Шаруа қожалықтарына арналған арнаулы салық режимі

Скачать



МАЗМҰНЫ
Кіріспе .....................................................................................................................3
І Кәсіпкерлік қызметтің жекелеген түрлеріне салық салудың
1.1 Кәсіпкерлік қызметпен айналысатын тұлғаларға салық салудың теориялық
1.2 Кәсіпкерлік қызметтің жекелеген түрлеріне арналған арнайы салық
ІІ Кәсіпкерлік қызметтің жекелеген түрлеріне арналған арнайы салық
2.1 Арнаулы салықрежимі және оның жүргізілу тәртібі ..................................19
2.2. Шаруа қожалықтарына арналған арнаулы салық режимі..........................21
2.3. Ауыл шаруашылық өнімдерін өндіруші заңды тұлғаларға
2.4. Кәсіпкерлік қызметтің жекелеген түрлеріне арналған арнаулы салық
Қорытынды..........................................................................................................29
Пайдаланған әдебиеттер тiзiмi..........................................................................31
Кіріспе
Салық жүйесі мемлекет және заңды тұлғалар арасындағы қаржы
Салық жүйесі мемлекет қаржы көздерінің түсімдерінің негізгі құралы
Қазақстан Республикасының 1991 жылдың 25 - желтоқсанында қабылданған
Бұл заң салық жүйесін құрудың басты принциптерін, алым
Президенттің нақты тапсырмаларының ішіндегі аса өткір әлеуметтік мәселе
Соңғы жылдары салық жүйесін арқылы бюджет кірісін молайтуда
Өкінішке орай экономикадағы қиындықтар, әсіресе, отандық ірі өндіріс
Деген мен кейбір өндіріс орындарында, оның ішінде шетелдік
І Кәсіпкерлік қызметтің жекелеген түрлеріне салық салудың
1.1 Кәсіпкерлік қызметпен айналысатын тұлғаларға салық салудың теориялық
Кәсіпкерлік қызметпен айналысатың жеке тұлғаларға салықтың салынуын мемлекеттік
Мемлекет тұрғысынан Кәсіпкерлік қызметпен айналысатын жеке түлғаларғаның тауар
Мемлекет пен бизнестің мақсатгары мен мүдделерінің қиылысатын аймағы
Дамыған елдер және Қазақстан Республикасы нарықтық қатынастарға өту
Кәсіпкерлік қызметпен айналысатын жеке тұлғаларға ерекше өсер етуші,
Кәсіпкерлік қызметпен айналысатың жеке тұлғаларды сипаттаудың түрлі критериялері
Кәсіпкерлік қызметпен айналысатьш жеке тұлғаларды дамыту Қазақстан Республикасының
Қазақстаңда қалыпта калыптасқан әлеуметтік экономикалық жағдайларда кәсіпкерлік қызметпен
Кәсіпкерлік қызметпен айналысатын жеке тұлғаларға салықтарды салуды
Жапонияда занды түрде белгіленген кәсіпорындар критерийлері бар; өнеркәсіп,
Қазақстаңда адам саны айтарлықтай аз кәсіпорындар шағын болып
• өндірісте, кұрылыста және шаруашылықга - 50 адамға
• сауцада жәие турмыстық қызмет көрсетуде - 30
• келік және байланыста — 25 адамға дейін;
• ғылымда және жадартпашылық қызметте — 20 адамға
жұмыс істейтін кәсшорындар жатады.
Жұмыс істеушілер саны 300 адамнан аспайтын кәсіпорыңдар орта
Кәсіпкерлікпен айналысатьш жеке түлғаларға қатысты және оларға салық
Тағы бір тұсініксіздігі, көлік құралдары салығынан салықтық жеңілдікгі
Тағы бір өткір сұрақтардың бірі кәсіпкерлік қызметпен айналысатын
Қоршаған ортаны ластағаны үшін төлемді төлеуде де, 1
Өкініштісі, салық саясаты салықтың қиындығынан жеткіліксіз икемділігімен ерекшеленеді.
