Отбасындағы бала тәрбиесі

Скачать




Жоспар
Кіріспе....................................................................................................................
1. Отбасындағы бала тәрбиесі
1.1 Отбасы туралы түсінік............................................................
1.2 Отбасын зерттеу мәселелері.....................................................
2. Отбасында бала тәрбиесін тиімді ұйымдастыру.
2.1 Отбасының қызметі және отбасында тәрбиелеу жағдайы..........
2.2 Отбасылық тәрбие ережелері.
2.3 Отбасында бала тәрбиесін ұйымдастыру...................................
Қорытынды....................................................................................
Қолданылған әдебиеттер...............................................................
Кіріспе
Өскелең ұрпақты тәрбиелеуде отбасының бала тәрбиесіндегі атқарар рөлі
Отбасы тәрбиесін табысты жүзеге асыру балалардың іс-әрекеттерін ұйымдастыруға
Отбасының әлеуметтік институт тәрізді, интеллектуалды толыққанды, құлықты және
Бүгінгі күні жетілген азаматты тәрбиелеу отбасының жауапкершілігін тағы
Біз бүгінгі кезеңнің міндеттерінен өзге біздің ұрпақтың келер
Елбасы Н. Назарбаевтың «Қазақстанның 2030 жылға дейінгі Даму
Бізге жергілікті деңгей де отбасын және балаларды тәрбиелеуді
Сондай-ақ, Республика Президенті Н. Назарбаев өз кезегінде 2007
Біздің халқымыз үшін бала тәрбиесі бір ғана отбасының,
Жас ұрпақты есті, саналы, сергек етіп тәрбиелеу отбасы
Қазақ отбасында балағы ұлттық тәлім-тәрбие беру жолдарын іске
Моралдік жағынан азғындаған отбасында, әдетте балаларға жеткілікті көңіл
Отбасындағы бала тәрбиесін тиімді ұйымдастыра отырып ұрпақ тәрбиесінде
Отбасы тәрбиесіндегі ең маңызды мәселенің бірі – ата-аналардың
Қазақстан Республикасы Конституциясының 27 бабында «1. Неке мен
1 тарау. ОТБАСЫНДАҒЫ БАЛА ТӘРБИЕСІ
Отбасы туралы түсінік.
Заманымыздың заңғар жазушысы М. Әуезовтің «Ел боламын десең,
Бірі, баланың бастапқы тәрбие мектебі, алтын бесік –
Ұлы Абай атамыз «Адамның адамшылығы – ақыл, ғылым,
Дана халқымы «Ұяда не көрсең, ұшқанда соны ілерсің»
Адамгершілік қасиет отбасы мүшелерінің бірін-бірі қадірлеуінен, олардың өзара
Кішкентай балалардың үлкендер не айтса соны айтатыны, не
Ата-ананың киім кию, сөйлеу мәдениетінің жоғары болуы, өзгеге
Баланы жаны мен тәні таза, рухани бай, дені
«Қарға баласын аппағым дер, кірпі баласын жұмсағым дер»
Әрине, ол үшін баланың намысын қорламай, ар-ожданын аяққа
Отбасы жағдайында баланы кішкенайынан спортпен шұғылданып, денесін шынықтыруды,
Тәрбие ешқандай үзіліс дегенді білмейді. Ол тұрмыста, ойын
Қазақ отбасында тәрбие ісін ғалым Ш. Ахметовтың зерттеулерінде
Швейцарияның кеменгер педагогы И.Г. Песталоцци «Бала тәрбиесі –
Отбасы тәрбиесі адам тағдырына да ықпал етеді. Өйткені
Отбасы – мемлекеттің іргетасы. Мемлекеттің мықты болуы отбасының
Отбасы тәрбиесі туралы анықтамалар берілген: белгілі ғалым Л.Д.
«Отбасы - өзін-өзі сақтап, жалғастыру және әрбір мүшесінің
«Отбасы тәрбиесі – нақты отбасы жағдайында ата-ананың басқа
Ал педагогикалық энциклопедия сөздігінде былай делінген: «Отбасы –
Ал қазақша педагогикалық энциклопедия сөздігінде: «Отбасы тәрбиесі- туысқандық
Отбасының тәрбиесі мақсаты қай заманда болса да түрлі
Ұлттық тәрбие-байлық жетпес тәрбиенің көзі болып табылады.
