелерінің ұжым жұмысын жақсартуға
- қабылданған шешімдердің орындалуын бақылап отыруға құқықтылығы
Оқушылар ұйымының моделінде ұйымдастыру жұмыстарының түрлері мен оны
«Атамекен» бағдарламасында оқушылардың ақыл-ойын, еріктік-сезімдік ұлттық адами қасиеттерін
Біз көтеріп отырған педагогикалық проблемаға жақын зерттеулер жүргізген
Осыған орай біз алдымен мектептегі оқушылар ұйымы арқылы
- оқушылар ұйымы арқылы ұлттық тәрбие жұмыстарын жүргізудің
- ұлттық тәрбие жөніндегі ғылыми зерттеулерге талдау жүргізу:
- эксперименттік топтарды анықтау және оларға аталмыш тақырыпқа
- эксперименттік жұмыстардың нәтижесін анықтау;
- қол жеткізген нәтижелер негізінде оқушылар ұйымы арқылы
- зерттеу жұмысының міндет-мақсаттары мен педагогикалық алғышарттарын айқындау;
- педагогикалық шарттардың мотивациялық, танымдық, шығармашылық критерийлеріне мән
Бұдан біз мектептегі оқушылар ұйымының іс-әрекеттеріне бақылау жасау
Бағдарламаны мектепте жүзеге асырушы “Атамекен” балалар ұйымы
2008 жылдың 29 шілде мен 1 тамыз
Бұл орайда «атамекеншілер» тарапынан Қазақстан балалар Одағы ұйымының
Ғылыми эксперимент жұмысына 5–8 сынып оқушылары мен ұстаз-тәлiмгерлерi
Еліміздің білім беру жүйесіндегі 2005-2011 жылдардағы кешенді бағдарламасының
Білім беру мен тәрбиелеу саласындағы мемлекеттік саясаттың басты
факультативтік сабақтар желісі арқылы;
арнаулы курстарды енгізу арқылы;
оқушылардың ғылыми жоба жарыстары арқылы;
әртүрлі интеллектуалды ойындар арқылы;
мектепшілік, қалалық, облыстық, республикалық пәндік олимпиадаларына қатысу және
2005-2011 жылдарға арналған Білім беру мен тәрбиенің кешенді
Оқушы тұлғасы бос уақытта қалыптасуына әлеуметтік ортаның айтарлықтай
Оқушылардың бос уақытын мағыналы толтырылуын анықтау мақсатында
Қалалық және ауылдық мектеп оқушыларының дем алу және
Оқушылардың дем алу және сауық құру әрекетінде саны
Сұрақ-жауап нәтижелерін талдау барысында ауылдық және қалалық оқушыларының
Кей оқушылар, әсіресе ауылдық мектеп оқушылары, бос уақытындағы
Орта және жоғары буын оқушылары тұрғылықты жері бойынша
Кесте оқушылар үшін маңызды іс-шара көбінесе сауық құру
Шағынауданында оқушылар тартымды ұсыныстар жасады. Мұнда бос уақытты
Сұрақ-жауап нәтижелері респонденттердің басым көпшілігі - әйелдер екекнін
Деректерді оқушылар сауалнамасы қорытындыларымен салыстыра келе, ата-аналар жауаптарынан
1. Телебағдарламаны бірігіп қарауға, кинорепертуарды таңдауға жеке сараланған
2. Теледидардан көргенді талқылауға салу, қаралған материалдан маңыздысын
Сұрақ-жауап нәтижесі ата-аналардың балаларымен түрлі тақырыпта жүргізетін әңгімелерінің
Балалардың жасы үлкен-кішілігіне қарай бөліну топтары бойынша әрекеттерінің
- баламен бірге кітап оқу;
- көшеде бірге қыдыру;
- циркке бару;
- хайуанаттар паркіне бару;
- кинотеатрге бару.
Жоғары сынып оқушылары және жасөспірім ата-аналары балаларымен өткізетін
- темекі, ішімдік, есірткі тақырыбында әңгіме;
- құрдастарымен өзара қатынас тақырыбында әңгіме;
- басқа жыныстылармен өзара қарым-қатынас жөнінде әңгіме.
