Мұғалімнің мәдениеті

Скачать




Тақырыбы: Педагогикалық әдеп және шеберлік.
Жоспар:
Кіріспе............................................................................................................................3-5
І. Тарау. Педагогикалық мамандық және оның қоғамдағы мәні.
1.1.Қазіргі қоғамдағы мұғалімнің алатын орны ..........................................6-8
1.2. Педагогтың қызметтері мен міндеттері туралы түсінік.....................9-10
1.3. Педагог еңбегінің әлеуметтік құндылығы.........................................11-12
ІІ. Тарау. Педагогикалық шеберлік пен оның оқу –
алатын орны.
2.1. Педагогикалық шеберліктің мазмұны мен компонеттері ...............13-15
2.2. Педагог профессиограммасы...............................................................16-18
ІІІ. Тарау. Болашақ мұғалімге педагогикалық әдеп пен шеберлікті
қалыптастырудың жолдарын ұйымдастыру.
3.1. Педогикалық әдептің негіздері............................................................19-25
3.2. Педагогикалық шеберлікті қалыптастыру жетілдіру......................26-31
3.3. Мұғалімнің педагогикалық әдебі мен этикасы.................................32-36
Қорытынды................................................................................................................37-39
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі....................................................................40-41
КІРІСПЕ
Курстық жұмыстың өзектілігі: Мұғалім – ең алдымен
Маманның мінсіз даярлығы сапалық бейнелеу моделі В.Сластенин, Ю.Васильева,
Қай заманның тарихын, кезінде қателескен, бұрмалаған тұстарына әділ
Жеке көзқарастары бар және оны қорғай білетін тұлға
Психологиялық-педагогикалық білімдерін жетілдіріп үйренумен қатар шебер қолдана білуі
Білім негіздерін өз бетінше оқып үйренуге оқушыларды баулу.
Ұстаздың ұйымдастырушылық, құрылымдық, бейімділік, сараптамашылық қабілеттермен қатар болып
Ұстаздың педагогикалық білімінің мәні қоғамдық құбылыстың бір
бөлігі ретінде тәлім-тәрбие ғылымының маңызынан келіп шығады. Өмір
Ұстаздың міндеті – осы үрдісті шебер басқара білу,
әрекетінің нәтижелерін ғана емес, оның қалыптасу барысында бақылап
Мұғалім - өмір бойы оқып тынбай ізденетін мамандық
Бүгінгі таңда жаңаша жұмыс жасау, оқу мен тәрбие
Курстық жұмыстың мақсаты: Мұғалімнің практикалық іс-әрекетіндегі педагогикалық әдеп
Курстық жұмыстың зерттеу объектісі: Мұғалім іс-әрекетіндегі педагогикалық әдеп
Курстық жұмыстың зерттеу пәні: Қазіргі қоғамдағы педагогикалық әдеп
Курстық жұмыстың міндеттері:
- Қазіргі қоғамдағы мұғалімнің алатын орны;
- Педагогтың қызметтері мен міндеттері туралы түсінік.;
- Педагог еңбегінің әлеуметтік құндылығы;
- Педагогикалық шеберліктің мазмұны мен компонеттері;
- Педагог профессиограммасы.;
- Педогикалық әдептің негіздері;
- Педагогикалық шеберлікті қалыптастыру жетілдіру;
- Мұғалімнің педагогикалық әдебі мен этикасы.
Зерттеу көздері: Зерттеу мәселесі бойынша педагог –ғалымдардың әлеуметтанушылардың,
Зерттеу әдістері: тақырыпты зерттеу барысында қолданылған педагогикалық және
Курстық жұмыстың құрылымы: курстық жұмыс кіріспеден, үш бөлімнен,
Кіріспе бөлімінде осы тақырыптың көкейкестілігі, оқу-тәрбие процесінің бірізділігі,
«Педагогикалық мамандық және оның қоғамдағы мәні» деп аталатын
«Педагогикалық шеберлік пен оның оқу-тәрбие процесінде алатын орны»
«Болашақ мұғалімге педагогикалық әдеп пен шеберлікті қалыптастырудың
І. ТАРАУ. ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МАМАНДЫҚ ПЕН ОНЫҢ ҚОҒАМДАҒЫ МӘНІ.
Қазіргі қоғамдағы мұғалімнің алатын орны .