Қазақ халқы бала тәрбиесіне қоғамдық мән беріп көп
Бала дүниеге келген соң сыртқы тұрпатына сай сынап
Баланың түрлі қимыл-әрекетіне қарап ел арасында қалыптасқан ырымдар
Бала - әуесқой, тынымсыз зерттеуші. Мысалы: «Талапты бала
Қазақ халқы ұл баланың да, қыз баланың да
Қазақ отбасында ұлттық тәрбие ана құрсағынан басталып, адамды
Сондықтан да, отбасында баланың болуын және көп болуын
Көптген зерттеулер көрсетіп отырғандай, қазақ халқында бала тәрбиелеуде
Қазіргі жас ұрпақтың ұлттық тәлім-тәрбие бастауы – отбасы
Отбасының басты тәлімгерлері ана мен әке, әже мен
Сонымен қатар, отбасындағы бала тәрбиесінде әкенің алатын орны
Ертеде және бүгінде әжелер мен аталар отбасындағы бала
Үлкендердің мінез-құлқындағы жағымды қасиеттер: олардың ұстамдылығы, төзімділігі, сабырлығы,
Ерте уақытта қазақта әке-шешеден бірдей айрылған жетім балаларды
Жас ұрпақты әдепті де саналы етіп тәрбиелеу үшін
Өзге халықтар сияқты, қазақ елінің де бала тәрбиесі
Ұрпақ тәрбиесіндегі ежелден қалыптасқан халқымыздың жақсы дәстүрлері тағылындарын
Болашақ тәрбиесі бүгінгі күнде ұлттық мұраттар мен дүниежүзілік
Баланың рухани дүниесіне көтерілу дегеніміз – баланың дүниеге
Ұлттық мәдениеттіліктің белгілері, әсіресе, отбасындағы сыйласымнан көрінеді. «Әке
Асқарлы ақын, шешен аудармашы, данышпан, философ, композитор Шәкәрім
Ұлы іұламалардың бірі – Халел Досмұхамедұлы «Баланың ең
Өз елінің тілің, дінің, рухани мәдениетін білген адам,
Атақты ойшыл ағартушымыз Абай Құнанбаев отбасынан бастап дұрыс
«Адамға үш алуан адамнан мінез жұғады. Ата-анадан ұстаздан,
«Ата-анаға көз қуаныш...» атты өлеңінде бала тәрбиесі, ата-ананың
Абай өлеңдерінде әрбір ата-ананың баласын мәпелеп, еркелетіп өсіретінін,
Қазақтың тұнғыш ағартушысы Ы. Алтынсарин ата-ана тәрбиесінің маңыздылығы
Ыбырай адамның жан-жақты қалыптасуының негізгі көзі тәрбиеге байланысты
Отбасындағы бала тәрбиесінде әкенің орны ерекше. Әке –
Егер ата-ана тарапынан дұрыс тәрбие берілсе оны балалар
Ұлы ағартушы «адам – тәрбиенің нәтижесі» деген пікір
Ы. Алтынсарин қысқа-қықа әғгімелер арқылы балаларды имандылыққа, кішіпейілділікке,
Қазақтың кеменгері ұлы ақыны М. Жұмабаев келер ұрпақтың
Ал отбасы тәрбиесі туралы былай деген: Үйдегі тәртіп
Баланың жаратылысы тілейтін нәрседен тыйсаң, бала «жасама тәртіпті
Отбасы тәрбиесінің жас ұрпаққа ететін ықпалы өте зор,
Бала жастайынан үлкенді сыйлап, өзінен кішіге жәрдем етіп,
Осы сияқты тәрбиелеудің тамаша дәстүрлері халқымызда мол. Әрбір
Ұлттық тәрбиеде мақал-мәтелдердің алатын орны ерекше. Отбасындағы тәрбие
Қазақ халқы сөзді қадір тұтқан, қастерлеген өнеге ретінде
Баланы тәрбиелеуде мақал-мәтелдердің алатын орны зор. Бала біткеннің
Ата-ана өз баласын өнегелі сөзбен, жеке басының үлгісімен
