Саймандар тақтасының аспаптары

Скачать




Мазмұны
Кіріспе ……………………………………………………………......... 3
1. Paint графикалық редакторын іске қосу.......................................... 4
1.1 Алғашқы мағлұматтар .............................................................. 5
1.2 Программа терезесі ..................................................................... 5
2. Меню қатарының командалары........................................................ 7
3. Саймандар тақтасының аспаптары ................................................ 9
3.1 Геометриялық фигуралар ......................................................... 11
3.2 Сызықтар мен доғалдар ............................................................ 12
4. Мәтін енгізу .......................................................................................... 13
5. Аймақтардың ішін бояу (Заливка)
6. Қолданылатын аспаптар.................................................................... 16
7. Фрагменттермен жұмыс істеу .........................................................
8. Микроскоп режимі .............................................................................. 20
9. Салыған суретпен жұмыс істеу.......................................................
10 Бейнелерді дискіге жазу
11. Суреттерді баспаға шығару . ...........................................................
12. Графикалық редакторда дайындалған
Қорытынды .......................................................................................... 27
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі .................................................. 28
Кіріспе
Графикалық редактордың өзі кескіндерді салуға және дайын кескіндерді
Paint графикалық редакторы қарапайым графикалық кескіндерді құру және
Берілген тақырыптарды жазу барысында алдыма қойған мақсат: Paint
Paint графикалық редакторын іске қосу
Графикалық редактор -
Графикалық редактордың өзі кескіндерді салуға және дайын кескіндерді
Paint графикалық редакторы қарапайым графикалық кескіндерді құру және
Paint программасын іске қосу үшін Іске
1.1. Алғашқы мағлұматтар
Paint (Paintbrush) - Windows
1.2. Программа терезесі
Редакторды іске қосу үшін
Ал, Windows 98 жүйесінде
Терезенің сол жақ
1 -сурет. Paint редакторының
Терезенің төменгі жақтауы
Аспаптар тақтасының төменгі
аэрозоль балонының сыясының
өшіргіш (ластик) ені;
бояуыш немесе қылқалам (кисть)
Жұмыс аумағы - салынатын
Paint графикалық редакторы әртүрлі объектілерді салу мүмкіндігін береді
Редактор іске қосылғаннан кейін
Сурет салу жұмысын редактор іске қосылғаннан кейін бірден
Меню қатарының командалары
Paint графикалық редакторының меню қатары Файл, Түзету, Түр,
Файл менюі – Құру, Ашу, Сақтау, ...деп сақтау,
Тұзету менюі – Болдырмау, Қайталау, Буферге қиып алу,
Түр менюі – Құрал-саймандар жиыны, Палитра, Қалып-күй қатары,
Сурет менюі – шағылдыру/бұру, созу/қисайту, түстерді аудару, атрибуттар,
Палитра менюі- палитраны өзгерту, жүктеу, сақтау, көмескі фон
Анықтамалық менюі – анықтама алу мүмкіндігін береді.
Саймандар тақтасының аспаптары
Paint редакторында қолданылатын аспаптарды таңдап алу үшін, тышқан
Тік төрт бұрыш салу
Саймандар тақтасындағы тіктөртбұрыш батырмасында тышқанды шерту нәтижесінде пайда
Түзу сызық салу
Сызық аспабын таңдаймыз. Жұмыс алаңында курсорды тышқанның көмегімен
Қылқаламмен сурет салу
Қылқалам аспабын таңдаймыз. Саймандар тақтасының төменгі жағында пайда
Бүріткішті пайдалану
Бүріткіш сайманы аэрограф сияқты жұмыс жасайды. Саймандар тақтасында
Эллипс немесе доға салу
Эллипс аспабын таңдап,жұмыс алаңында тышқанды жылжыта отырып, шеңбер
Геометриялық фигураларды салу кезінде мынадай екі жағдайға баса
Қисық сызық салу
Кез келген қисық сызық салу үшін саймандар тақтасында
Ішін бояу аспабы
Кез келген артық суретті өшіргіш аспабын тышқанмен
Масштаб аспабы
Бұл аспап жұмыс алаңындағы суреттің масштабын 200%,
3.1. Геометриялық фигуралар
Paint редакторында тіктөртбұрыштар,
іші бос тіктөрбұрыштар;
іші боялған тіктөртбұрыштар,
қырлары жұмырланған іші
қырлары жұмырланған іші
іші бос эллипс;
іші боялған эллипс;