Көп кәсіпкерлер бұл сұрақтар бойынша қиналады. Оған белгілі
Табысты көптеп алуды ойлап жүрген, бірақ, одан бюджетке
Кәсіпкерлік қызметпен айналысатын тұлғалар Қазақстанда әлде де болса
Қазақстандағы жағдайды ескере қарасақ, кәсіпкерлік қызметпен айналысатын тұлғалар,
Келесі мәселе салық оргаңдарымен қарым-қатынастардың қиындығы. Көп жағдайларда
Кәсіпкерлік қызметпен айналысатын түлғалар үшін салық комитеттерімен жұмыс
Салық жүйесінің кеммшіліктерінің ішіңде кәсіпкерлік қызметпен айналысатын тұлғалар
Қолданыстағы салық жүйесінің тағы бір кемшілігі 1997 жылы
Сонымен қоса бухгалтерлік және салықтық есептеріне тәуелсіз қаржылық
1.2 Кәсіпкерлік қызметтің жекелеген түрлеріне арналған арнайы салық
Нарық экономикасы мен нарықтық қатынастар дамыған елдерде салықтар
Әлемдік тәжірибеде салықтарды алудың үш жүйееі қалыптасқан. Олардың
Аталған-жүйелердің көмегімен алынатын салықтар бұрынырақ мынадай экономикалық модельді
Сурет 1
Тиімділігі жоғары деп есептелінген моделдің тиімділігі төмен еді.
Сондықтан мемлекет тиімділігі жоғары моделді жүзеге асырады (сурет2)
Сурет 2
Бұл моделдің негізінде мемлекет салық төлеушілермен делдалдар көмегімен
Сурет 3
Жоғарыда келтірілген модель қазіргі кездегі салық салу моделі
■ экономикалық қатынастар күштеу негізінде құрылғандықтан көптеген кәсіпкерлікпен
■ фискалдық қызмет аппаратының көп болуынан, мемлекет оларды
■ салық төлеушілер өздерінің салықты төлеуде тәртіп бұзбағандығын
Ендеше осы аталған кемшіліктерге орай, қазіргі кездегі салық
Сурет 4
Жоғарыда келтірілген моделдің артықшылықтары мынада:
Мемлекет үшін экономикалық тиімді;
Қолма-қолсыз есеп айыруларда банктердің рөлін арттырып, тауар
Және қызмет ағамы қозғалысын бақылауды қажет етпейді;
- Қаржылық органдар ақша қаражаты ағымы мен салық
Әрине қазіргі кезде біз сол елдердегі салық салу
Нарықтық катынастары дамыған елдерде бюджеттің калыптасуындағы жекелеген салық
Бұл ретте, Батыс елдеріндегі тәжірибе олардағы бюджеттің калыптасуында
Профессор — Лаффер бастаған американдық эксперттер теориялық тұрғыдан,
Бірақ теориялық тұрғыдан идеалды салық салудың идеалды шкаласын
Мысалы үшін, Ұлыбритания заңнамаларында компанияның жылдық жиынтық табысынан
Соңғы жылдары Батыс елдерінің көпшілігінде, өндірістік жинаққа капитал
Соңғы жылдары көптеген елдер, салық жеңілдіктерінен басқа, кәсіпкерлік
Несие салықты есептеу процесінің келесідей этаптарынан өтеді, салық
Келесі жеңілдіктің бірі салық төлеуді кейінге қалдыру. Олардың
Ең соңғы жеңілдіктердің бірі салықтық төлемнен немесе салықтың
Осы айтылғандарға қарап мемлекеттің экономиканы тұрақты дамуы үшін
Кәсіпкерлік қызметпен айналысатын жеке тұлғаларға салық салу механизімін
• Экономикалық ілімде кез-келген елде жұмыс істейтін салық
Салық салу тәжірибесінің жұмыс істеп келе жатқан көпжылдық
Кәсіпкерлік қызметпен айналысатын тұлғаларға салық жүйесінің дамуы оның
Атап өткен мәселелерге мынадай ұсыныстар келтіруге болады:
■ салық заңнамаларының көп өзгеруі және оған кәсіпкерлікпен
■ бір кәсіпқой бухгалтерді кәсіпкерлік қызметте ұстау кемінде
Тарау ІІ Кәсіпкерлік қызметтің жекелеген түрлеріне арналған арнайы
2.1 Арнаулы салықрежимі және оның жүргізілу тәртібі
Арнаулы салық режимі - бұл салық төлеушілердің кей
АСР-і мыналарға жүргізіледі: (қолданушылар)
Шағын бизнес субъектілеріне;
Шару қожалықтарына;
Ауыл шаруашылық өнімдерін өндіруші заңды тұлғаларға;
Кәсіпкерлік қызметтің жекелеген түрлеріне [12].
