ЖОСПАР
Кіріспе 2
Дао деген не? 3
Даосизм 6
Адам және қоғам туралы iлiм 9
Лао-цзы және оның еңбегі "Дао-дэ цзин"
Қолданылған әдебиеттер тізімі 21
Кіріспе
Ең көне философиялық ілімдер Ертедегі Шығыс
Ертедегі Қытай философиясындағы тұрпайы материализм өкілі
Сөйтіп Шығыс философиясы жайында қорытып айтқанда
Дао деген не?
Ертедегі Қытайдың философиялық ойлауының бастапқы негізі
Дао жалпы заң ғана емес, сондай-ақ,
Ертедегі Қытай ойшылдарының пайымдауларында адамның табиғаты
Дао - дұрыс жол, космостық және
Ал "даоның" заттардың соңы екенін мынадай
Даоизмдегі қарама-қарсы пікірлерге толы, көмескіленген ілімдердің
Ал "аты бар дао" ұсақ бөлшектерден
Әлемдегі денелер аспан (ян — еркек)
Заттардың гармониясы дегеніміз олардың өздеріндегі қарама-қарсы
"Даоның" екі түріне байланысты танымның да
"Шынайы дана билеуші", даоистердің пікірінше, ештеңеге
Даосизм
Лао-цзы (Ли Дань) (“қарт данышпан”, немесе
Лао-цзы даоны болмыстың алғашқы себебі, мәңгілік,
Даосизм (б.д.д. VI—V ғғ.). Бұл ілімнің
Даосизм философиялық iлiм ретiнде Чжуан Цзы
Даосизмнiң негiзгi мәселесi – Дао болмыстың
Болмыстың құрамына кiретiн заттардың бәрi осал
Даосизмдегi космология мен космогония идеяларының дамуы
Таным мәселесiнде Дао-Дэ-цзинде бiлiм барлық адамға
Адам және қоғам туралы iлiм
Адам және адамзат қоғамы, табиғаттың бiр
Идеализм мен мистикаға қарсы күресте даоцизм
Лао-Цзы ілімі қайшылықтары көп ілім. Бір
Лао-цзы және оның еңбегі "Дао-дэ цзин"
§1
Сөзбен бейнеленетін дао тұрақты дао емес.
Сондықтан да, құмарлықтардан азат адам [Даоның
§2
Әсемдіктің әсемдік екенін Көк астындағылардың бәрі
§3
Егер де данышпандарды құрметтемесе, халықтың арасында
Ештеңе жасамауды жүзеге асыру әрқашан да
§4
Дао бос, бірақ қолданғанда сарқылмас. 0,
Егер де оның қырағылығын әлсіретсе, оны
§5
Кек пен жер адамды сүюшілікке ие
Көк пен жердің арасындағы кеңістік ұстаның
Көп сөйлейтін адам сәтсіздікке жиі ұшырайды,
§6
Көрінбейтін [даоның] өзгерулері шексіз. \Дао\- туылудың
§8
Жоғарғы асыл қасиет су сияқты. Су
[Су секілді, асыл қасиеттерге ие адам
§17
Ең жақсы билеуші халық оның бар
§18
Ұлы даоны жойғанда, "адамды сүю" мен
§19
Ақылгөйсіну мен оқымыстылық жойылғанда, халық жүз
§21
Ұлы дэнің (асыл қасиет - Г.Н.)
Ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейін оның
§22
Көне заманда былай деген: "Кем нәрсе
Ежелгілер айтқан: "Кем нәрсе - жетіледі..."
§23
Аз сөйлеу керек, табиғилықты ұстану қажет.
Сондықтан адам даоға қызмет етеді. Кім
§23
Міне, ретсіздікте пайда болатын, көк пен
Адам жер заңдарымен жүреді. Жер кек
§30
Халықтың басшысына дао арқылы қызмет ететін
Шебер қолбасшы жеңіске жетеді және осымен
Күшке толы тіршілік етуші қартайғанда, бұл
§37
Дао әрекет жасамауды үнемі жүзеге асырады,
§41
Жоғары оқымысты адам дао туралы білген
Ұлы квадраттың бұрыштары жоқ; үлкен ыдыс
Дао бізден жасырылған және есімі жоқ.
§42
Дао бірді тудырады, бір екіні тудырады,
Адамдар "жалғыз", "бейшара", "бақытсыз" деген атауларды
Адамдар нені үйретсе, мен де соны
§48
Оқып-үйренуші өзінің білімдерін күн сайын кебейтеді.
§51
Дао заттарды тудырады, дэ оларды тамақтандырады.
Дао заттарды тудырады, дэ оларды тамақтандырады,
§58
Үкімет тыныш болғанда, халық жайдары болады.
§67
Бәрі менің даомды зор және азаймайды
Мен өзім қатты бағалайтын үш қазынаға
Кімде-кім адамды сүюсіз батыл болса, ұқыптылықсыз
§75
Халықтың аш болуының себебі - билік
§80
Мемлекет кішкентай, ал оның халқы аз
§81
Сенімді сөздер әсем емес. Әдемі сөздер
Толық жетілген данышпан ештеңе жинамайды. Ол
Қолданылған әдебиеттер тізімі
Ғабитов Т. Х., Өмірбекова М. Ш.,
Қазақ совет энциклопедиясы.
Ж. Алтай, А. Қасабек, Қ. Мұхамбетәли.
Бердяев Н.А. Өзін-өзі тану. М., 1991.
Современная философия. Словарь и хрестоматия. Ростов
Философия. Құрастырған Т.Ғабитов. А., 2005.