Болашақ мектеп мұғалімі қандай болуы тиіс екенін түсіну
Жасыратыны жоқ, бүгінгі мұғалімдердің атына ата-аналар тарапынан әр
Республикадағы қазіргі педагогикалық құрамының ахуалын ой елегінен өткізіп
“Мектепке балалар не үшін барады?” – деген дәстүрлі
Алматы қаласында, осыған орай, бірнеше мектептерде оқушылармен анкеталық
Бұл талдау мұғалімдерге оқушылардың оларды қалай қабылдайтыны туралы
Осы жерде мынадай сұрақтар да туындайды: Қазіргі заманғы
Мұндай сауалдарға жауап бере отырып, біз мынадай пікірге
Біз ертеңгі мұғалім хақында, 12 жылдық мектеп туралы
Бұдан біз келесі проблемаларды шешуге мүмкіндік аламыз: біріншіден,
Кезінде педагог-ғалымдар М.Скаткин, Э.Костяшкин, В.Сластениннің бастамасымен жалпыодақтық “Мұғалім”
Педагогтың қызметтері мен міндеттері туралы түсінік.
Қазіргі қоғам талабына сай баланың ой-өрісін дамыту,
Қалыптасқан білім беру жүйесіндегі реформаның міндеті – тек
Педагогқа қойылатын талаптар туралы ағарту асласы бойынша
Н.К. Крупская 1932 жылы жарыққа шыққан «мұғалім туралы»
Қазақстан Республикасының “Білім туралы” заңында білім беру жүйесінің
педагогикалық дағдыларды жетілдіру;
оқу жоспарында және пәндерді оқыту әдістемесінде тұрақты инновацияға
жоғары білім беретін мекемелердің қажетті элементі ретінде педагогикалық
Елбасының “Үкімет пен жергілікті өкіметті түпкілікті қалыптастыруға мүмкіндік
1.3. Педагог еңбегінің әлеуметтік құндылығы.
Қазіргі кезде балалар мен оқушы жастар құқығы әлеуметтік
Әрине, аяғынан қаз тұрып келе жатқан мемлекетіміздің келешегі
Мұғалім әрбір өскелең жас адамға ақылшы, ұстаз, ұйымдастырушы,
Біліктілігі жоғары маман ретінде педагогтар, сондай-ақ баланы әлеуметтікке
Қазіргі педагогтың ең алдымен әлеуметтік педагогика, әлеуметтік психология,
Өзінің қызмет барысында әлеуметтік педагог оқушының жеке басына
Педагог әлеуметтік өмірдің ажырамас бөлшегі ретінде көрінеді, сондықтан
Әлеуметтік-құқықтық қызмет туралы құжатта отбасы мен балаларға әлеуметтік
ІІ. ТАРАУ. ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ШЕБЕРЛІКПЕН ОНЫҢОҚУ-ТӘРБИЕ ПРОЦЕСІНДЕГІ АЛАТЫН ОРНЫ.
2.1. Педагогикалық шеберліктің мазмұны мен компонеттері .
Педагогикалық істегі шеберлік әрдайым кең мәдени ой-өріспен
Педагогикада кәсіби қызметінің сапасын анықтайтын бір тұтас әрі
Педагог түрлі ғылым саласында озық білімді меңгерумен
Педагогикалық шеберліктің кейбір анықтамаларының мазмұнын кеңес дәуірі мен
Педогогикалық шеберлік мәселесі туралы А.С. Макаренконың
.Кеңес педогогикасы педогогикалық шеберлік корифейінің мәнін мінез
В.А. Сухоминский (1981ж) бұл түсінікке нақты анықтама бермейді.
А.М. Щербаков (1968ж) педогогикалық шеберлік – мұғалімнің ғылыми,
Бұл өнердің басты атрибуты –өз жұмысын үлкен жауапкершілікпен
Ю.Азаров тәрбиешінің шеберлігінің маңызы туралы айта келіп,
Міне, шеберліктің құдіреті – осындай тұтасқан үйлесімде.
Шеберлік.... істейтін ісіміздің материалдық жағында болуы керек, мен
Күн тәртібінде қойылып отырған күрделі мәселелердің ішінде ауылдық
Педагогикалық шеберліктің компонеттері – педагогикалық техника, педагогикалық әдеп,
Педагогикалық шеберлік – жоғары әрі үздіксіз жетілдудегі оқу
Педагогикалық техника – таңдалған педагогикалық қызмет әдістерін бірлікті,
Педагогикалық техниканың меңгеру үшін педагогика мен психология
Педагогикалық техниканың құрамды бөлілігі – тәрбиешінің өз
2.2. Педагог профессиограммасы.