Біржолғы талон негізінде ара-тұра сипатта қызметін жүзеге асыратын
Шағын бизнес субъектілері әлеуметтік салықты және корпорациялық немесе
Шағын бизнес субъектілеріне арналған арнаулы салық режимі салықты
Салықты есептеудің оңайлатылған тәртібі салық салу объектісіне белгіленген
Салық салу объектісі болып ҚР-ң аумағында және оның
Шағын бизнес субъектілері салықтарды есептеу мен төлеудің, сондай-ақ
Жалпыға бірдей белгіленген тәртіп;
Біржолғы талон негізіндегі арнаулы салық режимі;
Патент негізіндегі арнаулы салық режимі;
Оңайлатылған декларация негізіндегі арнаулы салық режимі.
Салықтарды есептеу мен төлеудің жалпыға бірдей белгіленген тәртібіне
Салықтарды есептеу мен төлеудің АСР қолдануға құқығы жоқтар:
филиалдары, өкілдіктері бар заңды тұлғалар;
заңды тұлғалардың еншілес ұйымдарының және тәуелді акционерлік қоғамдардың;
Арнаулы салық режимі:
акцизделетін өнім өндіретін;
консультациялық, қаржы, бухгалтерлік қызмет көрсететін;
мұнай өнімдерін өткізетін;
шыны ыдыстарды жинайтын және қабылдайтын;
жер қойнауын пайдаланатын
мыналарды:
медициналық, дәрігерлік және мал дәрігерлік қызметті;
өртке қарсы қолданылатын техниканы, жабдықтарды және өрттен қорғау
жолаушылар лифтілерін монтаждауды, жөндеуді және оларға қызмет көрсетуді;
дезинфекция, дезинсекция, дератизация құралдары мен препараттарын дайындауды, өндіруді,
алкоголь өнімдерін бөлшек саудада сатуды және т.б. лицензияланатын
және т б (СК 371б. 4 тармақ, 6)-тармақшасы)
2.2. Шаруа қожалықтарына арналған арнаулы салық режимі
Шаруа қожалықтарына арналған арнаулы салық режимі бірыңғай жер
Шаруа қожалықтары осы арнаулы салық режимін немесе салық
Шаруа қожалықтары арнаулы салық режимін 20 ақпанға дейін
20 ақпаннан кейін құрылған шаруа қожалықтары Жеке кәсіпкерді
Күнтізбелік жыл бірыңғай жер салығы бойынша салық кезеңі
Шаруа қожалықтары салықтардың және бюджетке төленетін басқа да
Қызметтен түскен шаруа қожалықтарының табысынан ЖТС
ҚҚС
Жер салығы
Көлік құралдарына салынатын салық
Мүлік салығын төлеушілер болып табылмайды.
