ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ ҒЫЛЫМ ЖӘНЕ БІЛІМ МИНИСТРЛІГІ
ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ
Реферат
Тақырыбы: Маркетингілік қызметтің ұйымдастырушылық формалары
Тексерген: Әбеуханова Е.Б.
Орындаған: Бекбаева Д. УА-805
Семей - 2010
Ауыл шаруашылығы саласында маркетинг қызметін ұйымдастыру
Қазақстанның агроөнеркәсіптік кешенінде нарықтық қатынастардың қалыптасуы
Қазақстанда маркетингті енгізу қажеттігі басқару теориясы
Қазіргі таңда еліміздің жекелеген аймақтарының агроөнеркәсіп
Сонымен, маркетинг туралы шетелдік және отандық
Маркетингтің ілімдік аспектілерін әзірлеуге әртүрлі мектептердің
Сонымен қатар, агромаркетинг саласында маркетингтік
Дегенмен, Қазақстанда АӨК кәсіпорындарының салалық маркетинг
Диссертациялық жүмыстың мақсаты нарықтық экономика жағдайында
нарықтық қатынастардың даму жағдайын есепке ала
ауыл шаруашылығы саласында маркетингтік қызметті ұйымдастырудың
агроөнеркәсіп кешенінің даму жағдайына талдау жүргізу
Оңтүстік Қазақстан облысының агроөнеркәсіп кешенінде маркетингтік
аграрлық өндірістік кәсіпорындарда маркетингтік қызметті ұйымдастырудың
Зерттеу пәні болып аграрлық өнеркәсіп саласындағы
Оңтүстік Қазақстан облысының агроөнеркәсіп кешенін құраушы
Жалпы зерттеудің ілімдік және әдістемелік негізі
Диссертацияда зерттеулердің экономикалық талдау, жүйелік, салыстырмалы,
Зерттеу барысында Қазақстан Республикасының заңнамалық актілері,
Агроөнеркәсіп кешенінде маркетингтік қызметті жетілдіру бойынша
- ауыл шаруашылығында нарықтық қатынастардың тереңдеуі
- шет елдердегі аграрлық салада маркетингті
- тұтастай аграрлық-өнеркәсіп кешенінде маркетингті қолдану
- аймақтың агроөнеркәсіп кешеніндегі маркетингтің дамуының
- агроөнеркәсіп кешенінде маркетингтік қызметті жетілдірудің
Қорғауға шығарылатын диссертацияның негізгі тұстары :
1. шетелдік және отандық тәжірибені жалпылама
2. ауыл шаруашылығында маркетингтік қызметті ұйымдастырудың
3. аймақтың аграрлық өнеркәсіп саласында
4. Оңтүстік Қазақстан облысының агроөнеркәсіп саласындағы
5. Оңтүстік Қазақстан облысының аграрлық өнеркәсіп
Зерттеудің ғылыми-тәжірибелік маңыздылығы. Диссертациялық жұмыста қамтылған
Диссертациялық жұмыстың ғылыми-зерттеу жоспарларымен байланысы. Диссертациялық
Зерттеу нәтижелерін сынақтан өткізу (апробациясы). Диссертацияда
Жарияланған мақалалар. Диссертацияның негізгі материалдары жалпы
Диссертацияның құрылымы мен көлемі. Диссертациялық жұмыс
Жұмыстың негізгі мазмұны
Ауыл шаруашылық саласында маркетингті қолданудың ілімдік-әдістемелік
Нарық жағдайында маркетинг кәсіпорынның бүкіл өндірістік
Аграрлық-өнеркәсіп кешенінде маркетингті қолданудың мәні өндірісті
Аграрлық маркетингті жеке кєсіпорын шеңберінде әрекет
Қазіргі кезеңдегі агромаркетингтің дамуының негізгі тенденцияларына
Маркетингтік басқару ілімінің әдістемелік негіздері көз
Инвестициялау үрдісі маркетингті басқару саласында инвестициялауды
Қазіргі таңда ауыл шаруашылық өндірісінде маркетингті
- ауыл шаруашылық нарығындағы жоспарлау, баға
- бәсекеге төтеп бере алатын азық-түлік
- тауар өндіру, дайындау, тасымалдау, қайта
Аграрлық саладағы маркетингтік қызметтің ерекшеліктері және
Агромаркетингтің ерекшеліктері агробизнес жүйесіндегі нарықтардың және
Көптеген дамыған елдердің даму тәжірибесінен нарықтық
Шет елдердегі аграрлық өндірісте маркетингті қолдану
Қазіргі кезеңде ауыл шаруашылығы саласындағы маркетингтің
Агроөнеркәсіп кешенінде маркетингтік қызметті жетілдіру бойынша
1. Аграрлық өнеркәсіп кешенінде маркетингті қолдануды
2. Агроөнеркәсіп кешеніндегі маркетингтің ерекшеліктеріне ауыл
3. Агроөнеркәсіп кешенінде маркетингтің дамуы мен
4. Шетелдік тәжірибеде аграрлық секторды қолдау
5. Тиімді аграрлық нарықты қалыптастыру процесінің
6. Аграрлық шаруашылықтарда маркетинг қызметін ұйымдастыру,
7. Агроөнеркәсіп кешенінде маркетингтік қызметті жетілдірудің
8. Агроөнеркәсіп кешенінде мемлекеттік және аймақтық