Халқымыз жас ұрпақты оқытып-тәрбиелеу жайында да небір сындарлы
Жас бөбектерге шынайы тәрбие беруде оның жеке дара
Халық даналығына үңілсе, онда: «Қатарына қарап бала өсер»,
Халқымыз баланың қалыптасуында ойын әрекеті де елеулі рөл
Қазақ мақалдары адамның ішкі жан дүниесіне терең бойлап,
Мақал-мәтел – халықтың сан ғасырлық көрген білгенін, бастан
Орыстың педагогы К.Д. Ушинский мақал-мәтелдерді балалардың тәрбиесі мен
Сол секілді қазақ халқының балалар тәрбиесі саласындағы ғасырлар
Бала тәрбиесі мен оның барлық қасиеттерінің қалыптасуы отбасында
Мақал-мәтелдерге жасаған шолудан бала тәрбиесінде эстетикалық қасиеттерінің
Сонымен қатар халқымыз отбасындағы еңбек тәрбиесіне ерекше назар
Еңбек - өмірдің тұтқасы, тіршіліктің көзі. Еңбексіз өмір
Халық еңбекті асыл мұрат деңгейінде қарады. Балалар мен
Балалар өздері-өзіне қызмет ете отырып, әртүрлі еңбек, іс-әрекеттерін
Отбасындағы өмір жағдайына байланысты және баланың жасына қарай
Балаларды жастарына және жеке ерекшеліктеріне қарай біртіндеп еңбекке
М.И. Калининның айтқан сөздері бар: «еңбекке адал қарай
Еңбектің қандайы болсын адамнан белгілі қуатпен күш-жігер жұмсауды
Ұлы ойшылымыз Абайдың айтқан керемет сөздері бар: «Еңбек
Талап, еңбек, терең ой,
Қанағат, рақым – ойлап қой.
Бес асыл іс көнсеңіз, - деп жырлаған.
Еңбек мәдениеті дағдыларын дарыту басты мәселелердің бірі.
Еңбек етуге әдеттену – бұл жай ғана еңбекке
Ең бастысы балаларды еңбекке даярлауды балалық шақтан бастау,
«Еңбекк баулымайтын тәрбиені дұрыс тәрбие деп түсіну мүмкін
Оқушылардың еңбек тәрбиесі мектепте жалғасып, еңбекке деген қызығушылығы
Баланы рухани адамгершіліккетәрбиелеу, болашағына жол сілтеу – бүгінгі
Адам қоғамда өзінің жақсы адамгершілік қасиеттерімен, қайырымдылығымен, адалдығымен
Рухы күшті ұлт озады демекші, ата-бабамыз санасының сәби
Адамгершілік тәлімі жүрекке жан шуағын орнатып бала бойында
Қазақ халқының ұлы ақыны, ұлы ойшылы Абай Құнанбаев
Адамгершілік дегеніміз – қоғамның, өмірдің объективтік заңдылықтарына сәйкес
Абай адамның өсіп, жетілуіндегі тәрбиенің рөліне ерекше тоқтала
«Адам ұрпағымен мың жасайды» деген қағида салауатты ұрпақ
Қоғам қайраткері Қазақтың халық жазушысы Әбіш Кекілбаев «Өз
Халқының көңілінен шығып, қауымның үмітін ақтап, өткен ұрпақтың
Адамгершілік тәрбие процесі адам үшін «күреске» айналмауы тиіс.
Ж.Ж. Руссо баланың табиғатпен байланыста жетілетінін жақтады. Оның
В.А. Сухомлинский «Жастарды адамгершілікке тәрбиелеудің проблемаларын» зерттеді. Сухомлинский:
Адамгершілік тәрбиесінің мазмұны адамгершілік қасиеттердің кең шеңберін қамтиды,
Тәрбие жүйесінің тиімділігінің аса маңызды көрсеткіші баланың адагершілік
1.2. Отбасын зерттеу мәселелері.