Жер учаскесін бағалау құны бірыңғай жер салығын есептеу
Жер учаскесін айқындау ҚР-ң жер заңдарына белгіленген тәртіппен
Бірыңғай жер салығын есептеу жер учаскесін бағалау құнына
Бірыңғай жер салығын төлеу жер учаскесі орналасқан жер
Ағымдағы төлем ағымдағы салық кезеңінің 20 қазанынан
Бірыңғай жер салығы бойынша түпкілікті есеп айырысу есепті
20 қазаннан кейін құрылған бірыңғай жер салығын төлеушілер
Шаруа қожалығы жер учаскесін басқа шаруа қожалығына жалға
Жер учаскесін жалға беруден алынған табыс бойынша шаруа
Бірыңғай жер салығын төлеушілер жыл сайын ағымдағы салық
Бірыңғай жер салығын төлеуші осы арнаулы салық режимін
Ағымдағы кезеңі үшін бірыңғай жер салығы бойынша ағымдағы
Нотариат немесе селолық атқарушы органдар куәландырған жер пайдалануға
Жер ресурстарын басқару жөніндегі уәкілетті орган берген жер
әлеуметтік салық сомаларын есептеу үшін қажетті деректерді міндетті
Таратылған немесе қайта ұйымдастырылған кезде бірыңғай жер салығын
Бірыңғай жер салығын төлеушілер шаруа қожалығының басшысы және
Әлеу.салықтың есептелген сомасы Мемлекеттік әлеуметтік сақтандыру қорына есептелген
Мемлекеттік әлеуметтік сақтандыру қорына есептелген әлеуметтік аударымдар сомасы
Төлем көзінен ұсталатын ЖТС есептеу жалпыға белгіленген тәртіп
Төлем көзінен ұсталатын ЖТС-ң, әлеуметтік салықтың, ЖЗҚ-на міндетті
Ағымдағы салық кезеңінің 20 қазанынан кешіктірілмейтін мерзімде
Есепті кезеңнен кейінгі салық кезеңінің 20 наурызынан кешіктірілмейтін
Төлем көзінен ұсталатын әлеу.салық пен ЖТС төлеу жер
Бірыңғай жер салығын төлеушілер бірыңғай жер салығы бойынша
төлем көзінен ұсталатын жеке табыс салығы бойынша есепті;
ЖЗҚ-на міндетті зейнетақы жарналарын төлеу жөніндегі есептілік;
Жер бетіндегі көздерден су ресурстарын пайдаланғаны үшін төлемақы
Мемлекеттік әлеуметтік сақтандыру қорына әлеуметтік аударымдар бойынша есепті
2.3. Ауыл шаруашылық өнімдерін өндіруші заңды тұлғаларға
Ауыл шаруашылық өнімдерін өндіруші заңды тұлғаларға арналған арнаулы
Жерді пайдалана отырып, ауыл шаруашылық өнімдерін өндіру, өзі
Толық кезеңді мал шаруашылығы мен құс шаруашылығының, ара
Мыналардың:
Еншілес ұйымдары, филиалдары мен өкілдіктері бар заңды тұлғалардың;
Заңды тұлғалар филиалдарының, өкілдіктері мен өзге де оқшауланған
АСР салық төлеушілердің акцизделетін өнімді өндіру, ұқсату және
Күнтізбелік жыл патент құны есебіне енгізілген салықты және
АСР-н қолдану үшін салық төлеуші жыл сайын 20
Патент беру әрбір салық кезеңіне жүргізіледі, салық органы
Патен құнының есебіне КТС, әлеуметтік салық, меншік, жерді
Салық кезеңінің басында патент құнының есебіне енгізілген салық
1) КТС және ҚҚС белгілеу кезңнде-өткен 5 жыл
Патент құны есебіне енгізілетін салық және жерді пайдаланғаны
2.4. Кәсіпкерлік қызметтің жекелеген түрлеріне арналған арнаулы салық
КҚЖ түрлеріне арналған АСР:
Ойын бизнесі саласында;
Ақшасыз ұтыс ойын автоматтарына;
Боулинг бойынша;
Картинг бойынша;
Бильярд бойынша;
Лото ойын ұйымдастыру бойынша қызметтер көрсететін жеке кәсіпркерлердің,
АСР осы тұлғалар үшін:
КТС немесе ЖТС және ҚҚС есептеудің және төлеудің;
Акциз бойынша оңайлатылған тәртібін белгілейді.