Профессиограмма – кәсіби маңызды сапалар жиынтығын қабілетін, білім,
А) Жоғары деңгей мәнділік, сенім, түсінушілік, төзімділік,
Б) Мінезінің табандылығы және батылдығы өзіне сенушілігі, жігерлігі
В) Эмоциялық өмірінің алуан түрлі болуы (жақсы эмоциялық,
Г) Барлық психикалық қасиеттерін: жоғары деңгейде дамуы, қабілет,
Негізінен әр мамандық білімдері үш компоненттерден тұрады:
Тұлғаның және балалар ұжымның даму ерекшеліктері туралы білім.
Психологиялық, педагогикалық білімдер.
Жалпы білімдер (адамның тұрмыс тіршілігінің әр саласына қатысты
Мұғалімнің педагогикалық қабілетіне жататындар:
Дидактикалық:
Перцептивтік;
Педагогикалық сезгіштік (интуиция);
Сугестивтік (сендіру қабілеті);
Коммуникативтік;
Жобалаушылық;
Креативтік;
Ғылыми танымдық;
Әр маманның іс-әрекетінің мақсаты болукерек. Ол дегеніміз жас
ұрпақты жан-жақты тәрбиелеу және жарасымды етіп тәрбиелеу.Жан-жақты тәрбиелеу
Мұғалімге қойылатын талаптар:
- адамзаттық, әлеуметтік - дамыған интеллек;
Белсенділік - оқушылармен, ата-аналармен
- адамгершілік мәдениет; Қарым-қатынасы;
- жоғары деңгейдегі іскерлік; - өзіндік позициясы;
- шығармашылық жаңашылдық - педагогикалық тактісі;
әрекет; - ғылыми және көркемдік
- педагогикалық ұстанымдылық; Көзқарасы;
- психологиялық саулық; - қабілеті мен педагогикалық
- өзін-өзі дамыту қажеттілігі; Шеберлігі;
- сөйлеу мәдениеті;
Әрбір мұғалім өзіндік қасиеттер мен сапалар жиынтығының иесі
Ол сол бір қайталанбас ерекшеліктерді білгенде ғана өзінің
Мұғалімнің диагностикалық картасы.
Р/с Шарттары өзін-өзі бағалау
өте жақсы Жақсы орта
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12. Тіл байлығы
Сөйлеуі
Сөйлеу әдебінің меңгерілуі
Сабақтың мақсатын қоя білуі
Оқу материалын таңдауы
Оқытудың тиімді әдіс-тәсілдері
Сабақтың типтілігін меңгеруі
Оқушылармен қарым-қатынасы
Оқытудың түрлері (жеке топтық)
Оқушы білім дағдысын ескеруі
Техникалық құрал-жабдықты пайдалануы
Сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыруы.
Мұғалім жұмысының моделін диагностика нәтижесінде түзелген мақсатқа сәйкес
Жаңа заманның жаңа адамын тәрбиелейтін – мұғалім. Ендеше,
Базалық білім бағдарламасы бойынша жұмыс істейтіндер (жоғары бағдарлама).
Авторлық бағдарлама бойынша жұмыс істейтіндер (өте жоғары).
Кешенді бағдарламалар бойынша (орта).
Әріптестері мен өз жұмысын ұйымдастыруда белгілі бір жүйеге
Педагогикалық диагностика
ІІІ. ТАРАУ.БОЛАШАҚ МҰҒАЛІМГЕ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ӘДЕП ПЕН ШЕБЕРЛІКТІ ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ
3.1. Педогикалық әдептің негіздері.
Педагогикалық әдеп – мұғалімнің кәсіптік сапасы және ең
Балаларды оқыту мен тәрбиелеу ісінде жалпы әдеп атаулыны
Әдепті мұғалім ересек адамдармен қалай сыпайы және ілтипатпен
Педагогикалық әдептің негізі оқушыға деген шын ықыласты және
Педагогикалық әдеп – мұғалімнің кәсіптік сапасы және ең
Мұғалім жұмысында педагогтік әдеп сақталмайынша оқушылармен тіл табысу
Әдетте оқушылар өздері өте жақсы көретін мұғалімдер оларға
Мұғалім оқушыларға жаңа материалды түсіндірумен қатар оларға назар
Педагогикалық әдеп мұғалімнің оқушыларға сенім арта білу қабілетін
Балалар өздерінің күштері мен мүмкіндіктерін толық шамалай алмайды.