Ата-аналардың өз баласына деген шектен тыс сүйіспеншілігі пайдакүнеледікке,
Пайдакүнемдік, өзімшілдік мәселесін кейінгі педагогтар да әртүрлі бағаласа
Осыдан 15-20 жыл уақыт бұрын арамыздағы кейбір ғылыми
Соңғы жылдары ғалымдар бұл орайдағы өз пікірлерін өзгертті,
Құлықтылығының және эмоционалдық дамуына орны толмас залал әкеліп,
Адамның жандүниелік, эмоционалдық негізіне үңілу үшін отбасындағы тәрбиенің
Ата-анасының сүйіспеншілігінсіз, бала ата-анасы тірі бола тұра бала-жетім.
Заманымыздың тамаша педагогі В.А. Сухомлинский өзінің отыздан астам
Ата-аналардың өзара қарым-қатынасы бала үшін немқұрайлы нәрсе емес.
Қазіргі кездегі зерттеушілер отбасы мәселелеріге зерттегенде: ерлі-зайыптылар бірінші
А.И.Герцен айтқандай «Отбасы балалардан басталады». Балаларды тәрбиелеу ата-ананың
1.3. Отбасында тәрбиелеу жолдары.
Ата-ана табиғи тәрбиешілер. Ата-ананың жылы жүрегі, мейрімді жүзі,
Баланы тек қана жақсы көрумен, тамаша азамат болып
Ата-аналардың түрлі көздейтін мақсаттары өздерінің отбасындағы қалыптасқан дағдылармен
Өз балаларына белгілі бір мөлшерде ерік беретін ата-аналар
Жас жеткіншектердің дүниеге көзқарасының терең мәнділігі, сезгіштігі мен
Авторитарлық ата-аналар балалардан сөз қайтармай тыңдаушылықты, тәртіп сақтаушылықты,
Кей балалардың тәрбиесі әр түрлі факторлардың әсеріне кезігеді,
Тәртібі нашар баланы қайта тәрбиелеу А.С.Макаренко ескерткендей оңай
Толық молшылықта тұратын отбасындағы бала ата-анаға арқа сүйеп
Баланың үстінен үлкелдердің бақылауы бананың өз-іс-әрекетіне бақылау жасауын
Американдық психологтар мен педагогтар авторитарлық ата-аналар пайдаланатын дерективті
Инструктивті бақылауды демократиялық ата-аналар пайдаланады. Ол балаларда бастамамылық
Тәртіптік-бағдарлаушы ата-аналар өз балаларына үнемі немқұрайды және салқын
Тәртіптік-бағдарлаушы ата-аналар ұстазбен біріңғай болып, барлық талапты тек
Отбасында тәрбиелеу психологиясы ата-ана көзқарасы тәрбиесінің тиімділігін алға
Бақылау және еркіндік беру мәселесі; оның баланың дамуына
Өз-өзіне деген сенімсіздік тек жасқану, ұялу кезінде ғана
Балалардың аффективті тәртібі ата-аналардың өз балаларын дұрыс қабылдамауынан
Венгриялық педагогтар И.Раншбург пен Поппераның айтуына қарағанда, ұрып-соғып
Баланы жазалай отырып, қателік жасалғанына қарамастан үлкендер ол
А.С.Макаренко ата-аналарға былай деген болатын. Тәрбие жұмысының шындық
2 тарау. ОТБАСЫНДА БАЛА ТӘРБИЕСІН ТИІМДІ
2.1. Отбасының қызметі және отбасында тәрбиелеу жағдайы.
Қазіргі заман келбетінің басты көріністерінің бірі – жас
Балалардың қараусыз қалуына жеткізетін негізгі себеп ата-аналардың жұмысбастылығы.