Өкінішке орай, отбасы мүшелерінің бірге спортпен уақыт оздыру
Респонденттер арасында бос уақытта демалу және сауық құру
Ата-аналар және балалардың жауаптарын құптайтын дәлелді педагогикалық ұжымның
Тарау ІІ. Қоғамның пайдалы іс-әрекеттерін ұйымдастыру арқылы
2.1. Қоғамның пайдалы іс-әрекеттерін ұйымдастыру арқылы оқушыларды тәрбиелеудің
Оқушылар ұйымы – балалар мен жасөспiрiмдердiң өз ерiктерiмен
Оқушылар ұжымындағы өзін-өзі басқару жүйесінің негізін салушы американдық
1907 жылы Британия Корольдiгiнiң қолдауымен, Лондон қаласында тұңғыш
Патшалы Ресейде Царское Село (Пушкин қаласы) қаласында 1909
Кеңес үкіметі және социалистік даму бағытын ұстанған мемлекеттерде
Пионер ұйымы туралы Үлкен Кеңес Энциклопедиясында: “...Бүкілодақтық В.И.Ленин
Мектептегi оқушылар ұжымының негiзгi қалыптастырушы күшi – оқушы
Ғұлама бабамыз Әл Фараби жас ұрпаққа тәрбиесіз білім
И. Песталоцци ұрпақ тәрбиесінде адамгершілік құндылықтардың басты орын
К.Д. Ушинский тәрбие мәселесін ауқымды ғылым саласы ретінде
С.Т.Шацкий мектептегі оқушылар ұйымын – балалардың қоғамдық бірлестіктері
В.Лебединский зерттеуінде пионер, яғни оқушылар ұжымындағы тәрбие мәселесін
Балалар ұйымының жаңа формациядағы жағдайы жөнінде Л.В.Алиеваның докторлық
Р.Д. Иржанова өз еңбегінде мектепте пионер мен комсомол
Ұзақ жылдар бойы Кеңес үкiметiнің мектептегi пионер жұмысының
Ұлттық тәлім-тәрбие бастаулары тарихи дәуірлер көшінде заман талаптары
М. Қашқаридың: “..Ұлым, менің өсиетіммен жанды аузыңа қаратқын.
Ал, халық тәлiмгерi атанған Қайқауыстың “Кодекс куманикус” атты
А. Йассауи өз өсиетін шын мәнінде шәкірттерге аманат
Асанқайғыдан бастап Абайға дейінгі алып тағылым кеңістігіндегі қазақ
Ұлы ағартушы, Ы. Алтынсариннің қазақ баласының болашағы үшін
ХХ ғасырдағы әлемдегі өркениетке - Ұлы Абай мұралары
Қиын өмірлік жағдайға душар болған балаларға жәрдемдесу мақсатында
Балалар және отбасылар мәселесі бойынша Қоғамдық Кеңес құру.
Жобаны іске асыруды идарааралық үйлестіру және қаладағы балалардың
Балаға ынтымақтас қала» Жобасының негізгі қағидаттарына қолданылатын
«Гайденс» қызметі американдық мектепте мақсаттылы әлеуметтендіру жетекшісі болып
Заманауи американдық мектебінде «Гайденс» қызметі құрылым бөлігі болып
«Гайденс» қызметі өзінің басты мақсаты деп тұлғаның
«Гайденс» қызметінің үш негізгі бағыты тұжырылымданды:
1) экономикалық – кәсіби бағдар беру;
2) оқу – оқыту бағдарламаларын таңдау;
3) әлеуметтік – оқушының тұлғасын зерделеу.
«Гайденс» қызметі жұмысының қалыптары мен әдіс-тәсілдері
«Гайденс» қызметін ұйымдастырудың әр кезеңінде жеке жұмысының қандай
Жеке ықпал ету формасы – «ерекше балалар» каунслингі
Американдық мектептерде сабақтан тыс әрекет клуб және
Жұмыстың топтық әдістері тек оқушылармен жұмыс жүргізуге
«Гайденс» қызметі қызметкерлерінің кәсіби ұйымы АГҚ (Американдық
«Гайденс» қызметінің ұйымдастыру құрылымы
«Гайденс» психологиялық-педагогикалық қызметі АҚШ мектептік білім беру жүйесінің
Мектептердің көбінде мектеп директоры, оның орынбасарлары, бас каунслер
«Гайденс» қызметінің ұйымдастырылуы туралы сызбанұсқа-түсінік (1-сызбанұсқа) [11].