Мұғалімнің қандай қасиеттерін бағалайсыз деген сауалға оқушылар көбіне
Мұғалімге “әділетсіз” деген ат оның тек әділетсіз болғандығын
Мұғалім ар-ұяты кіршіксіз болса, оқушылар оның кез келген
Мұғалімнің педагогтік әдеп әлемі үшін бұл қасиеттердің маңызы
Ашу үстінде ешқандай шешім қабылдамауы керек. Сабырлылық, өзін-өзі
Қай кезең, қай дәуірде болсын адамға білім мен
Педагогикалық қарым-қатынас.
Педагогикалық еңбектің күрделі саласына – педагогикалық қарым-
қатынас жатады, өйткені тек сонда ғана педагогикалық үрдісті
Жас педагогтар жаңадан үйреніп жүрген практикадағы студенттер
сыныппен қарым-қатынас жасаудың өте қиын екендігін біледі. А.С.Макаренко
Оқушылар мен педагогикалық өзара ұсақ-түйек жоқ: көзқарасы, көз
жанарының қозғалысы, дене қимылы т.б. жұмыс істейді. Өйткені
Көпшілік алдында сөйлеушілерде байқалатын негізгі сезім
түсініктері мынадай:
Әңгімені қалай бастауды білмеушілік;
Толық ұғынып, әрі түсінік бере алмай қобалжу;
Қарым-қатынас мақсатында еленбейтін өзгерістер;
Бұрын пайдаланған қарым-қатынас амалдарын өзгерту қажеттігі жайлы түсінік;
Қарым-қатынас жүйесінде бір нәрсені өзгерту қажет деп түсініп,
Жұрт алдында сөйлеуге дағдыланбағандық;
Бұрын табиғи болып келген дене қимылының қозғалыстық жалпы
Қарым-қатынастың формадағы мәнерлі атқару компоненттерін қажет етуі;
Өзіңді дұрыс түсіну үшін жоспарланған информацияны неғұрлым сол
Тыңдаушыны қызықтыруға тырысу;
Ақпаратты сұрыптауға, мазмұндауға және беру формасы жайында өзіне
Сабақты жоспарлау барысында сынып оқушылары арасында өзара
қарым-қатынас туындайды. Міне, осыны педагогтық қарым-қатынасының бірнеше кезеңдерін
Мұнда әңгімелесу материалдарын ойластыру құру қажеттігі
болғанымен оқушылардың дамуына ықпал ететін қажетті әлеуметтік психологиялық
Педагогикалық қарым-қатынастың екі кезеңі: сабақты оқушының
танымдық іс-әрекетін меңгеру және тәрбиелеу ең алдымен қарым-қатынасты
Психолог Леонтьев А.А. мұғалімнің нашар оқушымен қарым-қатынасы жайлы
Ол ақсы оқушыға қарағанда нашар оқушыға жауап беруіне
Ол ымырашылдыққа салынады тез береген жауапты оңай және
Сонымен қоса ол нашар оқушының қате жауабы шін
Тиісінше дұрыс жауабы үшін сирек мақтайды.
Нашар оқушының жауабын тырысып, оның көтерген қолын байқамаған
Сирек күледі, жақсы оқушыдан гөрі нашар оқушыға
Педагогикалық қарым-қатынас – бұл мұғалімнің сабақ үстіндегі
немесе сабақтан тыс кезіндегі жағымды психологиялық климатты тудыруы
Педагогикалық қарым-қатынас құрылым,бірнеше кезеңдерден тұрады:
Модельдеу (моделирование). Бұл аудитория білімін қарастырады. Бұл жаппай
Коммуникативті шабуыл - өзін-өзі айту қажет: сынып жұмысын
Қарым-қатынасты басқару- оқушылардың талпынысын көтермелеу және диалогты қатынасты
Мұғалімнің қкрым-қатынас стилі.
Қарым-қатынас екі жаққа бөлінеді:
Қатынас (байланыс),
Өзара әсер ету.
3.2. Педагогикалық шеберлікті қалыптастыру жетілдіру.