Кейбір жанұяларда ішімдікке салыну жалпы жұрт кабылдаған адамгершілік
Мейірімді жанұялық қарым-қатынасқа және мәдени, рухани өмірді қалпына
Құқықтық тәрбие, сана-сезімнің қылыптасуы-жастардың өзін азамат есебінде сезінуіне
Балалардың өтпелі албырт кезі басталған шақта ата-анасымен, достарымен
Қазақ халқы рухани зор байлықтың мұрагері. Ежелгі ата-бабаларымыздың
Олай болса, тәуелсіздік туы желбіреген егемен елімізде тілін
Ата-аналардың және балалардың құқықтары мен міңдеттері балалардың занмен
Сонымен қатар, балалар мен ата-аналардың арасында құқықтық қарым-қатынас
Жалпы ата-аналар өз балаларын тәрбиелеуге жауапты. Алайда, басқаша
Казақстан Республикасы Конституциясының 30-бабының 1-тармағында азаматтардың
Кейбір ата-аналар жұмыстан шаршап келгенін сылтауратып, баласының тәрбиесіне
Отбасы-адам өміріндегі бірінші қоғамдық баспалдақ. Ол балалардың кішкентай
Отбасы баланың өмірге деген көзқарас негіздерін, құлықтылық мөлшерінің
Отбасында баланы тәрбиелеу оның сезімталдық қабілетінің жетілуіне, еңбекқор
Отбасында балаларды тәрбиелеудің шебер басшылығы ата-аналардан үлкен практикалық
Баланың ішкі дүниесін түсіну үшін оның әрбір жағдайдағы
Ұлы педагог В.А.Сухомлинский «Жас өспірімдердің досы болу үшін,
Жеке адамның жоғары саналылық қасиеттері тек жақсы отбасында
Отбасының жетекшілік мақызы онда тәрбиеленіп жатқан адамның тән-дене
Баланың отбасында жақсы дамып, бақытты балалық шақта өмір
Отбасы тәрбиесі теориясының мақызды мәселелеріне ғымыми тұжырымдар сондай-ақ
Айталық, ата-ана өзінің алдына мына төмендегідей мақсат қойып,
1. Мектептен келген баланың көніл күйін сұрау, бүгінгі
2. Балаға өз қателігін түсінуге мүмкіндік жасау.
3. Баланың жақсы мінезіне, іс-әрекетіне назар аударып, көңіл
4. Ата-ана өзін-өзі ұстай білу, бақылай білу.
5. Балаға дауыс көтеріп, жазалауға асықпай, оны түсінуге
6. Баласының тілін түсініп, онымен сырлас, дос болуға
7. Өз баласын басқа балалармен салыстырмай, дұрыс тәрбие
8. Оның психо-физиологиялық даму дәрежесіне, адамгершілік эстетикалық қалыптасуына,
9. Оның шығармашылық қабілетін, ақыл-ой сезімін бағалай білу.
10. Оның талап тілегіне тежеу жасамай, еркіндік беріп,
Ерте кезде қазақ халқында бала тәрбиелеуге арналған қоғамдық
Кәсібі, тіршілігі тек қана мал шаруашылығына байланысты болғандықтан
Біріншіден тәрбие басы алдымен әдептілікке үйретуді көздеген, әдепті
Бесіншіден, білгір бол, ұстаз бен ғалымның, көпті көрген
Халықтық шығарма балаларды адам баласының өткен ғасырлардағы тарихи
2.2. Отбасылық тәрбие ережелері.
Ұзаққа созылған өз тарихы бар отбасы балаларды тәрбиелеу
Осы қөрытулар негізінде аса маңызды тұжпрымдар жасалып, олар
Ата-аналар өз тәрбиелік әрекеттерін осы ережелер тұрғысынан салыстыра
Жалпы адамзаттық мәдениеттің бірегейлігі мен тұрақтылығын ескеретін болсақ,
Отбасы тәрбиесінің тиімділігін көтеруге кедергі болатын жәйттер қандай?