Бағдарламанының мониторингілеу жүйесін қалыптастыру және іске асырылуын бағалау.
«Балаға ынтымақтас қала» бастамасы ниеттер туралы мәлімдеме болып
Индикаторларды есепке алу статистикалық деректер және әлеуметтік сұрақ-жауаптар
«Балаға ынтымақтас қала» - бұл тек қана
Жоба шегінде жүргізілетін жұмыс келісім-шарт жасасу, меморандум қабылдау,
Денсаулық сақтау жүйесінде бүкіл балалар мен олардың отбасыларын
Сондай-ақ қалада «Үй аймағы» аумағын жоспарлау және жайластыру
Балалар қызықты және денсаулығына пайдалы демалу мен сауық
спорт секцияларына қатысу мүмкіншіліктері болу;
саламатты өмір салтын насихаттайтын жалпы қалалық акцияларға қатысу;
түрлі үйірмелер, балалар және жастар клубына бару;
балаларға ынтымақтас мәдени-көпшілікке ортақ іс-шараларға қатысу.
«Балаға ынтымақтас қалада» барлық балаларға тең қоғамға ықпалдасу
«Балаға ынтымақтас қала» жобасын іске асырудан күтілетін басты
ЮНИСЕФ және Халықаралық заманауи саясат институты «Басқару тұжырымдамасы
2006 жылғы 9 қыркүйекте Өскемен қаласы әкімдігі және
Сапалы өмір сүруге балалардың құқығын қамтамасыз ету, қалалардың
«Балаға ынтымақтас қала» жобасы бойынша жоспарды іске асыруды
«Балаға ынтымақтас қала» – жалғыз ғана бір
Орындарда жобаны іске асыру жұмыстарын ұйымдастыру үшін әлеуметтік
Еңбекке дайындық бағытында этностық мәдениет үлгілерінің барлығын қамту
Теориялық модельдеу әдісін басшылыққа алып, мектептің еңбекке дайындау
қазақ қыздарының этностық мәдениетін мектептің еңбекке дайындау бағытында
- мақсатты-мотивациялық;
- мазмұндық-танымдық;
- операциялық-іс-әрекеттік.
Мақсатты-мотивациялық компонент – оқушы қыз-баланың мұғалім (баспа материалдары,
Мазмұндық-танымдық компонент – оқушы қыз-баланың еңбекке дайындық бағытындағы
Операциялық-іс-әрекеттік компонент – еңбекке дайындық бағытында этностық мәдениет
Еңбек іс-әрекет бағытында этностық мәдениеті қалыптасқан адам –
Ал, қазақ қыздарының этностық мәдениетін мектептің еңбекке дайындау
Мектептің еңбекке дайындау бағытындағы оқу жұмыстары барысында қазақ
Жоғары деңгей: еңбекке дайындық бағыты бойынша қөлөнерге, қонақжайлы-лыққа,
Жеткілікті жоғары деңгей: еңбекке дайындық бағыты бойынша қолөнерге,
Орта деңгей: еңбекке дайындық бағытына сәйкес қолөнерге, қонақжайлылыққа,
Төменгі деңгей: еңбекке дайындық бағыты бойынша қолөнерге, қонақ-жайлылыққа,
Бұл төрт деңгейдің алыну себебі, практикалық іс-әрекеттердің теориялық
Зерттеліп отырған сапалық қасиетті қазақ қыздарында қалыптастыру моделінің
2.2.Орта мектеп оқушыларын тәрбиелеу мен жағымды дағдыларын қалыптастыруда
Еліміздің түпкір-түпкірінде ұйымдастырып жатқан іс-шараларды жекелей саралай отырып,
Мектептегі еңбекке дайындау бағыты адамның кәсіптік іс-әрекетінің бес
1. Сәндік-қолданбалы өнер элементтері бар көркем қолөнер технологиясы.
2. Тігін бұйымдарын модельдеу.
3. Тамақ әзірлеу технологиясы.
4. Үй мәдениеті. Тұрмыс техникасы.