Қазақстан Республикасының үздіксіз білім беру жүйесі саясатының басты
“Білім туралы” заңда (8-бап) білім беру жүйесінің басты
-әлеуметтік-гуманитарлық ғылым саласында негізгі оқу мазмұнын білу, әлеуметтік
-адамның адамға, қоршаған ортаға қарым-қатынасын реттейтін этикалық және
-өзінің алдына кәсіптік міндеттерін жүзеге асыруға байланысты мақсат
-өз еңбегін ғылыми негізде ұйымдастыра білу, кәсіптік қызметі
-өзінің кәсіптік қызметінің түрі мен сипатының өзгеруіне пәнаралық
Бұл талаптар –маман даярлығына қойылатын жалпы талаптар. Педагогикалық
Мұғалімнің негізгі әлеуметтік қызметі –жас ұрпаққа қоғам міндеттеп
Қазақ халқы әрқашан да парасаттылықты пір тұтып,
ХХІ ғасырда Қазақстан халқының алдында тұрған өзекті мәселенің
Өйткені, қазіргі жас буын – еліміздің келер күнгі
Ұлтымыздың тарихи тағдыры бүгінгі күн үлкен – кішілі
Болашақ мұғалімнің шеберлігін жетілдіру үшін педагогикалық факультеттерінің
Сондықтан бізге мынадай міндеттерді шешуге тура келеді:
оқушыларға эстетикалық тәрбие беруде болашақ мұғалімнің даярлығын қалыптастыру
оқушыларды декоративтік қолданбалы өнер құралдары арқылы эстетикалық тәрбиелеуде
болашақ мұғалім даярлығының жоғары дәрежесін қалыптастыруға әсер ететін
Абай атындағы Алматы мемлекеттік университеті мен Көкшетау
университетінің факультеттерінің оқу-тәрбие үрдістері мүмкіндіктерін ескере отырып біз
Бірінші кезеңде экспериментті өткізудің әзірлік жағдайы іске асырылды,
Бұл үшін бүкіл оқу-тәрбие үрдісі педагогикалық іс-әрекетке бағытталмағаны
Бірінші кезеңде атқарылған мұндай ігі шаралар болашақ мұғалімнің
Екінші кезең барысында қоғамдық, психологиялық-педагогикалық мәдениеттану курсы
Бұл кезең мазмұны жағынан өте интенсивті. Сондықтан, екінші
Педагогикалық үзіліссіз (пассивті түрдегі) тәжірибе бұл кезеңнің қажетті
Үшінші кезең бұған дейінгі жинақталған теориялық білімді
Яғни бұл кезеңнің маңызды элементі бірінші педагогикалық тәжірибе
Педагогикалық тәжірибе барысында оқытуды ұйымдастырудың мына түрлері (формалары)
Педагогикалық тәжірибе кезеңінде арнайы семинарлар ұйымдастыру студенттердің теориялық
Практикант-мұғалімдер өткізген дәрістерге қатысқанда студенттердің сабақты бағалау критерийін
Сонымен бірге студенттер семинарлардан әр түрлі педагогикалық іс-әрекеттерде
Жалпы педагогикалық тәжірибе кезеңде студенттер өз іс-әрекетіне талдау
Педагогикалық тәжірибені ұйымдастыруда конференциялардың да алатын орны үлкен.
Төртінші кезеңнің озық педагогикалық жұмыстары декоративтік қолданбалы өнер
Сондықтан бұл кезеңде білімді жүйелеуге және білікті нығайтуға
Жоғары мектептегі оқу-тәрбие жұмыстарының бірден - бір міндеті
3.3. Мұғалімнің педагогикалық әдебі мен этикасы.
Атақты педагог ғалым В.А.Сухомлинский “Мұғалімдік мамандық – бұл
Мұғалімнің адамгершілік тұлғасының, этикалық мәдениетінің сапалық жақтары Н.К.Крупскаяның,
Сондай-ақ болашақ мұғалімнің сыртқы келбет мәдениеті, өзін-өзі басқару
Мұғалімнің рухани дүниесін зерттеу, оның қызметін жан-жақты әрі
Педагогикалық жұмыста мақсатты тәрбие ісі мұғалімнің тәрбиелік қызметі
Мұғалімнің сыртқы келбет мәдениеті;
Мұғалімнің өзін-өзі басқару шеберлігі;
Мұғалімнің мимика және понтомимика ишараларының (жест) мәнерлі негіздері.