іші боя көпбұрыш;
іші боялған көпбұрыш.
Ең соңғы екі фигурадан
қажетті негізгі түсті,
аспаптардан іші бос
курсорды бастапқы нүктеге апару
тышқанның сол жақ батырмасын
батырманы босату керек.
Көпбұрыштар басқа жолмен салынады.
курсормен салынатын көпбұрыштың
курсорды көпбұрыштың барлық төбелерін
курсор соңғы төбеге жеткенде,
3.2. Сызықтар мен доғалар
Paint редакторы аспаптарының көмегімен
Негізгі түспен түзі сызық
сызықтың қалыңдығын тағайындау
курсорды бастапқы нүктеге
батырманы басулы күйінде
батырманы босату.
Осылардың нәтижесінде экран
Егер тік немесе көлденең
Доға сызу үшін аздап
жоғарыда айтылғандай түзу
түзудің ортасындағы белгілі бір
батырманы босату керек.
Экран бетінде берілген
4. Мәтін енгізу
Әріптер мен цифрларды, сондай-ақ
Мәтін теру кезінде курсор
Егер енгізіліп жатқан мәтіннің
Мәтіндегі барлық өзгертулер
Жазба аспабы
Бұл аспап графикалық редакторда мәтін енгізу үшін қолданылады.
2-сурет. Қаріптер саймандар тақтасы
5. Аймақтардың ішін
Paint редакторы тұйық сызықтар
Тұйық аймақты бояу
Негізгі және фондық түстерді палитрадан таңдау
Сурет салу кезінде екі түспен жұмыс жасаймыз. Бірі
Бұл аспапты “сорғыш – тамызғыш” деп айтуға да
Көпбұрыштар салу
Бұл аспап көпбұрыштар сызу үшін қолданылады. Осы батырманы
6. Қолданылатын аспаптар
Paint аспаптарын іс жүзінде
Аспаптар тақтасы қарапайым суретшінің
Мұнан төмен орналасқан аспап
Тақта құрамында екі түрлі
Бірінші өшіргіш арқылы
Екінші түрдегі өшіргіш
7. Фрагменттермен жұмыс істеу
Көбінесе салынып біткен сурет
Аспаптар тақтасын фрагменттерді ерекшелеуге
Тіктөртбұрышты қайшы арқылы фрагментті
Ерекшеленген фрагмент экранда пунктирлі
курсорды ерекшеленген фрагменттің кез
батырманы басулы күйінде
батырманы босатыңыз.
Фрагменттің алдыңғы тұрған
Жаңа орында фрагменттің тек
Егер фрагментті ауыстыру
Ерекшеленген фрагмент менюдің Түзету
Фрагмент жаңа орынға ауыстырылған
Ерекшеленген фрагмент жаңа
Түрлендіру → Көлденеңінен бұрау (Преобразования
Түрлендіру → Тігінен бұрау
Түрлендіру → Инверсиялау (Преобразования → Инвертировать)
Ерекшеленген фрагмент үшін
Атрибуттар
Paint редакторын алғашқы жүктеу
оның мөлшері (биіктігі мен
қолданылатын түстер (ақ-қара
Жаңа сурет салмастан
Атрибуттарын өзгерткен соң, экран
8. Микроскоп режимі
Суреттері, сыбаларды немесе
Сурет салудың әдеттегі
Paint редакторына Микроскоп
Paint редакторының Микроскоп режимінде
Қылқалам жоғарыда сипатталған түрде
Білік те бұрынғыша жұмыс
Ал, қалған аспаптарды Микроскоп
Үлкейтілген аумақтың оң және
Әдеттегі жұмыс режимінде
9.Салынған суретпен жұмыс істеу
Paint редакторында салынған суреттің кез келген бөлігін немесе
Бүл батырманы шерткеннен кейінқосу таңбасына айналған белгіні тышқанның
Осы батырмада тышқанды шертіп, белгіні суреттің қажетті бөлігінде
Курсорды ерекшеленген аймақтың ішіне орналастырып, тышқан батырмасын басулы
Ерекшелендіруді алып тастау үшін одан тыс аймақта тышқанды
Осы әрекеттерді орындай отырып, ерекшелеп алғаннан кейін оны
Объектінің бірнеше көшірме сін орналастеру үшін Ctrl пернесін
Сурет – Атрибуттар командасын орындай отырып, суреттің экранда
3-сурет. Атрибуттар сұхбат терезесі
10. Бейнелерді дискіге жазу
Графиктік бейнелерді дискіден
Дискіге бұрын жазылған суретті
Paint редакторы бірнеше
Салынған суретті дискіге жаңа
Егер сурет салынған файл
11. Суреттерді баспаға шығару
Paint редакторында графиктік бейнелерді
Жұмыс аумағында тұрған суретті
Терезе тобында Бөліктеу ауыстырып
12. Графикалық редакторда дайындалған суретті
Жұмыс үстелінің барлық фондық суреттері Windows бумасында сақталған.
Paint графикалық редакторында орындалған жұмыс
4-сурет.
Саймандар тақтасының элементтерін қолданып Paint графикалық редакторында салынған
-белгісін пайдаланып, дайын суреттерді түрлендіріп өзгерту.
5-сурет.
Қорытынды
Қорыта келе қазіргі заманға сай ақпараттық техналогиялардың дамуының
Paint графикалық редакторы Microsoft Windows операциялық жүйесінің стандартты
Пайдаланған әдебиеттер тізімі
1. Е. Балапанов, Б.Бөрібаев. Paint программасын
2. Е. Балапанов, Б.Бөрібаев, Windows 95/98 операциялық
3. Информатикадан 30 сабақ
2




Скачать


zharar.kz