Педагогикалық шарт педагогикалық жүйедегі оқыту мен тәрбие міндеттеріне
1. Оқушы-қыз, ұлтжанды қазақ қызы және оның еңбекке
2. Еңбекке дайындық бағытындағы оқыту мен тәрбие мазмұнын
3. Еңбекке дайындық бағытында қазақтың этностық дәстүрлі мәдениетіне
4. Еңбек іс-әрекеттерінде оқушы-қыздарды этностық мәдениетке баулуды ұйымдастыру
5. Ұлттық мәдениетті меңгерген педагогтың (мұғалімнің, ата-ананың) немесе
6. Этностық мәдениетке баулитын қазақ қыздарын мектептің еңбекке
7. Этностық мәдениетке баулудың (оқытудың) технологиясы.
8. Қазақ қыздарының мектептің еңбекке дайындау бағытында дәстүрлі
Ауылда өсіп келе жатқан ұрпақтың өз мүдделерін жүзеге
Қалалық мектептердің көпшілігі мектеп шағын ауданындағы мәдениет, білім
Қалалық және, мүмкіншілігіне қарай, ауылдық мектептерге мүдделі қоғамдық
Жүргізілген зерттеулер қорытындысы бірқатар шешім қабылдауға мүмкіншілік берді:
- демалу және сауық құру әрекетін ұйымдастыру нәтижелілігі
- түрлі топтарға жататын отбасылар оқушыларының демалу және
- оқушылардың демалу және сауық құру әрекетінің басым
- ауылдың нашар дамыған инфрақұрылымы толық көлемде оқушылармен
- қала мен ауылдарда оқушыларға арналған тегін демалу
- оқушылармен жұмыс істейтін демалу және сауық құру
- оқушылардың демалу мен сауық құру және профилактикалық
- оқушылардың демалу және сауық құру әрекетін нәтижелі
Әлеуметтік институттар ынтымақтастығын нәтижелі жүзеге асыруға оның кезеңмен
1 кезең – оқушылардың демалу және сауық құру
2 кезең – «Елді мекен инфрақұрылымының карталары»
3 кезең – шағынаудан, қала (ауыл) әлеуметтік институттар
4 кезең – өзара ынтымақтастық мәселесі бойынша әлеуметтік
5 кезең – ұйым атынан (мекеме және т.б.)
6 кезең – оқушылардың демалу және сауық құру
7 кезең – нәтижелі ынтымақтастықты ұйымдастыру үшін қосымша
8 кезең – ынтымақтастық жоспары келісіліп, бекітілуі
9 кезең– шағын ауданда (ауылда) әлеуметтік институттың ынтымақтастығын
10 кезең – ынтымақтастық ұйымдастыру бойынша әлеуметтік институттар
Әлеуметтік институттар ынтымақтастығының үйлестіру орталығы ретінде, келесі ерекшеліктеріне
қала шағын ауданында, ауылда аталмыш мекемелер саны;
аталмыш мекеменің қызметі балалар, жеткішнектер, жастармен байланысты;
шағын ауданда тұратын балалар, жеткіншектер, жастар саны;
аталмыш мекеме қызметінің мазмұны балалар, жеткіншектер, жастардың тілектері
Жоғарыда айтылғанға сәйкес әлеуметтік институттардың үйлестіру ынтымақтастық орталықтарына
- қалада – аулалық клуб (басым) не мектеп;
- ауылда – мектеп (егер тегін аулалық клуб
Аймақтық бағдарлама үлгісін жүзеге асыру барысында келесі сипатты
Балалар мен жастарға арналған қаладағы тегін аулалық клубтарының
Қала шағын аудандарының және ауылдың спорт пен ойын
Қаржыландыру көлемі, қосымша қаржыландыру көздерін іздеу.