Мұғалімнің мәдениеті, әдебі, сөйлеу шеберлігі, шешендік қасиеті, дем
Сыртқы бейне мәдениеті.
Тұлға.
а) тік;
ә) тік және еркін отыру;
б) ұқыптылық, жинақылық;
Киім.
а) ұқыптылық;
ә) қарапайымдылық;
б) түстік гармония (өзіне жарасымды түстен киім кию);
в) киімнің жас шамасына, сабаққа және жұмысқа сәйкестігі;
г) сән үлгілеріне сәйкес;
ғ) сәндік (алқа, моншақ, сақина) дұрыс пайдалану.
Гримм (бояну).
Шаш үлгісі (ұқыпты, жинақы).
Мимика.
а) өзіне -өзі сенімділік, сабырлылық;
ә) сөйлескендігі көзқарасыңыздың әңгімелесушіге бағытталуы;
б) эмоциялық мәнерлік;
в) бет әлпетінің айтар ойға сәйкестігі;
Понтомимика.
а) жест (табиғилығы);
ә) жүрістің ритмикасы, жеңіл, айқын болуы;
б) қозғалыс (еркін);
в) қозғалыста селқостықты болдырмау, әр уақытта сергек тұру;
г) шусыз отырып, тұру;
Педагогикалық қарым-қатынас мәдениеті.
Қарым -қатынасқа сабырлы, мәнерлі, мейірімді, тонның сақталуы.
а) әңгімелесушіні тыңдай білу;
ә) сұрақ қоя білу;
б) өз сөзіңді талдай білу;
в) басқа адаммен бірінші болып қатынасқа түсуді үйрену;
г) келесі адамды түсіне білу;
ғ) кез келген жағдаяттық қарым-қатынаста өзіңді бақылай білу,
Көрермендермен (тыңдаушылармен) қарым-қатынасқа түсуге үйрену.
а) аудиторияға қарап жұмыс істеу;
ә) тыңдаушының реакциясын бақылау және ұғыну;
өз сөзіңмен әңгімеге келесі адамды елітіп әкету.
а) еркін, таза және конспектіге қарамай сөйлеуге үйрену;
ә) сөйлеуге, әңгіме бастар алдында мұғалімнің сыртқы келбеті
б) өзінің сезіміңді әңгімелеушіге немесе тыңдаушыға бере алу
Өзін-өзі басқару, бақылау.
Артық өзіңе күш түсіруден аулақ болу.
Сөйлер алдында пайда болатын шешімсіздікті жеңе білу.
Жұмыста өзіңді іске шоғырландыру.
Стрестік жағдайларда өзіңді өзің ұстай білу.
Әрдайым жақсы көңіл-күй ауанын жасауды үйрену.
Сөйлеу мәдениеті.
Сөз екпінін сақтау, сөздің грамматикалық дұрыстығына көңіл бөлу.
Сөз лексикологиясы (сөз байлығы).
Сөздің мәнерлілігі, бейнелілігі.
Сөйлеу техникасы.
а) сөйлеудегі дауыстың маңызы, оны тәрбиелеу жолдары.
ә) дикция;
б) екпін қоя білу;
в) дауыс ырғағы (интонация);
г) үзіліс (пауза).