Корпорациялық (жеке) табыс салығы-тіркелген жиынтық салық мөлшерінің 30%,
Тіркелген жиынтық салық салу объектісі болып табылады:
ойын бизнесі саласындағы қызметті жүзеге асыратын салық төлеушілер
Ұтыс ақшасыз ойын автоматтары қызметін көрсететін салық төлеушілер
Боулинг бойынша қызмет көрсететін салық төлеушілер үшін: ойын
Картинг бойынша қызмет көрсететін салық төлеушілер үшін: карт.
Бильярд бойынша қызмет көрсететін салық төлеушілер үшін: бильярд
лото ойынын ұйымдастырушы салық төлеушілер үшін: лото ұйымдастырушы.
Бір салық салу объектісінен алынған тіркелген жиынтық салық
Күнтізбелік бір жылда төленуге тиісті тіркелген жиынтық салық
Акциз және тіркелген жиынтық салық сомасы есепті айдан
Күнтізбелік ай тіркелген жиынтық салықты және акцизді есептеу
Қорытынды
Бүгінгі таңда салық жұмысын жақсарту жөніндегі шаралар қаралып,
Қаржы министрлігі Салық комитетінің тарапынан тиісті құжаттардын уақылы
Дегенмен, бізде кемшілік жоқ емес, әсіресе, талдау жұмысының
Сондықтан жергілікті
Әр елдің өз Салық Кодексі бар. Ол әр
Салықтар шаруашылық жүргізуші субъектілердің, жеке тулғалардың мемлекетпен екі
Салықтар мемлекеттің құрылуымен бірге пайда болады және мемлекеттің
Әрбір мемлекетке өзінің ішкі және сыртқы саясатын жүргізу
Әкімшілдік - әміршілдік жүйе жағдайындағы экономикада салық адам
Салықтардың толық мәнін түсіну үшін, олардын экономикалық түсіну
Пайдаланған әдебиеттер тiзiмi
1. Каможного Е. Салыќ жүйесі /Ќазаќстан экономикасы.-1995.-Ю
2. Черник Д.Г. Салыќтар.-М,-1995
3. Есенбаев М. Жаңа салыќ жүйесі жолында
4. Бүлғақбаев Б. Ќазаќстанның салыќ жүйесі //
5. Ќазаќстан.Республикасының салыќ кодексі
6. Түленбаев К.М / Ќаржы ќаражат.-А.-2005.
7. ЗейнелгабдинА.Б. Ќаржы жүйесі.- А.-1995.
8. Юткина Т.Ф . Салыќ жүргізу тәртібі.-М.-1999.
9. Столяров В.Ф. Салыќ салу және нарыќтыќ
10. АкуленокД.Н / Салыќ портфелі.-М.-1995.- 35
11. Чингазов .М.Н. Некоторые проблемы налоговой
12. Байдуйсенов .Д. Ќазаќстанның салыќ
13. Сатыбалдин А.Е. Жеке табыс салығына ќатысты
14. Муканов Т.А. Пути совершенствования механизма исчисления индивидуального
15. Арыстанбеков К./ Саясат.-А-2004.-97 б.
16. Сабиров И. / Экспресс,-
17. Прохоров Е.
18. Бабкина С. Новая налоговая
19. МусиновС.М.
20. КарагусоваГ. Салыќтар: мәні мен
21. Поздняков Б. Ќазаќстаңдағы салыќтар
22. Кадырбеков Б. Грисюк С.
23. Киперман.Г.Я. Кәсіпорын мен азаматтарға
24. НаумоваН.Н. Салыќ жүйесінің реформасы
25. Салыќ-1999 / Экономика және
Маметова Р.А / Бюллетень бухгалтера.-А.-2005.-46 б
27. Абдракимова Ж. Табыс салығы
28. Айдаров Д.Б.
29. Дуканич Л.В. Салыќ және
30. Амрекулов Н. Бірыңғай салыќ
3
10
Мемлекет
Салық толеушілер
Салық толеушілер
Мемлекет
Мемлекеттік
Фискалдық органдар
Салық төлеушілер
Мемлекет
Қаржылық органдар
Фискалдық органдар
Салық төлеушілер







Скачать


zharar.kz