ЖҚБШО құрылымы педагогтар-ұйымдастырушылардан, кеңес орталығынан және клуб модулінен
Ескеретін жәйт, Орталықта балалар мен жеткіншектердің жазғы кезеңде
Ұзақ мерзімді жоба аулалық клуб, азаматтық-құқықтық мектеп, «Жас
«Қанатты әткеншек» жобасы арқылы Орталық балалар мен жеткіншектердің
Жалпы түрінде Орталықтың жазғы бағдарламасы балалар мен жеткіншектердің
«Союз-9» жобасы – бұл өзгеше бір төмен,
Төмен сынып жасындағы балаларға арналған «Жаз ғажаптары» жобасы
«Өзіме сапар: бірте-бірте адымдау» жобасының мақсаты балалар қылмысы
Жұмыстың азаматтық бағыттылығының үлгісі «ЗАҢ» азаматтық-құқықтық мектебі, «Туға
Балалардың тікелей тұратын жерінде демалу мен сауық құруын
Жұмыспен қамтылу және балалар шығармашылығы Орталығы 2008-2010 жылдарына
Әр ауланың сипаттамасы жасалды: «Менің аулам» қалалық бағдарламасын
Шағын ауданда тұратын балалар арасында олардың мүдделері мен
Балалардың қажеттілігіне негізделіп, әрекет жоспары жасалды:
Шағынауданда аулалық клубтар торабын кеңейту («Ғасыр» аулалық клубы
Шағын аудан тұрғындарына көрнекі орындаулар мен бұқара қатысатын
Кешкі мезгілде балалардың уақытын маңызды толтыру үшін мектеп
ОблБЖСМ бірігіп Балалар-жастар спорт мектебінің аумағында теннистік корт
Шағын ауданда іс-шаралар өткізу желілік кестесі жасалды. Әр
Жұмыс тобы аталмыш жобаның жетістіктер бағасы мен жүзеге
Сабақтан тыс уақытта шығармашылықты, әлеуметті маңызы бар әрекетпен
Балалар мен жеткіншектер арасында құқықбұзушылық санының төмендеуі;
Шағын аудан кеңістігінде өткізілетін іс-шаралардың, акциялардың, фестивалдердің, конкурстардың,
Балалардың сабақтан тыс әрекетін ұйымдастыруда ата-аналардың ынталылығы мен
Баланы әлеуметтеуге бағытталған әр іс-шараның тәрбиелік мақсатына жету;
Аталмыш жобаның бағдарламаларын жүзеге асыруда серіктестер санының артуы;
Ұйымдастырылған іс-шаралар (қамту мониторингі, сауалнама тарату) жобасының сапасымен
Желілік кесте және іс-шаралар жоспарына сай өткен кезең
«Жаңа ғасырдың дені сау ұрпағы» қалалық бой жазу
«Менің сүйікті Отаным» патриоттық әндер фестивалі.
«Отанымның кең-байтак даласы» тарихи-танымдық ойындары.
Ток-шоу «Ал біздің аулада».
Қысқы мерзімде балалар таза ауада демалып сауық құруды
Іс-шаралардың тұрақты қонақтары еңбек және соғыс адагерлері, оқушылардың
Денсаулық сақтау жүйесінде бүкіл балалар мен олардың отбасыларын
Сондай-ақ қалада «Үй аймағы» аумағын жоспарлау және жайластыру
Жобаны іске асыруды идарааралық үйлестіру және қаладағы балалардың
Балаға ынтымақтас қала» Жобасының негізгі қағидаттарына қолданылатын
«Гайденс» қызметі американдық мектепте мақсаттылы әлеуметтендіру жетекшісі болып
Заманауи американдық мектебінде «Гайденс» қызметі құрылым бөлігі болып
«Гайденс» қызметі өзінің басты мақсаты деп тұлғаның
Алғашқы жоба тәжірибесі 1008-2009 оқу жылы басынан қаланың
Аталмыш жобаны жүзеге асыру тек тәрбиелік міндеттерді ғана
Білім беру:
Ізденудің, ақпаратты әзірлеу және талдау жаңа формаларын меңгеру;
Талдау мен коммуникативті дағдыларды дамыту;
Топтық жұмысынның дағдыларына ие болу.