Балаларды оқыту мен тәрбиелеу ісінде жалпы әдеп атаулыны
Әдепті мұғалім ересек адамдармен қалай сыпайы және ілтипатпен
Педагогикалық әдептің негізі оқушыға деген шын ықыласты және
Педагогикалық әдеп – мұғалімнің кәсіптік сапасы және ең
Мұғалім жұмысында педагогтік әдеп сақталмайынша оқушылармен тіл табысу
Мұғалімге қойылатын талаптар:
- адамзаттық, әлеуметтік - дамыған интеллек;
Белсенділік - оқушылармен, ата-аналармен
- адамгершілік мәдениет; Қарым-қатынасы;
- жоғары деңгейдегі іскерлік; - өзіндік позициясы;
- шығармашылық жаңашылдық - педагогикалық тактісі;
әрекет; - ғылыми және көркемдік
- педагогикалық ұстанымдылық; Көзқарасы;
- психологиялық саулық; - қабілеті мен педагогикалық
- өзін-өзі дамыту қажеттілігі; Шеберлігі;
- сөйлеу мәдениеті;
ҚОРЫТЫНДЫ
Мұғалім – бұл болашаққа ұмтылған адам, оның қызметі
Қоғамның әлеуметтік-экономикалық міндеттері заманына сай өзгеріп, өскелең ұрпақты
Қазіргі мектеп жағдайындағы білім берудің ұлттық модельдеудің оқыту
міндетті орта білім беру жағдайда ақпараттық ағымдардың көптеген
Мұғалімнің саяси-идеялық және адамгершілік ұстанымы, оның тәрбие жұмысында
Қазақстан демократиялық жолға түскен өтпелі кезеңінде барлық
әлеуметтік-экономикалық түбірмен өзгеруі білім саласының қайта құруына қажеттілік
Халқымыз қадым заманнан ұзтазды ерекше құрметтеген десек, Ыбырай
Қазіргі кезде мұғалім мәртебесі жайлы жиі әңгіме қозғалып
Ащы болса да шындық қазір мұғалім мамандығына баратындар
Ендеше мұғалімнің қоғамдағы орнын, беделін көтеруді жан –
Мұғалім – үнемі ізденісте, қоғам дамуымен бір жүретін
Еліміз өркениетті елдер қатарынан орын алып, бәсекелестікке қабілетті
Елбасымыз Н. Назарбаев білім және ғылым қызметкерлерінің 3
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі
1.Қазақстан Республикасының “Білім туралы” заңы. Алматы 1999ж.
Ж.Б.Қоянбаев ., Р.М. Қоянбаев. “Педагогика” Алматы 1998ж.
М.Жұмабаев “Педагогика” Алматы 1992ж.
И.Л.Подласый “Педагогика” Москва 1999ж.
Қ.Қ.Жарықбаев., С.Қ.Қалиев. “Қазақстандағы педагогикалық ой-пікірлер антологиясы” Алматы
З.Әбілова “Этнопедагогика” Алматы 1997ж.
Қ.Қ.Жарықбаев., С.Қ.Қалиев. “Қазақ тәлім-тәрбиесі” Алматы 1995ж.
С.Әбенбаев “Мектептегі тәрбие жұмысының әдістері” Алматы 1999ж.
И.Н.Баженова “Педагогикалық ізденіс” Алматы 1990ж.
Жаппаров А. Оқушылардың сөйлеу дағдыларын қалыптастыру және мазмұндама
Кәтенбаева Б. ІV -ІХ сыныптарда тіл ұстарту. А,
Айғабылов А. Лексиканы оқытудың кейбір мәселелері. А, 1980
Арғынов Х. Қазақ тілі методикасы негіздері. А, 1969
Оралбаева Н. Жақсылықова К. Орыс тіліндегі мектептерде қазақ
Байтұрсынов. Тіл тағлымы. А, Ана тілі, 1992 жыл.
Итемирова А.С. Қазақша тіл дамыту сөздігі. А, 2000
Исабаев Ә. Қазақ тілін оқытудың дидактикалық негіздері. А,
Құлмағамбетова, Исанова А, Исингарина М, Көккөзова М, Құрманғалиева
Кәтенбаева Б. Етістікті оқытуға байланысты грамматикалық таблица. А,
Ұлт тағлымы. // 2002, №1. Оқушының оқу мәдениетін
Ұлт тағлымы. // 2003, №3. Жас маманның
Қазақстан мектебі. // 2002, №4. Мұғалімнің мәдениеті.
Мұғалім әдіскер. // 2004, № 4. ХХІ ғасыр
3
Жобалау әрекеті
Қарым-қатынас әрекеті
Құрастыру әрекеті
Бағалы бейімділік
Ақпараттық аспекттер
Құрастыру жоспары
Бақылау
Ұйымдастыру- ықпал жасайтын функциясы
Әдіс-тәсілдерді меңгеруі
Тәрбиелік
Дамытушылық
Білімділік
Қарым-қатынастағы мұғалімнің міндетті істері
Ата-аналармен ынтымақтастық қатынас ұйымдастыру әрекеті
Өзін-өзі басқару
Мұғалім ұйымдасты-рушы
Оқушылармен жеке дара жұмыс ұйымдастыру әрекеті
Оқу мен тәрбиені ұйымдасты-ру әрекеті
Қоғамда өзара байланыс ұйымдастыру әрекеті



Скачать


zharar.kz