Біріншіден нәсілдік. Егер ата-аналардың өздері балалық шағында қандай
Аталған және басқа да сан қилы әлеуметтік-қағамдық себептер
Отбасы проблемаларымен шұғылдануы әлеумептік педагогика тәрбиеге байланысты аса
Олар араында елеулі маңызды болғандары:
1.Баланы қоршаған жақын орта басымдылығы (приоритет). Өмір дәлелдегеніндей,
2.Мейір мен сүйіспеншілік боланы бүлеудің басты құралы. «Әркім
3.Бала тәрбиесінде ұлы ғұлама В.Гете даналығынан бірер сөзді
4.Ата-аналар өзімшілдігіне негіз болар «мүдделі күтім»: адам пендеге
5.Балаға қаратылған ниетті өтініш әсерін күшейте түсу жолын
6.Отбасылық тәрбиеде дағдарысқа кезіктіру тәсілін қалданудың пайдалы тарапы
7.Бала үйретіп жатқаның өзі орындай алған мұғалім-ұлағатты ұстаз.
8.Баламен араласы жүргізілетін жұмысты «үзілді үнсіздіктен» сақтаңыз.
9. «Бір жөнді қаталдықта ұстау». Алдын ала көзделген
10.Бала тәрбиесінде ұсақ-түйек болмайды. Ірі әштістіктерді бала болмысындағы
11.Педагогтар мен ата-аналар өздерінің бұрыннан қалыптасқан қатынастар тәуелділігінде
12.Әр бастауыңыз жаңалықты болсын. Кешегіңізді қайталамауға тырысыңыз. Табиғаттан
13. «Қызықсыну екпініне» арқа сүйей отырып балаға әр
14.Бала тәрбиесіндегі көптеген келшіліктер негізі бір себеті-бір толқа
15.Мүмкіндігі болса, үйде баланың оқу жұлыстарын орындайтын дөңгелек
16.Ата-ана әлпеші мен оның ғажайып ұнамды ықпалға не
17.Отбасында өшпелділікке бірде-бір орын қалмауы тиіс «Өшпелділік жолын
18.Еш бір пендеге де өз өмірін қате, кемшіліксіз
19.Бос әрекеттен қашыңыз, адами намысын олтып, баланы өз
20.Әр қандай жүйе тұрақты да берік болуы үшін
21.Алдымен көздеген әр бір істі ой сарабынан өткізуді
22.Баланыу қандай да келеңсіз істелген әрекетіне қатынасы алғашқыда
23.Ғылыми дәлелденгендей уақыт қорының 20 пайыздық алғашқы мезетінде
24.Біркелкілік пен бірізділік-тәрбиедегі маңызды принциптер.
25.Балалар мен ересектермен қатынасында теңдік болмайды, олар арасындағы
26.Басқалар көзінше берілген ескертуді бала әрдайым жазғыру, кінә
27.Талаптар әрқашан әділ де анық қойылып, нақты орындалуы
28.Тіл алмайтын балаларды күтілмеген «тосын жағдайға» салып тәрбиелеу.
29.Балаға болған қадағалау неғұрлым жақын болса, оның аркасында
30.Өзіңіз таңдаған тәрбие ықпалы нәтиже бермей жатса, әрекетіңіздің
31.Балалар саналы парасаттылықтан гөрі тұрақтылықты сезінгіш.
32.Тар шеңбердегі адамдармен болған қатынас өзара қызығушылықты кемітеді.
33.Әр адамның өз келеңсіз тәжірибесінің күші әсерлілеу келеді,
Айтылғандардың бәрі- отбалық тәрбиеде қажет болар тәуелділіктердің шет-шеңбері
2.3. Отбасында бала тәрбиесін тиімді ұйымдастыру жолдары.
Отбасында бала тәрбиелеуде жетістікке жетудің бірден-бір жолы –
Отбасында балалардың өмірін және еңбегін ұйымдастырудың негізі –
И.П.Павловтың іліміне сүйенсек, балалардың тиімді күн ырғағы еңбек
Сонымен қатар баланың бос уақытын тиімді ұйымдастыру жолдарын
Отбасында балаларды тәрбиелеудің шебер басшылығы ата-аналардан үлкен практикалық
Күн ырғағы баланы ұйымшылдық, орындаушылық, ұқыптылық қасиеттерге
Баланың оқу жұмысы басталған кезде оған жағдайын жасау,
Отбасындағы өмір жағдайына байланысты және баланың жасына қарай
Отбасында балалардың ой, дене және қоғамдың еңбектерін ойластырылған
Қазіргі кезде баланың бос уақытын тиімді ұйымдастыруда
Тағы да отбасында тәрбиелеудің басты шарттарының бірі ата-ананың
Ата-ананың ықпалы оның болашақ азамат болуына қажетті қасиеттерді
А.С.Макаренко «Ата-аналар беделі» деген лекциясында «Беделі жөқ адам
Ата-ана беделді болуы үшін өте әділ, шынщыл, адал
Ең алдымен балаға үй ішіндегі барлық ересек адамдардың
Қорытынды.