Тәрбиелік:
жергілікті деңгейде қоғамның әлеуметтік маңызы бар мәселелерді шешу
қаламыздың жас азаматтарында белсенді азаматтық ұстаным, өз бірлестіктерінің
жастардың билік органдарымен азаматтық ниеттестігі және әрекеттестігі дағдыларын
Жобаны іске асыру барысында күшті және осал
Күшті жақтары:
1. жоба балалар мен ата-аналардың бос уақыттарын ұйымдастыруда
сабақтан тыс уақытында шығармашылық, әлеуметтік маңызы бар әрекетпен
2. Шағын ауданның әлеуметтік төлқұжаты жасалды:
10 күн және одан да көп уақыт мектепке
3. Өз бірлестіктерінде оқушылардың әлеуметті маңызы бар мәселелерді
4. Жобаны іске асыруға қатысушы серіктестер саны 40%
5. Әлеуметтік жағынан қорғаусыз қалған балалармен жұмыс жүргізу
Осал жақтары:
1. Аталмыш жоба тек жергілікті орындаушы билік органдарының
2. Жоба мектеп шеңберінен шықпайды, себебі бірқатар аулаларда
3. Қалада тегін демалу және сауық құру орталықтары
Оқушылардың демалу және сауық құру әрекетін ұйымдастыру кезеңдері
Оқушылардың демалу және сауық құру әрекетінің үрдісі келесі
Нақтамалық кезең – оқушылардың мүдделері мен демалу және
Жоспарлау кезеңі – нақтамалық кезең нәтижесін ескере келе,
Әрекеттікті кезең – балалар ұжымында белгіленген жоспар мен
Бақылау кезең – демалу және сауық құру әрекетін
Жасалған жұмыстың әрекет соңы (қорытынды кезең) – оқушылардың
Демалу және сауық құру әрекетінің оралымдық кезеңі
Оқушылардың демалу және сауық құру әрекетін кезеңмен ұйымдастыру
Оқушылардың демалу және сауық құру әрекетінің әр кезеңде
Нақтамалық кезең. Нәтиже – оқушылардың мүдделері мен тілектерінің
Жоспарлау кезеңі. Нәтиже – оқушылардың демалу және сауық
Әрекеттікті кезең. Нәтиже – оқушылардың демалу және сауық
Бақылау кезең. Нәтиже – оқушылардың демалу және сауық
ҚОРЫТЫНДЫ
Зерттеу жұмысы барысында қоғамда жастардың тәрбиесіне ұлттық құн-дылықтарды
Денсаулық сақтау жүйесінде бүкіл балалар мен олардың отбасыларын
Сондай-ақ қалада «Үй аймағы» аумағын жоспарлау және жайластыру
Жобаны іске асыруды идарааралық үйлестіру және қаладағы балалардың
Балаға ынтымақтас қала» Жобасының негізгі қағидаттарына қолданылатын
«Гайденс» қызметі американдық мектепте мақсаттылы әлеуметтендіру жетекшісі болып
Заманауи американдық мектебінде «Гайденс» қызметі құрылым бөлігі болып
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі
Аймауытов Ж .Тәрбиеге жетекші. Орынбор, 1924.
Алтынсарин Ы. Таңдамалы педагогикалық шығармалары. Алматы, 1980. Еңбек
Педагогикалық процестегі сұрақтардың функциялары // Халықаралық ғылыми-практикалық конференция.
Отбасы мен мектепті байланыстыратын буын // Ұлт тағылымы.
Қыздарды тәрбиелеудің шарттары // Жас ғалымдардың, студенттер мен
Тәрбие технологиясы жөнінде // “Индустриалды-инновациялық дамудың проблемалары мен
“Технология” пәнін оқыту негізінде оқушыларды дәстүрлі мәдениетке баулу
Еңбек іс-әрекеті негізінде этностық мәдениет үлгілері. Оқу-әдістемелік
Оқушы-қыздарды еңбек іс-әрекетінде этностық мәдениетке баулудағы мотивтердің мазмұндық
Республикалық «Атамекен» балалар мен жастар қоғамдық бірлестігінің жарғысы
Алтын ұрпақ.,- Ұлттық тәлім-тәрбие әдіс-тәсілдері һәм методикалық
Салауатты өмір салтын қалыптастырудағы сыныптан тыс жұмыстар.
//Оқу-әдістемелік құрал. Түркістан. 2005.
Ғылыми әдебиетердегі салауатты өмір салтын қалыптастырудың әлеуметтік мәселесі.
Валеологический процесс в педагогике как фактор воспитания личности.
Предпосылки формирования здорового образа жизни. //Международная научно-практической конференции
Структурно-содержательная характеристика здорового образа жизни учащихся. //Международная научно-практическая
Салауатты өмір салтын қалыптастырудың әлеуметтік проблемасына ғылыми-педагогикалық көзқарас.
Салауатты өмір салтына тәрбиелеудегі оқушылардың жас ерекшелігін ескеру
Мектептен тыс мекемелерде оқушылардың салауатты өмір салтын қалыптастыру
Мектеп оқушыларын салауатты өмір салтына қалыптастыру туралы. //«Парасатты
5



Скачать


zharar.kz