Отбасы - балалардың әлеуметтік мәліметтерін жүзеге асыратын қоғамның
Отбасына ықпал ету ауқымының кеңдігі және оның құралының
Қазіргі уақыттағы болып жатқан әлеуметтік-экономикалық және психологиялық процестер
Өмірде әр отбасының өзіндік объективті және субъективті қиыншылықтары
Баланың жас ерекшелігін, оның мінезін, бейімділігін, өмір тәжірибесінің,
Отбасы мықты әке мен шеше арасындағы бірлік жақсы
Бұл тапсырманың мақсаты баланы тәрбиелеуде неғұрлым тиімді бағыт
Жамантұз бастауыш мектебінде осы курстық жұмысына байланысты жүргізілген
-Отбасындағы жағдай мен үлгерімі жағдайының арасында тәуелділік байқалады.
Жағдайы жақсы отбасылардың санымен «4» пен «5» -ке
-Мектепте әйел ұстаздар істегендіктен, мектепте ер балалар мен
-«Отбасы тәрбиесіне талдау» әдісі көптеген отбасыларда ата-аналардың авторитарлық
-Отбасы мен мектеп тиімді ықпал етеуі мақсатында оқытушылардың
1. Оқытушылардың қазіргі әлеуметтік жағдайларға жағымсыз қарауы.
2. Оқытушыларды материалдық қамтамасыз ету мүмкіншілігі мен еркін
3. Отбасы мен мектеп талаптарын сәйкестендіру бойынша жұмыс
4. Оқытушылар тарапынан педагогикалық қызметтер бойынша ұсыныстардың төмендегені
Бірнеше жылдан бері педагогтар баланың адамдық тұлғасын әлеуметтендіру
Қолданған әдебиеттер тізімі:
Афанасьева Т. М. Семья. – А., Мектеп. 1989,
Алешина Ю. Е. Индивидуальное и семейное психологическое
консультирование. – изд-е 2-е. – М., Класс, 2000.167-169
Алешина Ю. Е., Гозман Л. Я., Дубовская Е.
психологические методы исследования супружеских отношений
(спецпрактикум по социальной психологии). – М., МГУ, 1987.
Ананьев Б. Г. О проблемах современного человекознания. –
М., Наука, 1977. 108-111 б.
Андреева Г. М. Социальная психология. – М.,
1998, 96-100 б.
Баркан А. Практическая психология для родителей, или Как
научиться понимать своего ребенка. – М., Аст-Пресс, 1999,
Божович Л. И. Личность и ее формирование в
возрасте. (Психологическое исследование). – М., Просвещение,
1968. 43-49 б.
Берримен Д. Психология и вы. / Пер. с
1997. 191-211 б.
Бэндлер Р., Гриндер Дж., Сатир В. Семейная терапия.
Воронеж, 1993. 12-14 б.
Витек К. Проблемы супружеского благополучия. – М.,
Гозман Л. Я. Психология эмоциональных отношений. – М.,
МГУ, 1987. 117-120 б.
Карвасарский Б. Д. Психотерапия. – М., 1985. 85-88
Квинн В. Прикладная психология. – СПб., Питер, 2000.
Ковалев С. В. Психология современной семьи. – М.,
1988, 8-13 б.
Козлов Н. И. Как относиться к себе и
психология на каждый день. – изд-е 2-е, перераб.
Пресс, 1996. 17-21 б.
Коломинский Я. Л. Психология взаимоотношений в малых
группах (общие и возрастные особенности). – изд-е 2-е,
Минск, Тетра Системс, 2000. 103-108 б.
35







Скачать


zharar.kz